ponedjeljak, 19.05.2008.

Abstinence

ovih dana nekako mi se depresivni osjećaji jednostavno vežu jedan za drugim. Prošlo je 5 mjeseci i nekoliko dana od Nove godine i dana kada sam popila svoju zadnju čašu alkohola. Do sada i nisam bila u nekom prevelikom iskušenju. ipak se mogu zezati i smijati bez da sam pripita ili ošamućena od alkohola. Ovih dana bilo mi je nekako teže.
Prvo - godišnjica mature. Oko mene pripita lica, miški dio već poprilično teturajući održava ravnotežu, samo se grle i vuku trijezne jedinke popličući se o vlastite noge. Plešući u kolo jedan je mislio da je prilično zabavno plešući navlačiti što snažnije možeš barem jedan dio kola, ali je malo ohladio kad sam nekoliko puta izvukla svoju ruku iz njegove ne dopuštajući mu da me povlači sa sobom u ponor samog poda. Na kraju je ipak završio rasipan na dnu sale, pod stolom profesora - razrednika. Usprkos svemu bilo mi je zabavno - jedan od najljepših provoda uopće u životu. Prijateljica do mene nagovarala me da popijemo zajedno po jednu čašu. Ona je pila, ja ne. Preživjela sam i tu večer, mada mi je bilo pomalo žao što sam se odrekla alkohola i osjećala se pomalo glupo sjedeći i pijuckajući sokiće.
Drugo - proslava rođendana mog dragog.
Cijeli tjedan nisam vidjela svog dragog i nismo pravo ni popričali - očekivala sam da ćemo se opet malo zbližiti tu večer, ali je sve krenulo nizvodno popraćeno tipičnom nervozom, malo vikanja i naravno razočaranjem. Pila sam energetsko piće i bila sam poprilično vesela i u mogućnosti da zabavim ljude oko sebe, ali se nažalost proslava pretvorila u kaos i tulum na kojem baka mog dragog priča viceve, a sve s ciljem da bi se društvo malo opustilo i zabavilo. Kako je večer izmicala postajala sam sve više ogorčena na na tu ne-zabavnu večer i pomalo očajna. Blacky je stajao na stolu ispred mene netaknut. Osjećala sam okus u ustima i ono opuštenje što ga alkohol donosi sa sobom. Počela sam se polako i pitati čemu sve to i zašto se uopće odričem nečega. Pa ja uvijek mogu malo popiti i na tome prestati. Možda bi i iz početka bilo tako, sve dok opet ne bih počela uništavati sebe pijenjem alkohola i osjećajući se jadno. Bila sam na rubu i željela sam popustiti toj mojoj ludoj zamisli. Ali nisam. Umjesto toga nažicala sam cigaretu od djevojke s kojom gotov nikada ne pričam i izašla van popušiti. Inače ne pušim. Cigareta je u ovom slučaju došla kao jedna alternativa alkoholu. Pošto sam izdržala i nisam popila ništa cijelu večer - popušenu sam si cigaretu oprostila. Ali bila sam na rubu.

Do Nove godine je još puno, a kako će biti do tada..vidjet ću. Želim konačno nešto u svom životu napraviti kako treba i izdržati koliko treba.

- 21:17 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
Komentari On/Off

Opis bloga

Freedom's just another word for nothing left to lose...