skaska

četvrtak, 02.08.2007.

HAJDE DA SE RIMUJEMO

U gnjurac krasni, koje đebeno podcjenjivanje čitalačke bagre i općenito zoonbagritisa lijepe naše kaše. Poham ja danas šnicle i kao uvijek škicam resto člančića našijeh novinarčića. Pa onda ispada da smo se svi prežerali pudinga od mljevene svrake i da se i ne sjećamo da je prije ovog pizdunski vrućeg godišnjeg doba bilo isto tak vruće proljeće. Mora da su inkasirani urednici bez razloga ideofobični, jerbo čini se elem da, da potpisani novinari slabo koriste mekši dio okruglice smješten tik do vrata nu ne protuprovalnih. Da se obrcnem samo na jebeno podtepivanje prodaje tzv. besplatnih udžbenika. Jebem li im besplatno, već svaka Jaga zna da ništ nije besplatno osim sifilisa i eventualno reumatoidnog artritisa.
Daklem, plećati se jošte i nalaktiše, pa udri rabotat udžbenike, pa udri ih nudit na posvemašnje maštovite i sve samo ne regularne načine. Ubogi prosvjetari tako pod mus i da se riješe "sizif-primorac" muka pristaše, ustaše i rekoše da. Daklem da, kako smo već imali prilike saznati, pod neviđenim pritiskom uz ekonomsku podršku podijeljenih zona djelovanja veliki izdavači sa svojim velikim tiskarama i velikim plećima, laktovima i vezama takoreć prisiliše škole na ovogodišnje sudbonosna da. Mali izdavači mogu drkati nad ovoljetnim Bandićevim iskopinama po gradu (svaka čast, mama bu mi dobila toplu vodu nakon šest tjedana...no dobro da i ima vodu, voda je voda), jer da imaju i remek-djela udžbeničke literature nisu u stanju dobro počastiti, dobro odvest na more, kupit laptopove, kompjutore, farbat zahode i neznamti ja još kaj je na meniju legalne mitologije. Iz godine u godinu raspojasana mašta izmisli svašta.
I sad gle obrata. Veliki plećati izdavači "mučiše se" i pod cijenu totalnog moralnog rasapa da uvale naslove, malo manje se namučiše što digoše cijenu puta dva i sad ko uvrijeđene babe neće. Neće pa neće. Neće dat te udžbenike da im jebemo mater. Zakaj. Zato kaj oćeju lovu odmah, zaprav oni hoćeju lovu prije nego se buju ti udžbenici raspali u dječjim rukicama, a to znači prvi tjedan, dva škole. I sat novinarska velesila piše kak oni neće dat udžbenike dok im ministarstvo neda lovu. O jebo im pas mater, a država tj. mi moramo platiti te judžbenike duplo, a da su i troduplo htjeli namirili bi ih mi ko staru olinjalu nimfomanku. I sad novinarska velesila ne zaključuje kakva je to ucjena i kak sve to zaprav sliči na dogovor muža sa ženom da je otme kak bi izvlekli lovu iz punca, a u međuvremenu se taj isti dogovara s puncem o tom da bu to podijelili bez ženina znanja i pedevea i poreza i ostalih sranja.
Druže gospodine Milipoviću koji se zahebavate s pohotnim, halapljivim i oholim izdavačima koje nitko nije kaznio za kažnjivu rabotu opsada škola i prosvjetara nelegitimnim i moralno neupitno amoralnim snubljenjima i načinima uvaljivanja, ja bih im se svima ove godine zahvalila. Nemojte uopće strepiti da će se mlada nacija zatupiti, zaostati ili nedajBože ulijeniti neimanjem udžbenika. Imaju ploču, kredu, tekice. Vjerujte mi, bit će to lucida intervalla ne samo đaka već i prosvjetara. Ja naprosto ne dopuštam nikakvu vrstu ucjene a obična sam domaćica, pa daklem znam kako to funkcionira. Nakon š'to sam nekoliko puta sjebala takvu vrstu uvjetovanja nitko se više ne usudi ni pomisliti sa mnom tako općiti s obzirom kako kao svaka domaćica posjedujem v šekretu i solnu kiselinu. No, dovoljan je i pogled. Al taj pogled od kojeg mi se, kad pogodi kut, tresu tange, ministar uopće nije iskoristio.
I zato mi je povremeno stalno zlo kad zapravo argumentirano zaključujem kako nenamjerno a sve iz neznanja i gnusne osrednjosti novinari "podupiru" pizdariju. A kad vidim knjigicu "istraživačko novinarstvo" kojom podupirem vrata od špajze dojde mi da se nasmijem ko Kloverka.
Priželjkujem SF scenarij da jednog dana netko oplete te loše i da onda slijedi ono što slijedit valja u svakom civiliziranom gnijezdu. Dotle ću se i dalje osjećati ko pička koja promatra pljačku banke i usput piše haiku o rosnom jutru podno Kamešnice.

- 15:20 - Komentari (16) - Isprintaj - #