srijeda, 11.11.2020.

Dan, kad okovali su Anđela!



Vidjeh ga, u prolazu, okovanog i srce mi se smanjilo, stegnulo, u trunčice, umah pretvorilo!
I u noći bez mjesečine, skrita maglenim plaštom, krenuh ga, otkivat.
I dočeka me Zakon, s reflektorima, žicom, sucima, lisicama i pendrecima, megafonima:
-Anđeli su sad zabranjeni, okovani su, kaznu ti pišemo, odjebi, jer i ti bit ćeš okovana-
- Ja očima srne, suza punih, zavapih -
Ali to je Anđeo, ima krila, ne može podnijeti okove! Ljudi su grešni, ne ON! Kazni NAS, mene, ne njega, ON zgriješio nije ništa.MI ljudi smo! Pustite bar mog Anđela čuvara! -
I Zakon, svemoćan, kazni mene, Anđela iz okova ne oslobodih, i dan taj, kad Anđela su okovali, sveee ošlo je k vragu!

Vjetar uvijek pobjeđuje, Riječ prirode, koja o svem odlučuje, ma mislili ONI da " bogovi" su ,zadnja je! I bit će nam il đelat il majčica!

Borimo se i okovani!

- 19:32 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi