srijeda, 09.11.2016.

na Trgu oseke i plime

I vidim sebe na Trgu tom-

curetak bucmasti, s mašnama žutim nalika leptirima na kikicama tanjušnim,
umrljana sladoledom od vanilije -kuglica pet banki -kako mlataram nogama na povišljoj plastičnjari
i gledam svoju majku netom izašlu iz bolnice, sa suncima u očima i vjenčićima cvjetnim u smijehu.
Ona mi uzvraća plavim zagrljajima bez doticanja i ljubeći me pogledom ljubičastim daje mi – lutku,gumenu, bagatelno kupljenu zbog pogrešnog tržišta – crnčica ukovrčana, s punim crvenim ustašcima – moje blago, dragocjenost neprocjenjiva – sretna sam i bijelo i crno i crveno i naranđastim puteljkom vođena,sjedam majci u krilo – u jednoj ruci sladoled u drugoj lutka crna i majčino srce uz moju glavicu.

I vidim nas na Trgu mom-

dok nam niti kiša jesenja ne može sprati sve smjehove svemira usidrene u našim zjenicama, kako s telefonske govornice, gušeni ljubavlju ,da jedva govoriti možemo, javljamo svojima – mi,Mi,MI smo se zaručili-s dva prstena, jedan srebrni, a drugi ružičasti od ukrasnih svjetlucavih papirića svilenih bombona.Tvoje srce uz moj obraz.

I vidim naše i nas na Trgu našem -

kako nam se srca i razum prepiru zbog nerazumljivih latinskih riječi vlastitih dijagnoza, slika s partecetla, svjetloplavih ovršnih kuverti,stečajeva,manjka novca,viška problema, prijateljstava uz koje neprijatelja nije niti trebalo imati, isključenja,deložacija,odlazaka,povrataka,prošlosti,budućnosti.Moj razum crna rupa, a naša,Naša,NAŠA srca,ipak i usprkos svemu,istim vatrenim otkucajima ljube se.

I evo danas me danas na tom Trgu , površnom oku prolaznika sama, ludača neka koja smije se i plače i razgovara sa svojom prtljagom, kesten pireom i utješno gorkom kavom, a ne znaju da se ja sa svojim uspomenama,onima kojih više nema i onima koji su na Smaragdnom otoku daleko-jednostavno samo grlim. Srcima.

I koliko ja god kilometara,vjetrova,oluja,bonaca,nirvana,prehodala,preplovila,proputovala, ja se s tog, mog,našeg Trga Mijena nisam pomakla.Srcem.




- 22:21 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi