23

subota

studeni

2019

BRISANJE...

U zadnjim blogovima pišem o sebi. Isključila sam vanjski svijet. Nekako ne mogu pronaći dovoljno motivacije i inspiracije da pišem o drugima, da napravim prostora za njihove priče. To je u redu-ne borim se. Jednostavno ne želim-volim promjene, nikada ne znam gdje će me odvesti. Možda samo korak ili dva, a možda stotine kilometara naprijed. Iz tog razloga brišem-slike, poruke, kontakte, ljude, sjećanja...Brišem sve što mi ne donosi onaj pozitivan trenutak, sve što me ostavlja ravnodušnom već dulje vrijeme. Brišem prošlost i pozitivnu i negativnu-brišem jučer kako bih napravila prostora za potencijalno sutra. Potencijalno kažem, jer nikada ne znaš što te čeka, možeš se nadati, ali kažu nada je kurva pa ti život preokrene u totalno drugačijem smjeru. I nikada ne znaš, možda će se sve obrisano jednom i vratiti, ako treba biti tako, prihvaćam, vrata nisu zatvorena, ali sada je priča drugačija. Možda ima veze sa time što se bliži kraj godine, možda ima veze sa odlukama koje donosimo sa prvim minutama Novogodišnje noći, možda nema veze sa ničime, ali jednostavno ne mogu ići kontra. Bar ne u ovom trenutku. Kroz život me vodi osjećaj, intuicija, ono nešto što mi jasno pokazuje signale dobrog i lošeg. Do sada me nije iznevjerio. Imam osjećaj da ću upoznati jedno novo lice. Svoje. Znam da čeka, dolazi uvijek iznenada, poput poklona umotanog u sjajni papir. Nije bitna veličina već ono što ugledaš unutra. Nemam očekivanja, znam da je dobro-uvijek ispadne tako. I dok ovo pišem, pitam se, u kojem trenutku će se napokon pokazati, hoće li imati dozu drskosti, hoće li biti ravnodušno, hoće li se smekšati na određene situacije? U neku ruku me pomalo i plaši, iako znam da nema razloga, ali svaka promjena automatski promijeni i put kojim hodaš. Cilj postane drugačiji, samim time i neka očekivanja, a samim time mijenja se i karakter, mijenja se pogled na život, mijenjaju se temelji do onih granica koje je moguće promijeniti. I iako znam da će biti dobro, ovoga puta nekako nisam sigurna da li to želim. Neophodno je i ne mogu bježati, nema odgađanja, uvijek dođe na naplatu, samo nekako mi se sviđa stajati u mjestu-sigurnije je, barem u ovom trenutku. Voljela bih ubrzati stvari, voljela bih cijeli proces riješiti u sekundi, a znam da nije moguće-sve u svoje vrijeme, kažu i sa razlogom je tako. Vrijeme...Može ti biti prijatelj i neprijatelj-ovisno o tome kako se postaviš. Ja ne volim čekati, prolaznost vremena u iščekivanju ubija me više nego dosada. Radije bih tražila svjetlost u dosadi nego prihvatila iščekivanje. Ne volim protokole, a ovo mi se čini kao jedan od njih, ne volim pravila, a čini se da ću morati igrati po njima možda i prvi put. Čudno je kada izazovi postanu veći, kada je u pitanju potpuno drugačiji ulog-ideš na sve ili ništa. Nije me strah gubiti, uvijek sam bila igrač koji ne odustaje, ide do kraja, neovisno o posljedicama, plaši me jedino osjećaj da ću ovoga puta ispast u prvom krugu. Nekako mislim da je ovoga puta ulog osobniji-možda ću morati obrisati i sebe...

WORLD OF A DREAMCATCHER, 23.11.2019. 16:51 deletion in progress

jeka, 23.11.2019. 17:44 Obožavam ovakve tekstove . Osobne i intimne.

morska iz dubina, 23.11.2019. 17:52 Jako lijepo napisano!!!!!
Ma kakvi brisat sebe?? Šta ti je? Nestrpljivost ,o kojoj pišeš, mi dobro poznata. Al, smirit će se i ona. Jednom.

WORLD OF A DREAMCATCHER, 23.11.2019. 18:00 @jeka
Hvala :)

@jedna otočka
Takav period-ne znam, nisam još sigurna što me čeka

Donabellina, 23.11.2019. 19:21 ima onih, koji suprotno od tebe - uzaludno oživljavaju prošlost pogotovo ugodnu kao da će sebe vratiti u te dane.......Bude mi smiješno i nepotrebno pa i zavaravajuće takvo ponašanje..

Ja sam uvijek za SADA pa ma što to značilo

WORLD OF A DREAMCATCHER, 23.11.2019. 19:44 @Anaboni
Ima prošlost divnih trenutaka, pomalo bude žao što je završilo i ostalo u prošlosti, pa poželiš oživit misleći kako je prošlo dovoljno vremena pa možda bude drugačije...i ok ako je jednom pa se uvjeriš da dobro da je prošlost ali ako to radiš u beskonačnost bez rezultata onda nema nikakvog smisla...gubiš vrijeme stajanjem negdje u prošlosti dižući samim time zidove u sadašnjosti...neke priče koje su bile prošlost postale su mi i sada a i prilično sam sigurna da nastavljaju i u sutra, ali to je poseban dio :)))

eum, 23.11.2019. 23:50 Nije dobro ne sudjelovati je se to ne slaže sa znati i imati.Tp

Vrtlog_, 24.11.2019. 18:41 Ako obrišeš sebe možda se na papiru ukaže neka slika tebe koja je prelijepa, ali je ti nisi vidila zbog sebe koju si nacrtala priko nje.

WORLD OF A DREAMCATCHER, 24.11.2019. 20:30 @EuM
Misliš da ne sudjelujem?

@Sjene
Who knows...let it be...

jekatisine, 25.11.2019. 16:48 nemoj se brisati.
ima puno lijepog u tome što radiš.

i nema ničeg lošeg u pisanju o sebi.
osobno to radim kad trebam srediti misli.

WORLD OF A DREAMCATCHER, 26.11.2019. 08:26 @athropa
Mislim da je brisanje jednog dijela neizbježno...treba pustit ono drugo lice na površinu-ono koje čeka promjenu :)
Nije mi problem pisati o sebi, dapače da krenem imala bih valjda 100 romana sa 5000 stranica hahaha...samo volim ulaziti ispod površine iz druge perspektive, ali to da je period sređivanja misli si u pravu :)

DreamOfStone, 26.11.2019. 09:39 https://youtu.be/IPFBXLZq_IE

DreamOfStone, 26.11.2019. 09:41 Lijepi pozdrav Dreamica

DreamOfStone, 26.11.2019. 09:57 Nasmij se )

WORLD OF A DREAMCATCHER, 26.11.2019. 18:49 @DOS
Smijem se ja iznutra, ima dana kada ne pokazujem osmijeh na van, zašto bih...moja odluka, moja stvar

DreamOfStone, 26.11.2019. 18:59 )

DreamOfStone, 26.11.2019. 19:09 Pa od tebe bi i samar bio dobrodosao )

WORLD OF A DREAMCATCHER, 26.11.2019. 20:41 @DOS
Nisam od onih koji ih daju, više ih primam...možda trebam okrenuti ploču, bilo bi zanimljivije-mnogi bi ostali zapanjeni :D
Možda je to sve dio brisanja, okretanja u totalno drugačijem smjeru...I will see...

DreamOfStone, 26.11.2019. 20:53 Da

DreamOfStone, 26.11.2019. 20:56 https://youtu.be/A8a6kHQN9BA

DreamOfStone, 26.11.2019. 23:07 Meni nije tesko izbrisati okolinu sebe je najteze obrisati

DreamOfStone, 26.11.2019. 23:14 Ja volim podijeliti i zadnju.cigaretu nezm nemam problem u davanju nikad nisam trazio nista ovaj svijet

DreamOfStone, 26.11.2019. 23:15 U miru sam nazovimo to tako zivis sa svojom boli

DreamOfStone, 26.11.2019. 23:22 Ponekad jednostavno kazes dosta neznam neznam zaista

DreamOfStone, 26.11.2019. 23:25 Zavrsio sam drugu smjenu sjeo na sank da popijem koju okolina me zajebava da sam pobjegao od mlade konobarice da me poljubi

DreamOfStone, 26.11.2019. 23:30 Meni nije stvar poljubca ni seksa vise meni je ono sto sam ostavio u sjeni ono sto sam izgubio

DreamOfStone, 26.11.2019. 23:31 Sto smo izgubili a imali smo

WORLD OF A DREAMCATCHER, 27.11.2019. 08:19 @Dream
Mogu razumjeti...

Subica Lee, 29.11.2019. 08:30 Imam dojam, čitajući tvoje zadnje postove, da nam se u isto vrijeme dešavaju veoma slične, ako ne i iste promjene iznutra, kao da konačno prihvaćamo i vidimo sebe, za ono što jesmo, gusjenice u čahurama, umjetnička djela u stvaranju. A stvaramo se same, kretale se ili stajale na mjestu. I nemremo sam tak stvarati ako nam u životu vlada nered. Slikanje pa brisanje, i tako u krug, to je život.

jekatisine, 29.11.2019. 17:27 znaš, pokušala sam se obrisati.
gubim sjećanja na jedno razdoblje života.
sve više i više.

valjda zato bilježim.

WORLD OF A DREAMCATCHER, 30.11.2019. 02:54 @Subica
Lijepo si to opisala :) i tako nekako i ide :) ponekad si spreman, ponekad nisi ali kako god okreneš ili ćeš stajati na mjestu ili napraviti korak...a onda se sva vrata otvaraju :)))

@athropa
Ne smatram to.lošim, sve ima svoje razloge...ponekad ne shvatiš odmah, ali kasnije se posloži i dobiješ sliku koju razumiješ :) volim brisanja, nisu mi teška u stilu da me vuku dolje, samo su nostalgična-tužno je nestati...a sa druge strane kad razmišljam sve nas to čeka, pa kad umire jedan dio nas možda je lakše shvatiti i prihvatiti kraj...možda...nisam još sigurna

Vrtlog_, 02.12.2019. 17:26 Kad god se nešto novo konstruira, ono staro se dekonstruira. Ne bi reka da se briše, jer od dijelova tog starom nastaje novo. Tako bar meni izgleda.

WORLD OF A DREAMCATCHER, 02.12.2019. 22:09 @Sjene
Nešto poput Lego kockica svaki puta ih složiš drugačije jer te ono prvo više ne zadovoljava...ali ovdje nekako doista mislim na kompletno brisanje jednog dijela, sve mi ukazuje na to da je potrebno...znaš da pratim "znakove", a oni su tu :))) not bad at all its gonna be fun :))

lion queen, 22.12.2019. 23:22 Curke moje... i dečki... mislim da biste se trebali naučiti opustiti u životu, a ne živjeti u grču i previše analizirati. život prebrzo prolazi i tek kad čovjek dođe na rub, shvati da je bio previše ukočen, da je gledao samo u jednom smjeru i zbog toga nije vidio ljepotu života oko sebe. i ono što bih vam još htjela poručiti je da se ne osuđujete previše zbog nekih poteza u prošlosti, pa život vas je stavio u takve okolnosti i malo tko od nas je imao izbora za nešto drugo i drukčije. na prošlost treba gledati s odmakom, kao da nije naša prošlost, sjećati se samo onog što je bilo lijepo, a drugo zanemariti, jer je ionako prošlost :) zar ne?!
u životu ne mora baš sve biti savršeno... oko nas su nesavršeni ljudi, koji jednako tako, ali lagodnije i laganije, prolaze kroz svoje živote. zato, opustite se. dajte priliku novim danima, neopterećeni starim. ne sudite sami sebe prestrogo, pa što onda ako je četvorka, ako nije petica?!

DreamOfStone, 24.12.2019. 12:11 https://youtu.be/THcbQyFtCqg

Potok, 26.12.2019. 17:28 Ovo je somnambulno. Ne shavaćam u potpunosti što hoćeš, a ni što nećeš. I koja j svrha ove ispovijedi? Ako od blogera tražiš pomoć, zaglibila si. Blogeri traže samo pohvale koje mogu imati i ono famozno "ali". I zašto više ne pišeš?

WORLD OF A DREAMCATCHER, 28.12.2019. 21:13 @Potok
Pomoć ne tražim...nije mi u karakteru...a i da je svrha pomoć onda bi i sam naslov bloga bio takav...ne radim okolišanja i konkretna sam u svemu pa bih tako bila u eventualnom traženju pomoći-da je uopće tražim...a zašto ne pišem? Govori ti zadnja rečenica bloga..."brišem sebe" prijatelju...pisat ću kad se vratim...

@lion queen
Nekada je lakše reći "opusti se" nego to doista učiniti...nikad ne znaš sa čime se netko bori pa ne možeš suditi po koricama...život jest jedan ali kad imaš izazov biti u labirintu nekako izgubiš volju lutati u krug...navodiš situacije iz prošlosti-osobno sebe ne osuđujem, možda bih nešto promijenila da mogu (možda), ali definitivno sasvim mirne savjesti živim sa prošlošću :)
P.s.naučena sam.na četvorke i petice tako da mogu prihvatiti ocjenu :D :D :D samo da.ne ide ispod toga :)))

19

utorak

studeni

2019

"NEMAM EMOCIJA"

Zadnjih dana prati me čudan osjećaj, ne mogu reći da sam loše-nisam, samo, nekako kao da stvari ne dopiru do mene. Nikako. Zadnjih dana ne mogu izbjeći temu Vukovar-pogledaš ulice i vidiš upaljene svijeće, društvene mreže preplavljene su slikama i porukama vezanim uz tu temu. Ja ne osjećam ništa-ne pogađa me. Ne mogu čak ni stisnuti onaj "lajk" na objavljene poruke i slike-bilo bi lažno, bio bi apsurd, nisam to ja. Do mene ne dopire-ništa. Praznina, čak nema ni zrna tuge, sjete, nečega barem...Veliko ništa u kojem ne vidim poantu ili jednostavno ne razumijem, možda jer se trudim ne živjeti u prošlosti. Pokušavam. Kada prevrtim film unazad nekako u svojim sjećanjima ne vidim tugu, ne vidim strah. Bila sam jedna od onih koja je bila iznervirana zvukom sirene do mjere kolutanja očima jer mi je bilo naporno oblačiti se za sklonište, a sa druge strane bilo je dana kada sam nestrpljivo sa osmijehom čekala onaj drill kojim smo uvježbavali odlazak do skloništa. Ne znam, možda jednostavno ne pripadam ovom vremenu i prostoru, možda jednostavno ne želim brinuti ili možda doista nemam emocija. Za takve stvari. Ponekad se pitam može li itko razumjeti ovakvo razmišljanje, može li itko dati odgovor na ovakvo stanje koje me prati, hoće li me kamenovati riječima jer nemam mjesta za voljeti svoje? Ne znam, ali imati ljubav prema nečemu što mi je zapravo u neku ruku i nametnuto je potpuno isto kao da me traže da volim pokojnog člana obitelji kojeg nikada nisam upoznala. Čudne su mi tradicije, čudan mi je način ophođenja ljudi prema određenim stvarima koje lagano postaju farsa. Mogu razumjeti prebacivanje sa koljena na koljeno, mogu razumjeti prepričavanja, jer ipak je to dio povijesti, ali ne mogu razumjeti programiranje novih generacija na nešto što je njima potpuno neshvatljiv pojam. I oni neće nikada razumjeti, neće nikada moći imati emociju za određeni događaj, bit će im kao i sve ostalo samo priča iz povijesti za koju će morati zaslužiti ocjenu za prolaz. Danas je nova borba-danas očekuju da pokažemo ljubav onima koje smatramo jačom polovicom. Danas je dan muškaraca. Navodno. Govorim sa ovim stavom jer, ispravite me ako griješim, ali ne mogu reći da je ovaj dan postojao prije pet godina. Nekako slavimo svakakve gluposti kojima opravdavamo način življenja ili ne znam što već, jer ako ti nije dovoljno tristo šezdeset i pet dana u godini da pokažeš nekome tko si, bit će dovoljan ovaj jedan. Zanimljivo. Nisam od onih koja to slavi, koja pridaje neku pažnju. Nisam od onih koje se grčevito hvataju za Valentinovo, Dan žena pa čak i slične izmišljene "praznike." Dan kao i svaki drugi-nema tu čarolije, nema posebnosti, samo kulturni program kojim nastojimo biti ljudi taj jedan dan-jer ne možeš to uništiti, ne možeš biti tolika pizda, ipak je to samo dvadeset i četiri sata normalnog ponašanja, kasnije imaš preostalih tristo šezdeset i četiri da nekome uništavaš život. Prilično sjebano zar ne? Pogotovo kad imaš vremena razmišljati na ovakav način-uloviti trenutak da kopaš dublje u sebe i shvatiš koliko si mrtav-emotivno, na neke stvari. Možda i sa razlogom, ali nekako nemam volje diskutirati. Danas mi paše stanje u kojem jesam, danas ne želim ništa promijeniti, danas se poistovjećujem sa stanjem uma glavnoga lika iz filma kojeg sam upravo pogledala. Dosadan je-rekla bih, daj mu šansu-rekli su. I doista, slijed događaja dobio je smisao, dosada je počela nestajati-polako poput sjene kada nestane svjetlost. Sama briljantnost i dubina u kojoj film odiše bolesnošću dovodi do samih granica. I kada pomisliš da ne možeš dalje izvlačiš posljednju kartu. Sve je to život, vi to ionako ne biste razumjeli, vrijeme je da stavim osmijeh na ovo lijepo lice...Večeras želim biti JOKER...….

WORLD OF A DREAMCATCHER, 19.11.2019. 22:49 "Before you JUDGE me, make sure you are PERFECT"

Donabellina, 19.11.2019. 23:11 neću te kritizirati za prvi dio teksta ali ću ti napisati sljedeće : prokletstvo rata a s ratom i ubijanja je teško shvatljivo svima, koji imaju potrebu živjeti mirno, ali se nitko takav ne može sakriti od tragedije koja je vladala Vukovarom iako tu nismo bili ni ti ni ja ni mnogi s ovog bloga.....ljudska suosjećajnost mora postojati u čovjeku ne da prima na sebe patnju onih koji su izgubili svoje jer je to nemoguće i nepotrebno, ali da poštuje tudju bol i tudju suzu ------uvijek.

A za nametnute datume imam svoju osobnu ogradu: ne diraju me ni rodjendani najbližih kao što gdje se preserava u slavlju do kojega ti nije, a kamo li Dan muškaraca, očeva, žena, zaljubljenih, zagrljaja, usamljenih......haaaaaaa...ima još, ali se ne mogu
sjetiti.

WORLD OF A DREAMCATCHER, 19.11.2019. 23:40 @Anaboni
Ja prihvaćam i kritiku bilo koje vrste, jer naravno da nemamo ista stajališta i ne mogu biti dvolično derište koje očekuje da ga se shvati a ne prihvaća tuđe mišljenje :) mislim, realno mogu ali to nisam, mene doista zanimaju tuđi stavovi-napisala sam svoje stajalište i ne mogu se praviti drugačije kada toga nema...tako se osjećam kako sam i opisala...
Razumijem te potpuno. A drugi dio eh znaš sve su mi to dani kao i svaki drugi :) izmišljeno sa se troši novac jer nemamo pametnijeg posla nego puniti državnu blagajnu na račun pizdarija :/

DreamOfStone, 19.11.2019. 23:45 U zivotu sam prosao sve konzumirao sve

DreamOfStone, 19.11.2019. 23:51 Meni jednostavno neke stvari idu na beep pa se onako rado bi kacio ali pozalim Ali ta upornost tudih uvjetenja me iznenaduju

WORLD OF A DREAMCATCHER, 20.11.2019. 00:16 @DOS
I know...mislim da sve pomalo u nekoj mjeri samo se teško odvojiti od "krda" ako si dovoljno dugo u njemu... postane prihvatljiv osjećaj pripadanja cjelini pa je lakše uz podršku gomile ići naprijed nego stvarati svoj put

DreamOfStone, 20.11.2019. 00:16 https://youtu.be/o17HJDwMqn4

DreamOfStone, 20.11.2019. 00:17 Jednostavno nenormalni

DreamOfStone, 20.11.2019. 00:20 Pustis sve u pm

DreamOfStone, 20.11.2019. 00:31 Nemam vise ni put ni dajem put lakse mi je najradije bi upoznao neku dusu da samnom ugasi taj net)

WORLD OF A DREAMCATCHER, 20.11.2019. 05:49 @DOS
Pustiš...ne obazireš se, jednostavnije je

jeka, 20.11.2019. 09:46 Ok. To su tvoji osjećaji tj bezosjećaji. Mislim da barem 50 posto ljudi tako funkcionira. Nije to za osudu. Za osudu bi bilo ukoliko bi ti uzela svoje neemocije:) i skupa s njima ruku pod ruku dirala u tuđe živote,ljubavi,situacije,prijatelje,teritorije u smislu destrukcije.

Gdje piše da svi moraju biti emotivni. Kakva si takva si. Ti moraš sama sa sobom:) kao i svatko od nas:)

WORLD OF A DREAMCATCHER, 20.11.2019. 12:17 @jeka
Znam, ne diram nikoga...ne radim destrukcije, puštam svakoga da bude ono što jest...emotivna sam samo ovisi o stvarima, situacijama, momentima...priznajem nije da vrištim što se toga tiče, ali pokazat ću uvijek-kad mi dođe...nekako zadnjih godina ne dolazi...mislim da sam svoje emocije potrošila na pogrešne ljude, pogrešne trenutke, pogrešno vrijeme...isprazniš se, a punjenja radiš s vremena na vrijeme-po osjećaju...

Subica Lee, 20.11.2019. 12:34 Razumijem te sto hoces reci, ja spadam medju mladje generacije koje nemaju (barem neki od nas, rekla bih da smo manjina) osjećaj za ono sto se prije događalo, nemamo taj domovinski duh u sebi, kako to drugačije reci.. Preksinoc sam jos vidjela svijece po cijelom kvartu i decka ladno upitala sta se desilo tak tragicno da su potrebne svijece. Kad mi je odgovorio, osjecala sam se malo posramljeno. Ali nemam to u sebi. Ja nisam bila na bojištima, samo sam citala i slusala od onih koji jesu.. Ja nisam branila domovinu i sere mi se na usiljeno slavljenje ili oplakivanje nekog dogadjaja o kojemu mi mladi nemamo neko bitno misljenje.
I smatram da nije lose biti emocionalno prazan. Nelagodno je, da, neobicno svakako, ali uvijek to gledam kao priliku da novu prazninu ispunim sama kako zelim, onime sto me usrecuje i sto volim.

WORLD OF A DREAMCATCHER, 20.11.2019. 12:47 @Subica
Lijepo si ovo rekla :) imam osjećaj da je ovaj period sa razlogom, očekujem promjene-jedva čekam vidjeti rezultat :)

jeka, 20.11.2019. 13:33 Skroz dobro razmišljanje. Naši emotivni kapaciteti su kakvi jesu. I to treba njegovati bez bahaćenja ili grizodušja, koliko imamo s tim klimamo:) . Ali rođendani...to se uvijek može proslaviti :D

jeka, 20.11.2019. 13:44 A ovo o Vukovaru. Vukovarka je bila moja najbolja srednjoškolska. Godinu dana živjela samnom u sobi. Moji su rado primali tuđu djecu a meni je to bilo super, imala sam 2 na neko vrijeme u suživotu i bilo mi je kao da imam sestre . Uglavnom. Ne mogu biti imuna na taj grad. Toga dana su se dijelila i svjedočanstva i to kada sam čitala jeza me hvatala. Uz to sam slistila i Žmirića i roman Marijana Gubine 260 dana. To me približilo ratu koji se i meni sveo na uzbune ali i mahanje gardistima a kako su imali stražu blizu čak i zaljubljivanje u jednog. Kada su dečki iz našeg kraja poginuli svi smo plakali a i među njima jedan predivan u kojeg smo bile sve zaljubljene.
Da nemam tih doticaja bilo bi mi kao tebi. Daleko i strano. I ovako je,a opet mrvicu bliže. Ne volim da me se proziva i da se baš moram udubiti jer bila sam mala. Radila sam na radnim.mjestima gdje su nas neki baš prozivali da ne znamo mi ovo i ono. Eto. Ne znam. Bila sam mala i bila sam daleko. Ostala je samo bakina srušena kuća u Pakracu i neka sića od obnove pa su je mama i tetka podigle. To je meni bio rat.

jeka, 20.11.2019. 14:05 I užasno, tek sada kada vidim fotke tih mladih ljudi,sada kada sam odrasla (tetkast tip žene sam) sada tek vidim koje razmjere je učinio mladosti , tim mladim bićima a i starijima. Srce bi mi puklo da sina ili bilo koga svog moram poslati u rat . Imam male dječake u blizini. Zadnje što im želim je rat. Bio je podatak da u povijesti čovječanstva su 200 i nešto dana bez rata. Čovječanstvo živi u ratu sa vrlo malo predaha. Cijela emisija je bila posvećena djeci u ratu. Zaključak je bio da kao ljudi lakše definiramo rat nego mir.

teuta, 20.11.2019. 14:15 Potpuno te razumijem i ne, neću te kritizirati jer nemam zbog čega.
Dapače, vjerujem da u tebi ima puno osjećaja, daleko više nego kod onih koji stalno melju isto i hvale se s time na sva zvona.
Emocije su nešto drugo, one su u nama, često puta skrivene duboko, preduboko da bi ih ispoljavali van.
Lako je reći - Ja osjećam, ja tugujem - ali teško je to zaista osjećati.
Sviđa mi se tvoja iskrenost i nastoj uvijek biti takva.

LP šaljem draga.

DreamOfStone, 20.11.2019. 14:56 Cesto razmisljam o promjeni u sebi nakon burnog perioda kojeg sam kreirao Mislim da je svaka promjena dragocjena jesam postao bolja osoba ,hm pa nisam ni bio losa vrijeme radi svoje ja svoje pustam emociju koja mi odgovara ne suzbijam je kad mi se place placem kad mi se smije smijem se sve vise u svom uvjerenju odgovara mi taj feeling kad se izgubim u sebi premda okolina manje vise nema razumijevanja egotripovi itd itd

DreamOfStone, 20.11.2019. 15:11 Obozavam muziku oduvjek volim emotivne osobe volim se utopiti u glazbi osjecati predugo sam ostajao u tudim uvjerenjima moj bed znam hebiga svi mi zajedno zivimo tu ali vise nitko nikoga ne pusta da zivi kao da smo se svega zasitili pa Meni.sinoc poznanik sa sanka cinicno me provocira zasto ja patim za bivsom a on spava sa.zenom i jednom malo mladom zajedno Kao da ta intima njegova mene zanima kao neki samohval ono pogledaj se pizdis za jednom

DreamOfStone, 20.11.2019. 15:18 Svatko je na neki svoj nacin sretan ili nesretan dok god znam svoj problem u sebi Dan muskaraca fakat nit me zanima taj memento nit opterecuje i dok ovako pisem pitam se zar sam dozivio to da kraj sebe nemam osobu sa kojom mogu i plakati i smijati virtualni svijet

DreamOfStone, 20.11.2019. 15:18 Izgubljeni u prijevodu

DreamOfStone, 20.11.2019. 15:20 Odoh na sank Hvala Sentimentalna si osoba

DreamOfStone, 20.11.2019. 15:27 https://youtu.be/UQNtyZmh9go

WORLD OF A DREAMCATCHER, 20.11.2019. 17:44 @jeka
Sve ja razumijem, samo kao što navodim, nemam neku emociju koja je u neku ruku osim tugom popraćena i mržnjom prema neprijatelju...prvi rođak mi je Srbin-ja ne mrzim, ne osuđujem...možda zbog neke nazovimo to "ravnopravnosti" i jesam u ovakvom stanju sa imunitetom da me ne dotiče...

@teuta
Priznajem prvih pet minuta razmišljala sam da li uopće otvarati ovakvu tematiku jer kažu ponekad je dobro zadržati stvari za sebe, ali ta siva zona koja me prati zadnje vrijeme nije mi dala mira...nekako sam morala napraviti "pražnjenje" od misli...iskrena sam, znam da će nekoga i zaboljeti moj stav ali ne mogu se pretvarati-a i ne želim...nisam tip od maski...kritika je isto uvijek na mjestu kakva god bila :)
Ne bježim od toga da netko neće izvući kritiku-dapače, volim konkretne rasprave, analize i dijaloge :)
Hvala, od iskrenosti ne bježim problem je što drugi to čine
LP i tebi :)))

@Dream
Moram priznati da me pomalo šokiralo kada sam vidjela komentar-sastavljen od gomile riječi...misao koja se ovoga puta nije sakrila iza linka youtube pjesme :))) hvala ti :)
Promjene su uvijek dobrodošle-svaka ima vrijednost, jer ne možeš vječno voditi rat istom taktikom a svaki puta očekivati drugačiji ishod...ne moraš nužno ni postati bolji, možeš ostati isti ali mudriji, bogatiji za iskustvo-promjena uvijek donese nešto takvo. Ne volim tuđa uvjerenja, ne volim tuđa pravila i nametnuti program zato jer je netko tako rekao pa svi tako rade...slažem se onime gdje spominješ dio u kojem voliš feeling gubljenja u sebi-draži mi je sve više u zadnje vrijeme-oslobađa :)
Za kraj-osoba će doći samo ne valja se grčevito boriti u potrazi za time ako nekako duboko u sebi nisi spreman...
Meni fali ponekad ali kad se trgnem iz sanjarenja shvatim zašto je 2.strana kreveta prazna...fali mi dio slagalice, fali mi zadnja karika...jebiga, znam da nekako ne želim složiti...sviđa mi se ovako "nepotpuno" - za sad

DreamOfStone, 20.11.2019. 17:51 Tu gdje dam sad je.najbolje za mene

DreamOfStone, 20.11.2019. 17:51 https://youtu.be/o17HJDwMqn4

DreamOfStone, 20.11.2019. 17:53 Sa tobm mi se lako posloziti ne mogu sa sobom(

DreamOfStone, 20.11.2019. 17:55 Izabrao sam nju i ona mene

DreamOfStone, 20.11.2019. 17:56 Zadnja karika (

DreamOfStone, 20.11.2019. 17:59 Ne volim kad me mozes razbiti a mozes

DreamOfStone, 20.11.2019. 18:04 Neznam ni sto da ti napisem

WORLD OF A DREAMCATCHER, 20.11.2019. 18:07 @Dream
Ne znaš što da napišeš? Vidim da znaš i ima smisao :)))
Sve u svoje vrijeme

DreamOfStone, 20.11.2019. 18:12 Zasto ja moram umirati u muzici

DreamOfStone, 20.11.2019. 18:14 Zasto ne mogu pobijediti sebe

DreamOfStone, 20.11.2019. 18:25 https://youtu.be/Wk6HGA5vDTk

WORLD OF A DREAMCATCHER, 20.11.2019. 18:38 @Dream
Na ova pitanja bi trebao znati odgovor, svi imamo odgovor na takvu vrstu pitanja samo je ponekad teško suočiti se sa time...ništa ne moraš, meni se čini da je to tvoj odabir samim time što si u komentaru prije napomenuo da je "ovo sada gdje jesi najbolje za tebe"

DreamOfStone, 20.11.2019. 18:42 Ispravno si odgovorila

DreamOfStone, 20.11.2019. 18:43 https://youtu.be/JDVlQKdH4qQ

DreamOfStone, 20.11.2019. 18:49 Sa tobom je lijepo letjeti

DreamOfStone, 20.11.2019. 18:49 https://youtu.be/brSs3d_EXVw

DreamOfStone, 20.11.2019. 18:57 Zasto ti pricas.samnom

WORLD OF A DREAMCATCHER, 20.11.2019. 19:02 @Dream
Hvala na komentaru...možda je samnom lijepo letjeti zato jer sam uvijek spremna raširiti krila...možda zato jer to želim, možda zato jer sam jednom i letjela ali je sjećanje izbrisano...od nekih jačih koji ne dopuštaju da se sjetiš...
Zašto pričam sa tobom?- a zašto ne?

DreamOfStone, 20.11.2019. 19:03 https://youtu.be/Vk6oqyJtmpA

DreamOfStone, 20.11.2019. 19:05 https://youtu.be/gZOAscXdcNI

DreamOfStone, 20.11.2019. 19:11 https://youtu.be/bl1LqC6QXg8

DreamOfStone, 20.11.2019. 19:22 https://youtu.be/o17HJDwMqn4

DreamOfStone, 20.11.2019. 19:23 Zasto mene osobe kao ti razumiju

DreamOfStone, 20.11.2019. 19:26 Dugujem ti tugu

DreamOfStone, 20.11.2019. 19:27 Zasto me svijetlo muci

DreamOfStone, 20.11.2019. 19:28 Zasto ja

WORLD OF A DREAMCATCHER, 20.11.2019. 19:28 @DOS
Osobe kao ja? Što misliš pod time? Nisam netko poseban, samo sam otvorena i iskrena...neshvaćena isto, rekla bih, sa osjećajem da sam "zaglavljena" u krivom vremenu i prostoru...ne smatram se osobom iz budućnosti, mislim da pripadam godinama daleko u prošlost...stalno govoriš da se znamo, možda smo zajedno prolazili istom cestom...

DreamOfStone, 20.11.2019. 19:29 Zasto me ne pustis

DreamOfStone, 20.11.2019. 19:30 https://youtu.be/dRnNpLOhn1Q

DreamOfStone, 20.11.2019. 19:30 https://youtu.be/dRnNpLOhn1Q

DreamOfStone, 20.11.2019. 19:31 Pusti me

DreamOfStone, 20.11.2019. 19:31 Dovoljno mi je tesko

DreamOfStone, 20.11.2019. 19:32 Zao mi je

WORLD OF A DREAMCATCHER, 20.11.2019. 19:33 @DOS
Duguješ mi tugu? MENI?
Ne brini zbog svjetlosti, kada nestane tada vidiš-vjeruj jednostavno je razumjeti...dolazi mi u snove...kroz paralize sna ali naučiš dočekati tamu sa osmijehom zajedno sa "gostima" koje ne zoveš ali svjestan si da ih ne možeš zaobići...prihvatiš i sve ima smisao

WORLD OF A DREAMCATCHER, 20.11.2019. 19:35 Uvijek imaš slobodu otići-odavno su pali lanci, samo ne vidiš i vraćaš se nazad...kad shvatiš da sam sebi stavljaš okove, potpuno nesvjesno, bit će ti jasno da si pušten....long time ago...

DreamOfStone, 20.11.2019. 19:36 Zasto sa tobom ne ratujem

DreamOfStone, 20.11.2019. 19:37 Zasto te osjevam i zelim

WORLD OF A DREAMCATCHER, 20.11.2019. 19:38 Jer smo na istoj strani :)

DreamOfStone, 20.11.2019. 19:58 https://youtu.be/M23xcQezw4A

DreamOfStone, 20.11.2019. 19:59 Znam.da negdje sam dotaknuo nebo

DreamOfStone, 20.11.2019. 20:02 https://youtu.be/CiI9blu4YMA

DreamOfStone, 20.11.2019. 20:04 Moja dusa pripada Njemu

DreamOfStone, 20.11.2019. 21:16 https://youtu.be/Q7e6CAnZZog

DreamOfStone, 20.11.2019. 21:17 https://youtu.be/2N_T1Ih-RH8

DreamOfStone, 20.11.2019. 21:19 Sad tu gdje sam duso

DreamOfStone, 20.11.2019. 21:29 https://youtu.be/WbWhpfXisZw

DreamOfStone, 20.11.2019. 21:30 Za mene ja dobro

DreamOfStone, 20.11.2019. 21:41 https://youtu.be/CiI9blu4YMA

DreamOfStone, 20.11.2019. 21:42 https://youtu.be/GWAC4UeWGd0

DreamOfStone, 20.11.2019. 21:45 https://youtu.be/U_Cgyvj7Pf4

DreamOfStone, 20.11.2019. 21:49 Sjecam se kad sam odveo dragu na moje najdraze Steven je rekao pridite blize sav zanesen uzela mi je ruku i odvela do do njegag

DreamOfStone, 20.11.2019. 21:50 Porcupine Tree

DreamOfStone, 20.11.2019. 22:00 https://youtu.be/oW8dBj0z_wE

DreamOfStone, 20.11.2019. 22:03 Ja i ona Porcupine Tree

DreamOfStone, 20.11.2019. 22:05 Zao mi je

DreamOfStone, 20.11.2019. 22:22 https://youtu.be/xe09aO86C8k

DreamOfStone, 20.11.2019. 22:23 Pusti emocije molim te molim te

DreamOfStone, 20.11.2019. 22:53 Zahvalnost

DreamOfStone, 21.11.2019. 14:49 Izvrsna si osoba ,zamislit cu da pises mirnom rukom mirnim srcem mirnim umom Hvala Dreamice

DreamOfStone, 21.11.2019. 14:54 https://youtu.be/xsHxrGpRJck

WORLD OF A DREAMCATCHER, 21.11.2019. 16:49 @Dream
Hvala ti :)

DreamOfStone, 21.11.2019. 17:29 (

DreamOfStone, 21.11.2019. 18:48 https://youtu.be/qwNTEFxesYc

DreamOfStone, 21.11.2019. 18:54 https://youtu.be/G36xFrDzeEM

DreamOfStone, 21.11.2019. 19:24 https://youtu.be/XQAOdpj7lm4

DreamOfStone, 21.11.2019. 19:25 https://youtu.be/Vk6oqyJtmpA

DreamOfStone, 21.11.2019. 19:38 https://youtu.be/2q9_ZEtuTR8

DreamOfStone, 21.11.2019. 20:22 https://youtu.be/tGwIXG3fzWs

DreamOfStone, 21.11.2019. 20:26 https://youtu.be/nEODhTjEu84

10

nedjelja

studeni

2019

O PRIJATELJSTVU...

Nedjelja je...Dan stvoren za procesuiranje misli, za utvrđivanje "gradiva" koje se desilo u proteklim danima, tjednima...Nekako nedjeljom uvijek volim vrtjeti misli u glavi, nekako imam osjećaj da time zatvaram vrata tjednu i prošlosti. Ponedjeljak je ionako neki novi početak-za skupljanje novih slika koje će se stvarati u glavi i ponovno formirati u cjelinu koja će mi okupirati misli. Gledam neke stare, slike, vrtim stare filmove, promatram neke stare ljude i razmišljam kako je sve prolazno...Većinom barem. Neke od tih ljudi nekada sam zvala prijateljima, no jesu li zaista to i bili? Koga sve zovemo prijateljem i zašto većinu ljudi koji su nam dragi vrlo često trpamo u isti koš sa etiketom "prijateljstvo"? I možda je do godina koje su prošle, možda je i do faze odrastanja i ozbiljnosti, ali danas imam malo više koševa. Neki su puniji, neki prazniji, ali na kraju dođe kao protokol po kojem razvrstavaš otpad-imaš koš za papir, za plastiku, za metal...Nekako isto možeš posložiti i ljude, budimo realni, svatko se može predstaviti prijateljem, ali rijetko tko zna nositi takvu titulu. Danas svjesno razvrstavam, svakoga, na svoje mjesto-prijatelji, kolege, poznanici, društvo, prolaznici, susjedi...Ne smatram to lošim, niti prikazujem time nekoga manje vrijednim, jer nema etiketu "prijatelja", samo smatram da je prošlo dovoljno vremena u kojem mogu naučiti neke stvari. Naučiti ne živjeti u iluziji samo zato jer je netko simpatičan i drag, naučiti da znamenka prijatelja na Facebooku zapravo znači mnogo drugačiju realnost i naučiti da oni koje doista mogu zvati tim imenom zapravo zaslužuju i poseban odnos. Tko su zapravo ti ljudi? Njegujemo li odnose sa njima od najranije školske dobi, jesu li nam naši prijatelji ujedno i rodbina ili ih možeš pronaći na neočekivanim mjestima u jednako tako neočekivanim trenutcima? Realno, smatram da sve ovisi kako se ti mijenjaš i koliko te je netko spreman i sposoban pratiti, jer koliko god je moguće imati prijatelja od najranijeg djetinjstva isto toliko je moguće pronaći prijatelja potpuno neočekivano i potpuno nespremno. Svoje sam pronašla upravo na takav način-mogla bih reći da je bio više spontan nego neočekivan, ali kako god okreneš danas zbrajamo više od petnaest godina poznanstva. Nisu to ljudi koje viđam svaki dan, niti su to ljudi sa kojima se čujem na svakodnevnoj bazi-jednostavno tu postoji ona dubina, razumijevanje i odnos na nekoj drugačijoj razini. Tu prihvaćaš osobu točno onakvu kakva jest, sa svim manama i vrlinama i posebnosti koja ju čini takvom kakva jest. Raduješ se njihovim postignućima kao da su tvoja, sretan si jer su oni sretni, smiješ se njihovim ludostima i nekako na kraju dana sjediš sa osmijehom na licu. Ispunjen. Znaš da je odabir dobar, znaš da si učinio dobar potez spustivši zidove, znaš da su oni pravi-ipak oni su na kraju odlučili ostati. Mislim da će se većina složiti kada kažem da nije lako biti prijatelj, taj odnos dolazi kao veza, moraš nešto uložiti, ako želiš izvući dobit, a sa godinama postane malo teže. Nisi više klinac sa svojih petnaest, koji se kreće u čoporu neopterećen svađama i prepirkama-u toj dobi ionako stvaraš klanove i netko će uvijek biti na tvojoj strani, samim time uvijek ćeš se tješiti time da imaš "prijatelja." Složeno postane kada predstava završi, kada se spusti zastor, kada se okreneš i pogledaš tko je ostao sa tobom na pozornici za onaj završni naklon. Ne kažu uzalud da prijatelja najlakše prepoznaješ u nevolji, iako se ne bih potpuno složila sa tom teorijom. Znaš, ima i onih, skrivenih iza lažnih osmijeha, nekako jedva čekaju tvoj poraz-i pomoći će ti, ali će pomoć kasnije skupo i naplatiti. Teško je prepoznati prave, u svijetu lažnjaka počinješ vjerovati da su i originali napola umjetni. Ipak, ako daš priliku shvatit ćeš da lažno lice kad tad pokaže svoj obraz-ne možeš se toliko dugo skrivati koliko ja mogu čekati. Mogu čekati, ne zato što želim, ne zato što imam vremena, nego iz vrlo jednostavnog razloga-ti odavno imaš svoju etiketu-svoj koš, sve drugo ovisi o tebi i tvojim postupcima, samo put do trona nije jednostavan, niti ću ga ja ikome olakšavati. Moj svijet je malen, ali dovoljan za one koje cijenim, koji su mi bliski i koje me strah izgubiti. Moj svijet ima obrambene mehanizme od ljubomore onih ljudi koji pokušavaju dobiti ulaznicu, ne shvaćajući koliko je kriv način na koji to rade. Jer, nema prečaca nema skrivenih prolaza, kod mene su karte crno na bijelo-u svemu. Malo je ljudi koji me znaju u dušu, malo je njih koji su mnogo više od riječi prijatelj, malo je njih ostalo nakon svih padova, teških riječi i svađa, malo ih je zagrebalo ispod površine i otkrilo dubinu-ali zato su tu, posebni kao i godine koje su iza nas.

WORLD OF A DREAMCATCHER, 10.11.2019. 16:34 3 of them-my precious :)

jeka, 10.11.2019. 16:46 Posebni kao i godine iza nas. Baš mi se sviđa ta rečenica.
Pravi prijatelji ostaju pravi prijatelji i to su dragulji,grumenčići zlata bez kojih bi život bio bezvezan:)
Moji prijatelji su mene vidjeli u najgorim izdanjima i to su prijatelji. Jadni oni ali šta sad. Doživljavam ih ko svoje ,poput neke vrste familije:)

Magneto, 10.11.2019. 17:00 Kada sam stvarno naučila filtrirati poznanike, rodbinu i kolege od prijatelja, ostala nas šačica. Imam te svoje prijateljice od najranijeg djetinjstva i znamo jedna drugu u svim nijansama. Danas se više ne čujemo svaki dan, jedna je udaljena stotinjak kilometara, ali ništa to nije prepreka za njegovati i održavati prijateljstvo.
A prijatelje koje sam nekad zvala prijateljima, ne mogu reći da to tada nisu bili, ali izgubili smo se po raznim životnim putevima, interesi su nam se razišli, iako niti jedan od tih razloga zapravo nije bio dovoljno bitan da osobu izgubim iz života, ali tako je nekako ispalo.
Važno mi je iz svakog odnosa ponešto naučiti

WORLD OF A DREAMCATCHER, 10.11.2019. 17:27 @jeka
zanimljivo je što sam se sa svo troje posvadila na mrtvo ime i što sa svo troje nisam razgovarala jako dug period i to po minimalno godinu dana a mislim da je bilo i više...i onda dođe trenutak, spoji vas jer sve ima razlog i ostanete tako do dan danas...sada mi je jasno zašto nas je spojilo ponovno :) i više od familije, ipak obitelj ne možeš birati ali ovu 2.možeš

@Magneto
Doista kad uključiš filtere jako mali broj držiš u ruci, ali bolje jedan kvalitetan nego 100 njih površnih...svatko prođe kroz naš život sa razlogom i istina od svakoga ponešto naučiš-ako želiš i ako te zanima prihvaćanje poruka koje svaka osoba nosi sa sobom :) vidiš kad se osvrnem na prošlost ne znam sa kolikom sigurnošću bih mogla reći da su neki i tada bili prijatelji - prije neka iluzija prijateljstva a ja dovoljno nezrela da shvatim da neće svijet propasti ako prestanem plesati na njihovu glazbu...danas je drugačije, danas ja odlazim ako je potrebno :)

Donabellina, 10.11.2019. 17:49 Ja nemam nikoga iz djetinjstva ili rane mladosti ....sve što sam IMALA ( naglašavam ovo kao past tense ) prestalo je smrću jednog i jedinog najdražeg od nas 6 iz ekipe.......
Možda je to i moja krivica : nisam imala ni volju ni želju nastaviti dalje, jer njegova smrt je bila snažni okidač mog odustajanja od ostalih. Čujemo se mi, vidimo ponekad ali više nema nas 6 kuhanja , druženja, zezanja, teatra, starih godina vamo-tamo.........
Imam dobre znance i sjajne suradnike kao kompezaciju za bivša prijateljstva....Smrt je kriva za sve

WORLD OF A DREAMCATCHER, 10.11.2019. 18:00 @Anaboni
žao mi je što to čujem, doista :( teško se nositi sa gubitkom a svejedno moraš dalje i razumijem tvoje stajalište iako ne mislim da si kriva, imalo je svoje razloge, teško je biti cjelina kada znaš da fali jedan dio :(

Potok, 10.11.2019. 18:04 Prijatelji su rijeke ponornice.

WORLD OF A DREAMCATCHER, 10.11.2019. 18:09 @Potok
Zanimljivo stajalište, zanima me zašto tako misliš?

jeka, 10.11.2019. 18:23 Bitno da ste preživjele te svađe :) ponekad kada su cure mlade se pokefaju,nezrelost,mušice i sl, ali u pravilu zrelost donosi i mudrost i moć čuvanja i njegovanja prijateljstva. Pretpostavljam da ste bile mlade. Uživajte u prijateljstvu, "tako je malo pravih prijatelja u životu jednog običnog čovjeka" (ovo kao neki naslov romana zvuči haha:)

jeka, 10.11.2019. 18:44 Inače ja imam 2 koje me zabezeknu količinom intuicije koju imaju. Ali to je već tema za paranormalno. Ova jedna kad progovori ja bih joj rekla " od kud vadiš ,nisam ti ni spomenula" :)

WORLD OF A DREAMCATCHER, 10.11.2019. 18:44 @jeka
Zanimljivo je kako misliš da smo curke hahaahhaha čisto informativno 2 su muška i 1 cura :))))) sviđa mi se ovaj tvoj naslov romana :)))

jeka, 10.11.2019. 18:46 A dobro. Ja po sebi gledam. Baš sam i pomislila možda ste mix ali eto, napisala kako kod mene ide ,ja se s muškima slabo družim :)

WORLD OF A DREAMCATCHER, 10.11.2019. 19:08 @jeka
hahahah sve jasno :) a čuj nekako sa muškima imam totalno drugačiju vibru, drugačija je povezanost, ali zato kad su ženska prijateljstva u pitanju treba tu biti ona jaka osobnost :) a bome ona ju ima :)

jeka, 10.11.2019. 21:34 Imam frendica, ali što se žena tiče ,na žalost daleko je, ima jednu finu osobnost koja mi je odgovarala, mogu usporediti sa Vivaldijem . Puno vremena smo provodile zajedno. Deset godina intenzivnog druženja, nikada se nismo svađale i ona je bila tako osjećajna i draga i lijepa , još je, samo nismo blizu. Rijetko se sretnu takvi ljudi da nam je duša sretna. Cmoooolj. Sada si me podsjetila na nju .

jeka, 10.11.2019. 21:38 Vjerujem i u muško ženska prijateljstva. Uopće je nebitan spol ako se ljudi kliknu .

WORLD OF A DREAMCATCHER, 10.11.2019. 22:00 @jeka
Rijetki su, istina ali su pravo bogatstvo...a što se tiče muško-ženskog prijateljstva smatram da ako si dovoljno zreo u glavi da se sve može...čak i ako imaš prošlost možda sa tom osobom...ne znam možda imam sreće, a možda sam samo "normalna" u glavi za određene situacije :) znam samo da sam happy radi tih ljudi koje imam

jeka, 10.11.2019. 22:29 :))))

DreamOfStone, 11.11.2019. 11:57 https://youtu.be/-rzQo8aXZ9k

Potok, 11.11.2019. 16:41 Zasto? Zbog iskustva. Prijatelji i dalje teku, ali izvan nasih dodira, pogleda, ispod nasih potreba. Ne zaboravi da smo i mi prijatelji. Ne vjerujem u stalnost, u bezuvjetnost, u izlaganje po svaku cijenu. Na kraju krajeva, ponornice se vrate, postanu povrsinske, i u njima opet plivamo. Ali, treba znati da vec koliko sutra mogu nestati. Tuzno pomalo, a opet realno.

WORLD OF A DREAMCATCHER, 11.11.2019. 17:25 @Potok
Istina, nekako mi je to prije bilo totalno neprihvatljivo...danas mi je i osobno takav stav da je sve prolazno i da uživaš u nečemu što je sada jer sutra se već može desiti rastanak...slažem se, nema konstante ali dok ne prihvatiš tu opciju kao takvu i jednostavno se pomiriš uvijek će boljeti i biti tužno
Hvala na komentaru :)

WORLD OF A DREAMCATCHER, 11.11.2019. 17:38 @DOS
https://youtu.be/AKkWblVAiJY

DreamOfStone, 11.11.2019. 18:38 Hvala Dreamica)

DreamOfStone, 11.11.2019. 18:38 https://youtu.be/98MbfAATOc0

Vrtlog_, 11.11.2019. 20:10 Ja imam prijatelje od kad praktično znam za se, tipa od 3. godine, a i sad se družimo. A imam ih i stečenih kasnije. Nema praavila, ali vrime nekako razvrsta one koji su prijatelji malo više od nekih koji su malo manje, ili nisu nikako.

WORLD OF A DREAMCATCHER, 11.11.2019. 21:18 @DOS
:)

@Sjene
Točno tako, vrijeme razvrsta...mogu reći da si jako sretan obzirom da imaš prijatelje od 3.godine-njih možeš zvati braćom a ne prijateljima-to je već nešto mnogo posebnije :)

jekatisine, 11.11.2019. 21:44 prijatelja imam malo.
treba zaslužiti moje povjerenje.
ne zovem tako svakog.
malo ih je, ali su najbolji.

WORLD OF A DREAMCATCHER, 12.11.2019. 09:55 @athropa
Zato i jesu najbolji-izabrani su :)))

DreamOfStone, 12.11.2019. 11:41 https://youtu.be/mdBTq36juUE

DreamOfStone, 12.11.2019. 12:23 https://youtu.be/AzsiE44Lz_w

Pozitivka, 12.11.2019. 15:15 I ja imam malo prijatelja, ali su zato vrijedni. Prijateljstvo definitivno nije broj nego kvaliteta, da se zna veseliti svakom tvom uspjehu i biti uz tebe kada je najteže. :)

WORLD OF A DREAMCATCHER, 12.11.2019. 17:43 @Pozitivka
Naravno, to je obitelj koju biramo sami :) broj nije bitan ako je kvalitetno, sa poštovanjem, razumijevanjem i svime što ide jedno sa drugim :)

jekatisine, 12.11.2019. 18:44 neki ljudi obilježe naš život, ali ne ostanu.
oni koji ostanu u dobru i zlu, ti su prijatelji.

WORLD OF A DREAMCATCHER, 12.11.2019. 18:53 @athropa
Yes u nevolji prepoznaješ prave :)

Vrtlog_, 12.11.2019. 19:37 Njih dvojica i ja imamo baš posebnu povezanost. Pogotovo ja i jedan od njih dvojice, s kojin san se družija cilo djetinjstvo. Al opet ne mogu ih odvajat, volim ih obojicu. Volim i još dvi prijateljice koje san kasnije upozna, jednu u srendjoj drugu na faksu... Ima još njih koji su bili dio mog žiivota al sad nisu, al da ih i dalje mogu smatrat prijateljima, jer nije se desila neka svađa il nešto, nego su nas jednostavno okolnosti razdvojile.

WORLD OF A DREAMCATCHER, 12.11.2019. 20:20 @Sjene
Pusti okolnosti ako bi se danas sreli i bilo bi isto kao da se niste ni razdvojili- to je onda TO...moja prija je kilometrima udaljena u 2.državi, jedan prijatelj 500km daleko kojeg vidim 3-4x godišnje i drugi prijatelj je ode ali obaveze, posao...često putuje pa mi dođe kao da je i on udaljen stotinu km, ali to ne mijenja odnos :)

Vrtlog_, 12.11.2019. 21:26 Pa dobro, u pravu si, i moje dvi prijateljice su udaljene od mene poprilično, ne znam točno u kilometrima, jedna je u Bosni a druga u Češkoj, pa smo i dalje bliski. Al ima ih par s kojima bi se družio da smo u istom gradu, al ovako nemamo neki kontakt. Možda su mi ovi prvi jednostavno bolji, bliskiji prijatelji, ali teško mi je za ove druge reć da mi uopće nisu prijatelji.

DreamOfStone, 12.11.2019. 23:23 https://youtu.be/w-6_chE66FY

DreamOfStone, 12.11.2019. 23:28 https://youtu.be/1jkeBV9MVyM

DreamOfStone, 12.11.2019. 23:36 https://youtu.be/Ax23PX340cM

jekatisine, 13.11.2019. 10:05 @WORLD OF A DREAMCATCHER: nekad i ne trebaju ostati, kad naucite sto trebate jedni od drugih. Zalosno je, ali dogadja se.

teuta, 13.11.2019. 16:57 Uvijkek sam mišljenja da je prijateljstvo poput ljubavi. Imati prijatelje velika je srtvar, dovoljno je samo jedan pravi prijatelj ali dobro dođu i još par njih. Ponekad ljudi brkaju pojmove prijateljstvo-poznanik.

Ja na žalost, pošto sam provela mladost i djetinjstvo u Češkoj izgubila sam veze s prijateljima.
Naravno, i ovdje sam se družila i mogu reći da imam pravog prijatelja čak i više njih.
Prvi i najvažniji prijatelj mi je moj Dragi i zbog toga sam jako sretna.
Ovdje na blogu sam stekla neke prijatelje iako ih nema puno ali sigurna sam da su pravi, skoro pa pravi.
U biti, ljudi imaju ponekad podosta prijatelja onih, moglo bi se reći, povremenih ali pravog prijatelja se ima najviše jednog ili dva.

Kao i ljubav, prijateljstvo se mora njegovati, obogaćivati i čuvati kao oko u glavi.

Eto draga. To je moje mišljenje. LP šaljem.
Jako dobar post.

P.S: Mislim da bi se više moglo pisatio o neprijateljima hehehehe, njih ima na tone...

WORLD OF A DREAMCATCHER, 13.11.2019. 17:26 @athropa
Istina, svatko prođe kroz život sa razlogom. Ali je svaki rastanak tužan-navika je zeznuta stvar, lako se navučeš na to da nešto imaš pa je teško kada dođe do trenutka da svatko ide svojim putem...ali treba bit zahvalan i sretan na onim lijepim trenutcima, jer netko novi će opet uletit-sa novim razlogom :)

@teuta
Hvala :)
Istina ima i prijatelja koji su skriveni neprijatelji dala sam im trenutak pažnje u jedoj rečenici... uvijek se kroz temu volim dotaknuti i dijela koji je kontrast onog što mi je tema :)
Vjerujem da prijatelje možemo naći na različitim mjestima ali opet ih nekako trpaš u koš tipa "blog prijatelj", "prijatelj za kavu i kino", "prijatelj za kulturno uzdizanje" itd, itd. Malo je teško odrediti tu granicu jer postoje prijatelji i postoje oni "moja druga obitelj prijatelji"-ili kako kažu brother from another mother ili sister from another mister :) ima tih koji su za pola stepenice vrijedniji :))))

02

subota

studeni

2019

"CRNI LABUD"

Svi plaćamo određenu cijenu, zavisi od situacije koliko. Neki manje, neki više, možda ovisi i o tome što želimo postići. Svi imamo određenu cijenu, barem se tako danas misli, traže nam etikete, provjeravaju jesmo li na sniženju i koliko brzo nas se može kupiti. Ako gledamo sa točke da smo svi individua i unikat sami za sebe, onda bi to u materijalnome svijetu značilo i da smo posljednji artikl. Kada te netko želi spreman je platiti, isto tako kada ti nešto želiš, spreman si platiti. Pitanje je koliko visoko možeš ići, je li vrijedno borbe ili izgleda vrijedno samo u tvojim očima? Nekako težimo postignuću, želimo ostaviti nešto iza sebe, kao dokaz da smo živjeli, za svoje snove, za ono što vjerujemo, za one koje ostavljamo iza sebe. No, jesmo li doista spremni platiti punu cijenu za život koji mislimo da želimo? Jesmo li spremni umrijeti za svoje vizije i ideale? Jesmo li spremni izgubiti sebe za malu dozu slave, za svjetla pozornice koja će se ugasiti, za divljenje drugih i gromoglasne pljeskove? Slava prolazi, ostaju komadići onoga što te nakon svega čini čovjekom, ako to jesi. Svjetla se ugase i pljesak utihne-ostaju tama i tišina. Ako njih ne znaš prihvatiti, odavno si mrtav, možda samo iznutra, a možda i u stvarnosti. Ako poludiš, ako ti pomute misli, kako ćeš uopće znati što je stvarnost? Kako ćeš znati da postojiš, kada te svaki puta kupe, kada svaki puta odlučiš platiti? A ulog se povisuje, jer ono što je dobro danas, sutra neće biti. Nikoga nije briga da li plačeš, da li možeš, da li se lomiš svaki puta kada padneš. Briga počinje ako ne ustaneš, jer moraš, jer tvoja je cijena takva-oni su je platili! Slušaš priče kojima ti pune glavu, stvaraju iluziju onoga kako treba živjeti, nekako im se diviš, postaju ti uzor, tvoja obitelj u nekoj drugoj stvarnosti i ne možeš iznevjeriti-stalo ti je. Možda i previše, a kada se zavuku pod kožu teško se oduprijeti. Ne sviđa ti se što čuješ, ne sviđa ti se što vidiš, ali gradiš sebe u svijetu uspješnih, moraš barem pokušati-da nije uzalud. U tom pokušaju ostaješ, rame uz rame onih koji te svjesno gaze, ali polako-da se ne primijeti. Ne možeš donositi zaključke, ako nemaš dovoljno dokaza. Zanimljiv plan, upleteš se u mrežu iz koje nema izlaza. Trpiš, padaš, ustaješ. Zaboraviš kada spavaš, a kada si doista budan, zaboraviš je li noć ili dan-ionako je svejedno, moraš zaraditi da platiš, ulog neće biti isti-ne sutra. Jesi li doista spreman umrijeti, pomiriti se sa činjenicom da sutra fizički nećeš postojati? Jesi li doista spreman ostaviti sve iza sebe, za nešto što je odavno prestalo donositi osmijeh na tvoje lice? Ako pokloniš sebe svima osim sebi, davno si donio presudu. Ne možeš živjeti tuđe živote, njihove želje i snove, ako imaš svoje vlastite. Samo trenutak je dovoljan da otvoriš oči, da se spasiš, kreneš iznova-svojim putem, onako kako ti želiš. Samo trenutak je dovoljan da se oslobodiš, koliko god se drugi trudili da ne uspiješ. Samo trenutak je dovoljan da izbjegneš onaj zadnji korak kada padneš i nikada više ne ustaneš. Bitno je pogledati iz druge perspektive, ne zaboravi svi imaju svoju cijenu-najniža je ona gdje smo najslabiji. Ako dovoljno dugo čekaš, naučiš kockati, postaješ promatrač iz sjene, pamtiš poteze i prihvatiš igru. Kada podijele karte neće biti bitno što držiš u rukama, ovog puta ćeš pobijediti-sam! Na posljetku, cijenu si već platio, nemaš ništa za izgubiti. Trebaš li se bojati? Možda...Ali samoga sebe-ulog je ovdje previsok...

WORLD OF A DREAMCATCHER, 02.11.2019. 18:30 Do you wanna be The Black Swan?

jeka, 02.11.2019. 18:38 Ajme kakav lud film. Djeluje slatkasto i očekuješ neku light priču (ne volim čitati sadržaj kod razvikanih filmova ) a dobiješ ludilo.
Tekst mi je teško komentirati u mojim godinama,ali da sporije dolđu bore i klimax,hm...prodala bih mrvu duše:)))( zezam se).
Inače ljubav se ne trži niti ne kupuje:)

WORLD OF A DREAMCATCHER, 02.11.2019. 18:47 @ jeka
Film me doslovno vezao za krevet, totalni kaos, ludilo...volim takav tip filmova kada udara na psihu kada tebe osobno zajebe :) samo na žalost film se može prenijeti u stvarnost-kada nešto želiš previše, zaboraviš živjeti, izgubiš dodir stvarnog svijeta i ludila :(

jeka, 02.11.2019. 18:54 Oni koji nastupe poput nje često izgube tu nit,ali valjda im je to cijena . Danas uopće nije teško izgubiti stvarni svijet pa čak i tetama u trgovačkim lancima koje ne streme ni voditeljskom položaju. Takvo vrijeme je došlo. A još i virtuala. Hop...stvarnost poprima višedimenzionalnost.

A gdje su ovi koji se kupaju u željama.

jeka, 02.11.2019. 18:56 Dobri su mi takvi filmovi. Sada mi je želja,evo imam želju film o Evama,ona kaj je imala višestruku ličnost. Ako imaš takvih filmova na ovu temu napiši.

DreamOfStone, 02.11.2019. 19:07 https://youtu.be/z0YrX63TUJM

DreamOfStone, 02.11.2019. 19:12 https://youtu.be/iQAXz81WZGk

DreamOfStone, 02.11.2019. 19:16 https://youtu.be/lLdvpFIPReA

DreamOfStone, 02.11.2019. 19:18 https://youtu.be/UqCBnLO_jqk

WORLD OF A DREAMCATCHER, 02.11.2019. 19:20 @jeka
Naravno da nije teško, ovisi za koliko se prodaš i koliko si spreman platiti...sa aspekta filma recimo žrtva koju je uzela na kraju je nju samu koštala previše...kao bijeli labud je bila izvrsna i nekako sam mišljenja da ako si izvrstan u nečemu, ako ti leži i donosi rezultate drži se toga-tu nikada nećeš pasti...uvijek postoji težnja, uvijek postoji nešto za čime žudimo i za što se želimo žrtvovati i u redu je dok ima smisla dok ima načina da ne gubiš sebe...ona je izgubila sebe i u borbi za "tronom" i u borbi protiv same sebe...tužno je što je zapravo odustala od sebe zbog nečega što je imala nekoliko trenutaka...sa druge strane uvijek imaš onaj pritisak kada te gledaju i govore "a mogla si biti crni labud" ili kad samu sebe preispituješ i stavljaš presing da si mogla...jedno je moći jer uz trud je sve nekako moguće, drugo je pod koju cijenu
p.s. Vječni sjaj nepobjedivog uma sa Jim Carreyem :) isto uvrnut

DreamOfStone, 02.11.2019. 19:22 https://youtu.be/L9C8rEApDGY

DreamOfStone, 02.11.2019. 19:23 https://youtu.be/pAgnJDJN4VA

DreamOfStone, 02.11.2019. 19:25 https://youtu.be/3Pnqx4yjIyg

WORLD OF A DREAMCATCHER, 02.11.2019. 19:25 @DOS
Pogođeno! :) Sad bi triba stat da ne zezneš :)

DreamOfStone, 02.11.2019. 19:33 https://youtu.be/sXpETPqZEo8

DreamOfStone, 02.11.2019. 19:34 Ova me ne zezne nikada

jeka, 02.11.2019. 19:34 A da. Jako je zapela. Fascinantno mi je to. Nemam taj poriv u sebi pa mi je još intrigantnije gledati da postoji. A i njena majka je imala prste . Film prikazuje nezdravost na svim poljima . Po meni je i taj odnos bio uvrnut i očekivanja i predati sebe uz podršku i gurkanje ljudi kojima bi trebalo vjerovati i kojima bi na prvom mjestu trebalo biti zdravlje,a opet i sami su bili u nekom oblaku. Hvala za preporuku. Mislim da taj nisam gledala:)
Treba težiti boljem ali sve dok to bolje garantira miran san i mir koji osjetimo u sebi. Nema te pozornice i očekivanja.
A konce sa majkama i očevima tipa njene cap carap.

DreamOfStone, 02.11.2019. 19:36 Upravo ti pustam na duboks

WORLD OF A DREAMCATCHER, 02.11.2019. 19:38 @jeka
Divno je imati snove, divno ih je slijediti, ali ne pod cijenu života...neke stvari pustiš-vrati se na 2.način

@DOS
Dobar džubox :)

DreamOfStone, 02.11.2019. 19:40 Hej popio bi sad pice tu na sanku s tobom slusajuci te naravno ja pustam mjuzu

DreamOfStone, 02.11.2019. 19:41 https://youtu.be/O3PZysKFcjE

DreamOfStone, 02.11.2019. 19:43 https://youtu.be/EwPGhejyVsE

DreamOfStone, 02.11.2019. 19:43 https://youtu.be/11TgfNz53SI

DreamOfStone, 02.11.2019. 19:45 https://youtu.be/7jMlFXouPk8

DreamOfStone, 02.11.2019. 19:45 Evo zadnju sviram sad idem))

Donabellina, 02.11.2019. 19:49 ne znam ništa o filmu, ali pojam crnog labuda podsjeća me na formulaciju neuspjeha HDZ-a na europskoj listi

jeka, 02.11.2019. 19:52 Ne znam zašto ali sad se smijem ko luda ovom postu i komentarima hahaah:)))
Ajde uživaj :)))))

DreamOfStone, 02.11.2019. 19:53 https://youtu.be/X6USypJjYSM

WORLD OF A DREAMCATCHER, 02.11.2019. 19:57 @Anaboni
Nasmijala si me pošteno, uglavnom poanta filma je koliko si spreman platiti za uspjeh i koliko ćeš trpiti? Film je odličan a zbog same tematike koja se proteže i u stvarni život i na ljude kojima sam okružena iskoristila sam sami naslov filma :) Pogledaj, preporučam

@jeka
Bolje da se smiješ nego da si depresivna :)))

@DOS
Naravno ti puštaš glazbu, ne bih se petljala iako bi ti se svidio izbor :) piće bi leglo kao točka na "i" zbog atmosfere :)

WORLD OF A DREAMCATCHER, 02.11.2019. 19:59 @DOS
Možda jednom saznam tko si :)

DreamOfStone, 02.11.2019. 20:01 https://youtu.be/GG778ivcQAE

Vrtlog_, 02.11.2019. 20:08 Čovjek, kad istinski živi, daje se trenutku i ne mari za on šta ostaje iza. A kad je malodušan, živi za trenutke kad je negdi ostavija neki trag, nešto što će ostavit iza sebe. A svi smo nekad malodušni, prvi ja. Bude mi drago npr što san napisa dvi knjige i time možda da neki svoj doprinos društvu. Mada je to sve nebitno. Bitan je moj užitak dok san ih pisa, mada, normalno je da mi je drago da se nekome svide. Možda to ne moran trpat u malodušnost. Al kad živiš samo za to da nešto ostane iza tebe onda jesi malodušan.

Razmišljanja jedne žene, 02.11.2019. 20:17 lijepo bi bilo da se takve priče događaju samo u filmovima:)

DreamOfStone, 02.11.2019. 20:20 )) evo ti pusa i smijesak ) eeee zenoo da te barem dupliciram tu

Divlje srce, 02.11.2019. 20:28 Paralelni svijet. Znam mnogo ljudi koji misle da život jest film i tako ga žive. Ako im kažem da mi se to ne sviđa, kažu da sam ljubomorna. Ne znam na što sam točno ljubomorna: na paranoju koju kao da dobivaju intravenozno?
Fino si to uspjela upisati.

jekatisine, 02.11.2019. 20:29 već sam platila tu cijenu.
prije... još uvijek plaćam, na rate, epizode koje ću imati cijeli život.

ali znam da vrijedi...

teuta, 02.11.2019. 20:31 Svi mi ljudi kockamo se u životu, htjeli mi to priznati ili ne. Od najjednostavnijih situacija sve do složenih i najsloženijih. Ponekad toga nismo ni svjesni.
Ne mogu govoriti u ime drugih ali za sebe mogu reći da sam veoma odlučna osoba i za ono što čvrsto zacrtam u sojoj glavi napravim skoro sve ali ipak uvijek znam granicu. Možda je ne vidim nekad na vrijeme ali uglavnom uvijek zakočim kad god je to moguće.
Ciljevi postoje da bi se postizali, teško je živjeti bezciljno samo tako iz dana u dan. Volim prvenstveno dokazati sama sebi koliko mogu, dajem sve od sebe ali ponavljam, ne prelazim granicu znam zakočiti.

Izvrstan post! LP šaljem.

DreamOfStone, 02.11.2019. 20:33 https://youtu.be/iCJLOXqnT2I

WORLD OF A DREAMCATCHER, 02.11.2019. 20:34 @Sjene
Ne znam ne bih se složila sa tematikom malodušnosti jer što ako ostavljaš iza sebe nekome tko će to tvoje uživati? Ne smatram da si onda malodušan ako ti krvariš da nekome drugome može biti lakše, da ne prolazi kroz trnje toliko kao ti

@Razmišljanja
I filmovi su nečija stvarnost...na žalost

@DOS
Hvala :)
Eee da čekaj da naučimo kako se klonirati...btw tvoje TU je gdje točno :D i kao što rekoh možda uspijem saznati tko si...jednom...

@Divlje srce
Hvala :)
Intrigirala me tematika filma a i neke situacije...čudno je kako kada izraziš iskreno svoje mišljenje ili si ljubomoran ilj prepametan ili bilo što treće...kada se odbija prihvatiti realna slika onda maletiš na OTPOR

WORLD OF A DREAMCATCHER, 02.11.2019. 20:38 @athropa
Znam, ali ustala si na vrijeme...ideš dalje...živa si :)

@teuta
Hvala na komentaru
Istina kockamo jer da stojimo bilo bi monotono i dosadno, ali nekad valja ne baciti kocku nego pustiti da prođe krug, možda i dva, tada je moguće ispraviti poteze...možda tada i ne izgubiš...pogotovo ako je život na kocki

DreamOfStone, 02.11.2019. 20:38 Sad stvarno ti saljem Neka ti je lijepa noc i ja cu jos malo u snove dotada sviram ti sad

DreamOfStone, 02.11.2019. 20:39 https://youtu.be/BGjP_nHNkR4

DreamOfStone, 02.11.2019. 20:41 Laku noc Hvala

WORLD OF A DREAMCATCHER, 02.11.2019. 20:51 @DOS
Sweet dreams shadow man

DreamOfStone, 02.11.2019. 21:01 )

Vrtlog_, 02.11.2019. 22:04 Pa u pravu si, pitanje je stava na kraju. Ako veličaš sebe time što ostavljaš i misliš da si zbog toga vridan, onda je malodušnost. Mada san više mislija na ljude koji ne žive život istinski autentično, pa sakupljaju sve momente kojima su nekome nešto pomogli il tako nešto. Momente zbog kojih im je egzistencija opravdana. A u biti egzistenciju ne bi tribali ničim opravdavat, jer ona je vridna sama po sebi. Al ovi ljudi koje opisujem ne žive istinski, pa im je potribno nešto da se osjećaju da nisu džaba tu. Al reko, i sam se uhvatin da to radin, pa ono, nema osude. I to je ljudski.

WORLD OF A DREAMCATCHER, 02.11.2019. 22:32 Zašto netko ne bi mislio o sebi da je vrijedan? Zašto si po tome malodušan? Zašto ne bi mogao veličati sebe? Ne znači li to da sam sebe poštuješ, da se voliš? Možda se ne razumijemo, možda smo se izgubili u prijevodu sada...

DreamOfStone, 02.11.2019. 23:18 https://youtu.be/l6Lc02AolvM

Afro Dita, 03.11.2019. 12:27 Slušaš priče kojima ti pune glavu, stvaraju iluziju onoga kako treba živjeti, nekako im se diviš, postaju ti uzor, tvoja obitelj u nekoj drugoj stvarnosti i ne možeš iznevjeriti-stalo ti je. Možda i previše, a kada se zavuku pod kožu teško se oduprijeti.

Zato su i ljudi toliko nesretni. One priče da ti cijelo vrijeme tijekom faksa ne treba dečko, pa završiš faks pa kreće pitanje gdje ti je dečko, pa kad ćeš naći posao, pa kad ćeš se udati, pa kad ćeš roditi prvo dijete, pa rodiš prvo, pa kad ćeš roditi drugo pa rodiš drugo... Pa priče o odgoju djece. :o

Vrtlog_, 03.11.2019. 16:43 Ok je mislit da si vridan, ali kad kreneš mislit da si vridniji od drugih i gajit svoj unutarnji kult ličnosti, to je narcisoidnost. A to krene tako, od sitnica, sam sebi gradiš važnost i onda se dižeš više i više i samo je nebo granica.

WORLD OF A DREAMCATCHER, 03.11.2019. 19:19 @Afro Dita
Znam ali većina padne pod utjecaj presinga, traži sitnice koje će drugi odobravati, klimati glavom i hraniti ego...ali opet pitanje je za koju cijenu? Kao što sam već navela svi smo mi borci-to nam je usađeno (neki više, neki manje) ali kada dotakneš vrh u kojem si najbolji nekako smatram da bi trebalo ostati tamo...tamo će svjetla reflektora najduže i najsjajnije osvijetliti sva tvoja postignuća i tamo ćeš nekako zauvijek ostati na vrhu

@Sjene
Eh da sad ima smisla, vidim da smo se pogubili malo u komunikaciji a inače se jako dobro razumijemo :)

jekatisine, 03.11.2019. 19:29 @WORLD OF A DREAMCATCHER: ustala sam, da. Ali jos uvijek nosim sve one oziljke proslosti.

WORLD OF A DREAMCATCHER, 03.11.2019. 19:51 @athropa
Znam, ožiljak ostaje, ovisi koliku pažnju mu daješ

Vrtlog_, 03.11.2019. 20:19 Kontamo se i ovaj put, što je super. :))

DreamOfStone, 04.11.2019. 10:25 https://youtu.be/O3PZysKFcjE

jekatisine, 04.11.2019. 11:49 dobro ih kamufliram. :)
ovih dana je ovaj koji imam preko pola vrata malo nemiran.
zateže kod svake promjene vremena.

da ne govorim kako se ponašaju oni nevidljivi koje imam.

DreamOfStone, 04.11.2019. 11:55 https://youtu.be/CilKoLWV7pA

WORLD OF A DREAMCATCHER, 04.11.2019. 12:08 @athropa
Vjerujem ali mislim da si se nekako naučila nositi sa time pa je lakše ;) nadam se...

Pozitivka, 04.11.2019. 15:31 Gledala sam. Dvije odlične glumice. Eh, koliko bi sve dali za uspjeh da znamo da će na kraju uspjeti? Poanta je potruditi se. ;)

WORLD OF A DREAMCATCHER, 04.11.2019. 16:52 @Pozitivka
Možeš uspjeti samo za koju cijenu to je poanta...a film je doista spektakl

jekatisine, 06.11.2019. 16:26 @WORLD OF A DREAMCATCHER: ma super je jer se većinu vremena ni ne uočava. pa kad me ljudi pogledaju pod određenom svjetlosti budu u šoku jer nisu shvatili da je tu cijelo vrijeme.

WORLD OF A DREAMCATCHER, 06.11.2019. 18:28 @athropa
Potpuno poznata situacija, ali ne možeš nikoga kriviti za nešto što "ne vidi", nikad ne znaš, možda se i pretvaraju - sve je relativno

jekatisine, 06.11.2019. 22:40 ne, doista se ne vidi. samo pod određenim kutom i osvjetljenjem.
dosta ružno je izgledao kad je tek rezan i šivan.
neobično, još uvijek boli. kod ovakvih južina.

WORLD OF A DREAMCATCHER, 06.11.2019. 23:56 @athropa
Moram priznati da sam mislila da govoriš u smislu metafore, tek sada mi je jasno da je pravi :(

jekatisine, 07.11.2019. 16:41 @WORLD OF A DREAMCATCHER: da, pravi je, fizički.
s 11 mi je napravljen. tamo negdje sam i shvatila da sam smrtna.
nije bila preugodna operacija i ostavila mi je pola razrezanog vrata.

ali sad je prekrasan. Djeluje poput bore. Osim ako me se pogleda pod određenim kutom svjetla. Onda se pojavi.

WORLD OF A DREAMCATCHER, 07.11.2019. 17:36 Wow koja moć opisati ga prekrasnim - predivno :)

Subica Lee, 08.11.2019. 11:13 Uff jebate.. Procitala u jednom dahu iako sam planirala sad raditi nesta drugo, pogotovo kad sam vidjela da pise black swan u tvom komentaru... Pogledala sam taj film i, gle slucajnosti, nedavno sam stavila crnu labudicu (balerinu) na fejs, na naslovnu. Prepoznajem se u toj prici i narocito me dirnulo to sto sam doista gubila razum nastojeci biti nesto sto nisam, ono što su drugi htjeli i očekivali od mene.. I vidi cuda, obolim na psihu i trebalo mi je dugo da shvatim kako je korijen svega upravo to sto sam si uskratila potencijal da izgradim i oblikujem sebe u skladu s onim sto nosim u srcu i da si krojim stvarnost kakvu si opisala u zadnjim recenicama, nisam vise rob tuđih ocekivanja i vodim se za strujama svoje duse. To je jedan od najtežih poslova, pjtovanja na koje se mozemo otisnuti i vrijedno je svakog napora.

P. S. Odgovorila sam ti na pitanje u svojim komentarima. Danas vjerojatno izbacujem novi nastavak, cisto da znas. :3

jekatisine, 08.11.2019. 18:17 @WORLD OF A DREAMCATCHER: pa da. Samo pred koju godinu uklonila bih ga. Sad mi nekako drag.
Bas zbog sok efekta.

WORLD OF A DREAMCATCHER, 09.11.2019. 07:55 @Subica
Nije jednostavno, znam, moćan je utjecaj drugih, u toj situaciji se možda na prvu osjećaj sigurnije i zaštićeno nekako...a onda počne smetati, tražiš izlaze ali ispada kao da je cijeli svijet protiv tebe jer odjednom daješ kontru i nikome se ne sviđa promjena...ljubomorni su, zavidni, ne žele da uspiješ jer svi bi htjeli slobodu a znaju da ne dolazi preko noći...nije to sa danas na sutra kao što okreneš list u časopisu...prvo treba proć period shvaćanja i prihvaćanja a ono "ustajanje" može potrajati...i opet je sve borba ali kad mentalno dotakneš točku pucanja na pozitivu, samo je nebo granica...drago mi je da si sada takva kakva jesi i da ti se jebe što selo priča ;) Hvala ti na komentaru
P.s. jedva čekam nastavak :D

@athropa
Ali to si ti...ožiljci prošlosti su uspomena-neki bolja, neki lošija ali na kraju uvijek lekcija koja nas može vodit kad dođu oni dani gdje se osjećaš izgubljeno :)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

DNEVNIK.hr10Nakon prijave pratite svoje najdraĹľe blogere i kreirajte vlastite liste blogera!Naslovnica