skaska

petak, 06.04.2007.

KOKOKODA

Meni je jako žal, al da sam ja kokica ja sigurno ne bi delegirala Luku Omana da se bori za moja prava. Nekak fakat ne bi. Osim kaj ima taj suludi pogled ko ministar Primorac baš mi nekak agresivno djeluje, a kokice, moramo priznati, opće nisu agresivna stvorenja. A to kaj on frflja kak su kokice na A4 prostoru, kak ne mogu raširiti krila i kak stoje na željeznim šipkama, to je teza kaj stoji na staklenim nogama. Jer kaj, imam ja puno kolegica i kolega kaj su u uzničkom odnosu i kad se usporede s kokicama isti je drek. Sede na stolici koja je u odnosu na njihove riti još manja od kokičinih A4, bulje u kompjutor, a o krilima da ne govorimo. Mogu imati i anđeoska krila, nedajBože da ih rašire. Ili da dignu glavu. Dobro sad, ljudima ne možeš zabraniti da pristaju na to, jer većina se brane nekakvim famoznim pojmom sigurnosti. To kaj ne bu, primjerice delali za uskrsni ponedjeljak, kaj mogu na bolovanje i imaju plaćeni dopust. Mala je to cijena A4 života. Pa mi je tak malo sve to skupa dost farizejski. Ono, fakat mislim da onda u konačnici kokice ne bi birale tog Omana da se ukavezi na trgu. I smiješno je sve to s klopom. Danas sam ujutro naletila na bakicu kaj je otvarala moju vreću smeća. Tražila je prazne boce, al ne za dovršetak naše kadetrale neg za sitniš za klopu. Ne znam kaj da još velim, osim da nekad i ne trebaš puno reći već osjećati. Ne dvojim da i kokice razmišljaju, da im naravno ni lepo ko u nekom prostranom dvorištu, al taj cirkus s kavezom ne drži jaja.

- 12:12 - Komentari (18) - Isprintaj - #