srijeda, 10.09.2008.

Sve najbolje ti prijateljice

Ioako već nekoliko godina ne komuniciramo, osim naravno kad se sretnemo, nakon kraćeg razmišljanja odlučila sam jučer,ponukana razmišljanjima o njoj, poslati joj poruku za rođendan. Sjetila bih se ga svake godine, ali nekako nisam pisala joj ništa jer nije ni ona mene pokušala kontaktirati iako oduvijek imam stari broj, kao i ona.
Nakon kraćeg razmišljanja otipkala sam kratku poruku, ponoć je već bila prošla - tajming odličan - potražila sam broj u imeniku i kliknula SEND.
Izgubila sam se u danima i datumu i kao najveći debil - poruku poslala dan ranije!
Nije mi se javila niti je išta odgovorila, ali osjećam se užasno. I ono za što sam skupljala hrabrosti nekoliko godina zeznula sam u trenutku. Pa koliko mi je onda stalo i koliko mi je onda važna kad joj ni točan datum rođendana ne znam?!!!
A znam ga napamet i svake se godine sjetim. Osjećam se glupo, a željela sam da među hrpom dobivenih čestitki ima i moju... Life sucks?

- 12:16 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Komentari On/Off

Opis bloga

Freedom's just another word for nothing left to lose...