subota, 31.05.2008.

Abstinence II

Nastavljam niz drugog po redu najboljeg dana/noći u životu - apsolventske večeri. Bila sam okružena svojim prijateljima. Još donedavno užasno su me živcirali, jer sam totalno netolerantna, a sada priznajem da su mi prirasli srcu i da će mi nedostajati. Uz mene je bila moja draga prijateljica, koja je alkoholom htjela ubiti tugu zbog nesretne ljubavi, a ja svoje borbe sa vjetrenjačama. Željela sam popiti i bila sam blizu toga. Mislila sam da će to biti ta noć kada ću ponovo popiti bilo što, osim soka. No nekako se dogodilo da uvijek kad sam rukom posezala za osvježenjem zgrabila novu bocu coca-cole. Bilo mi je teško posegnuti za alkoholom. U jednom trenutku prijateljica mi je,ako se to tako može nazvati, u čašu natočila bambus gotovo istovremeno kao i sebi - no odbila sam. Predamnom je stajala čaša i najlakše je bilo pružiti ruku i prinjeti čašu ustima, no nekako sam osjećala da je to loše. Umjesto toga uzela sam čistu čašu i natočila sok. Prijateljica me pogledala i uputila nekoliko rečenica na račun moje uštogljenosti ilitiga nemam pojima čega. Osjećala sam se kao da sam ju razočarala, ali ni ona nije shvaćala moje razloge, kao ni mnogi drugi. Nekoliko sam puta do sad pomišljala kako zapravo i nije neki problem ako ja popijem čašicu žestokog i malo se opustim,ali mi to nekako teško polazi za rukom. Nisam ja neki alkoholičar i krajnji cilj mi je, osim da samoj sebi dokažem da konačno nešto u svom životu mogu napraviti kako valja i izdržati koliko treba, dokazati da se mogu zabaviti i bez tog čudesnog napitka. Doduše energetski su mi napitci postali zamjena i popušila sam pola cigarete, ali krajnji cilj opravdava sredstva, ili ne?
Bilo mi je lijepo na proslavi, bila sam sretna i na kraju - svega se sjećam :)
No ipak, ponekad motaju mi se raznorazna razmišljanja po glavi i sumnje u moju odluku.
Drugi dan osjećala sam se popareno i loše. Dapače, tu večer/ili jutro kada sam ljegala u krevet osjetila sam laganu mučninu. Mislim da je bilo od hrane.
Nisam se ubila alkoholom no simptomi su bili slični. Zapravo je sve isto, samo što sad bistre glave zagorčavam život onima koji popiju - oprostite mi.
Tko sam zapravo ja - kad nisam netko drugi?

- 12:48 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
Komentari On/Off

Opis bloga

Freedom's just another word for nothing left to lose...