petak, 27.01.2017.

crtica iz metropole

- AAAAAAAA šta ti sad oš, koji kurac????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-
u okretu neko mlado, bradato muško,s mobitelom na uhu izdera se na mene,
Ruka moja ,sama, s njegovog ramena, brzo se privuče mom boku, a - oprosti- koji htjedoh reći,al ne stigoh, skri se u meni, nijemo.
Oči koje sam ugledala, pune bijesa,huje, gorčine, "ošamare" moje i ja ne skidajući pogleda s tog bezdana,
lagano čučnu, pokupi njegovu od fine jelenje kože, rukavicu, koja mu je ispala iz džepa dok je neki papirić vadio, i u ustajanju mu je pružih i rekoh - IZVOLI -
On se okrenu od mene, prema blagajni, i nastavljajući, prekinut razgovor veli tom nekom - Ma ništ i niko, neka babetina, e a koji je koeficient?-

Meni nutrina drhti po rihteru 10, razmišljam dal bi izašla iz reda, jer neke daleke,užasne uspomene me preplave silinom biblijskog potopa, kad ugodan bariton iza mene - okrenula sam se osmijeha hinjenog koji jedva nos drži iznad , osjećajne,te moje poplave i ugledala sam finog gospodina s najplavljim očima koji mi reče -
- E draga, moja gospođo,takva su vremena da bumo svi, za dobra dela, pest spili.-
- Vremena su,oduvijek i zanavijek taman takva kakva trebaju biti,ali u njima uvijek je bilo, je i biti će spodoba i neljudi - i mahnem mu odlazeći, ostavivši kolica s namirnicama kraj izlaza.

Nije ovo nikakva pričica s radionice kratkih priča, već moj doživljaj od prije dva dana iz reda za blagajnu jednog trgovačkog centra. I stalno se pitam - gdje smo svi zajebali, da takvi stvorovi među nama žive.

-

- 00:10 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi