3 nacina kako povecati kompaniju

02.04.2019.

Krenuli ste od maloga biznisa, a sada želite povećati kompaniju: Tri savjeta kako to postići!

Kao što je to već uobičajeno, svaki je prvi korak najteži. Bilo da se radi o životnim odlukama ili banalnim stvarima kao što je prvo pečenje kolača. Prvi će kolač biti skroman i jednostavan, a vremenom ćete postati majstor za komplicirane i zahtjevne torte. Iako naizgled neusporedivo, slično je i u poslovnome svijetu. Krenuli ste od svoje poslovne ideje vjerujući u nju kao mala obiteljska firma, ali danas ste već stvorili prepoznatljivo ime, poslujete odlično, a uz to razmišljate i da povećate svoju kompaniju. Znate li kako ćete to postići? Nekoliko je savjeta, a pravilnom i sustavnom provedbom, rezultat je zagarantiran.

Budite prepoznatljivi i kontinuirani!

Jedan od glavnih savjeta na kojima će se temeljiti vaš daljnji uspjeh jest da budete prepoznatljivi. Pri tomu se misli na sve ono što vašu firmu čini drugačijom od drugih. Je li to sam naziv ili logo, morate sami odlučiti. No, kada jednom izaberete prepoznatljivi logo, nastojite biti kontinuirani i zadržati ga bez učestalih promjena. Neka on bude odraz vaše djelatnosti, ali i osobnosti. Ono po čemu ćete još biti prepoznatljivi jest zadovoljstvo vaših kupaca ili klijenata, a ono se temelji na zadovoljstvu vaših radnika. Omogućite im kvalitetnu i ugodnu radnu atmosferu, jer njihov osmijeh i zadovoljstvo značit će vaš napredak, kako u poslovanju, produktivnosti, ali i povećanju broja klijenata i potencijalnih ulagača ili partnera.

Prisutnost, reklama i dostupnost

Neizostavni trio paket uspješnoga poslovanja koje će vam biti preduvjet za daljnje širenje i napredovanje su prisutnost, reklama i dostupnost. Danas je konkurencija za sve velika, jer iako ste vi možda jedini u regiji, Internet i globalizacija omogućili su da uz samo nekoliko klikova iz ugodnoga naslonjača u dnevnoj sobi možete pronaći i naručiti bilo što iz bilo kojeg dijela svijeta. Zbog toga je iznimno važno da ste prisutni na društvenim mrežama, da vam se klijenti mogu jednostavno obratiti i da su stranice na kojima se oglašavate redovito ažurirane. Ukoliko im je otežana dostupnost do vas, neće se oni zamarati time, jer brzo mogu pronaći drugo rješenje. Za sve one koji žele ozbiljne poslove pa da svoju uslugu pružaju nekoj od državnih institucija važno je da vas mogu pronaći upisane u poslovni imenik. Uz sve ovo, reklama se ne čini kao težak zadatak, jer svaki sklopljeni mali poslić velika je reklama i za sljedeći.

Učinkovitost i ekonomičnost

Iako ste sigurni da na to uvijek mislite od samih početaka, ali ekonomičnost najčešće bude prva na koju se počne zaboravljati kada posao malo krene. Pa neka se to ne dogodi i vama! Koliko god težili za napretkom i širenjem, uvijek se sjetite svojih početaka i koliko je bilo teško, koliko ste bili skromni i zadovoljni, pazili da svijetlo ne radi bez veze i jeste li bacili nešto što se još moglo iskoristiti. Zadržite tu skromnost, jer će pokazati vašim budućim klijentima da mislite na njih i da se nećete razbacivati, a da korist tražite od njih. Uz to se odmah veže i učinkovitost, jer budete li vi sami zadovoljni i predani radu te mislili na sve oko sebe, činit će to po uzoru na vas i vaši radnici. Uz njih je sve moguće. Uvjerili ste se već u to. Zapnite i sretno u svim planovima i napredovanjima!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.