Ideje jednog vizionara

subota, 29.11.2014.

Otvoreno pismo MPPI

Poštovani državni službenici u službi građana,
Vezano za nedavni članak u Večernjem listu pišem vam ovaj mail vezano za Pravilnik o održavanju cesta, točnije njegov članak 38. Podsjetiti ću vas, članak 38. Glasi:
„Pod osiguranjem prohodnosti iz članka 37. ovoga Pravilnika podrazumijeva se da je cesta iz I. i II. razine prednosti prohodna ako visina snijega na kolniku ne prelazi 10 cm, a na drugim cestama 15 cm i ukoliko je promet moguć s vozilima koja imaju zimsku opremu.“
Isto tako podsjetiti ću vas kako za prolaz na tehničkom pregledu vozila je potrebno imati minimalnu visinu vozila višu od 7cm, prema Pravilnik o tehničkim pregledima vozila, članak 10, stavak 1, točka 2.:
„2. kanal za pregled donjeg postroja vozila duljine najmanje osam metara, širine 0,80 do jedan metar i dubine 1,40 do 1,80 metara, s najmanje jednim stepenicama koje moraju biti izgrađene na izlaznoj strani, ugrađenom unutarnjom rasvjetom koja omogućuje osvijetljenost gornjeg ruba kanala od najmanje 250 luksa te jednim pokretnim svjetlom. Kanal mora biti potpuno obložen keramičkim pločicama ili drugim materijalom iste kakvoće. Na početku kanal mora imati ispunjeno zaobljeno uzdignuće polukružnog oblika. Gornji rub kanala i zaobljeno uzdignuće polukružnog oblika moraju biti obloženi čvrstim rubom najmanje visine 7 cm koji otežava pad vozila u kanal. Na one dijelove kanala na koje su postavljeni pojedini uređaji (valjci, razvlačilica itd.) ili tamo gdje tehnologija tehničkih pregleda to ne dopušta, ne moraju biti postavljeni čvrsti rubovi.“
– odnosno svako vozilo koje prođe iznad gornjem ruba kanala je tehnički ispravno vozilo.
Vodeći se time Pravilnikom, vaše isto uvaženo Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture je propisalo Pravilnik o prometnim znakovima, signalizaciji i opremi na cestama, s njenim dopunama NN 14/11; s kojim je
propisano člankom 102, stavak 1 točka 4c propisuje najvišu visinu umjetne izbočine za maksimalnu brzinu
vožnje od 30km/h (premda se prema Zakonu o sigurnosti prometa na cestama prema članku 51, stavak 4 ne može
ograničiti brzina manjom od 40km/h) od 7cm:
„c) za 30 km/h ili manje, njihova širina ne smije biti manja od 120cm, a visina ne smije prelaziti 7 cm.“
Kao i za uzdignute plohe u istom Pravilniku članak 102, stavak 1 točka 5, koji propisuje njihovu visinu do 12cm:
„5. uzdignute plohe su građevinski izvedene površine za prisilno smanjivanje brzine. Izvode se pojedinačno ili u nizu obično na mjestima gdje se pojedinačno ili u nizu većinom nalazi obilježeni pješački prijelaz (slika K55). Visina plohe je 7 do 12 cm. Nagib prilaznih rampi iznosi između 1:10 do 1:20, a dužina prilaznih rampi rampi ovisi o visini plohe i minimalno je dužine od jednog metra.“

Pitanje:
a) S obzirom na prije navedeno, vodeći se prijašnjim Pravilnicima i Zakonima navedenim u gore, gdje ste točno našli shodnim propisati baš toliko visoku razinu snijega od 10cm, odnosno 15cm za visinu snijega na kolniku tijekom zimskih uvjeta na cestama?
b) Znate li kako je visina od tla našeg najčešće korištenog policijskog vozila (Škoda Octavia, list 2 za limuzinu i 4 za karavan) iznosi 140mm? Te znate kako ste s ovim Pravilnikom o održavanju cesta onemogućili rad Policije
tijekom zimskih uvjeta na cestama, dovodeći tako do mogućeg poremećaja u ustavno-pravnom poretku RH?
c) I odakle vam pravo ograničavati nama, građanima ove zemlje koji pošteno plaćamo porez, plaćamo registraciju i sve državne dadžbine vezane za isto te prođemo tehnički pregled s tehnički ispravnim vozilom koje je serijski spušteno i sportsko (10-12cm od tla) – ograničavati nam kretanje u zimskim uvjetima zbog snijega, kada je naše vozilo tehnički ispravno, registrirano i prošlo tehnički pregled? Stoga predlažem smanjenje visine snijega za ceste I. razine na 5cm, a druge na 7cm!

S obzirom kako je danas (sasvim slučajno) Sv.Kata, za koju se obično kaže:
„Sveta Kata,
Snijeg na vrata!“
Zbog svega navedenog molim što hitniji odgovor na pitanja.

(Napisano i poslano na sv.Klaru...čeka se još odgovor, koji će biti objavljen u prilogu!)

29.11.2014. u 14:28 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2018 (1)
Ožujak 2017 (1)
Kolovoz 2015 (1)
Ožujak 2015 (1)
Studeni 2014 (1)
Lipanj 2014 (1)
Studeni 2013 (2)
Siječanj 2013 (1)
Rujan 2012 (3)
Kolovoz 2012 (1)
Lipanj 2012 (1)
Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Srpanj 2011 (2)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (2)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)

Komentari da/ne?

Opis bloga

sve ono što nisam mogao sprovesti u politici, kao jedan od ljudi koji u njoj nisu bili zbog svojeg probitaka, već zbog poboljšanja života drugih ljudi...zbog svih onih ideja koje mi se jave, a o njima se javno krivo priča ili krivo interpretira...sve će se naći ovdje i pomno obraditi!