skaska

utorak, 03.04.2007.

BEZ ŠUMOVA U KANALU

To je to. Uspjela sam. Prvo, napraviti "milanez na svoj način" u rekordnom roku, sa finom šunkicom i finim špekecom. Drugo, uspostaviti onaj tač sa suvremenim komunikacijama. Naime kaj, nazval me oko podne jedan mudonja koji mi je dignuo prošli tjedan tlak. Nisam mu se htjela javljati na telefon, ni na mobitel, bljuvalo mi se od njega, nisam ga više htjela vidjeti i šlus. Danas oko podne zove on tridesetiprvi put i ja, javim se, onak bez puno razmišljanja, pa krenem: pička ti materina pizdunska, da ti jebo pas mater glupu mušku pičkastu, koji kurac se ti meni imaš palamuda tak obraćat, pedofilčino jedna neisrana, konju retardirani...I da viš...Ma polizo bi mi posljedice akutnog proljetnog neurodermitisa da je bio blizu, opro mi noge u mlijeku...Al meni nikad dosta...Pa sam krenula dalje: jel ti mene čuješ pizdo, govnaru jedan umreženi, čmaroliscu proljevasti, gnjuse gnoseološki...Ma polizo bi on svašta poslije tih mojih iz srca iščupanih riječi. I sad, kak da se vratim?! Kak da se barem malo približim kulturnoj komunikaciji. Vidim i zaključujem...Ko da sam iz zahodske školjke iščupala tampon koji prijeti da poplavi cijelu civilizaciju. I postavi pitanje smisla.

- 14:28 - Komentari (15) - Isprintaj - #