ponedjeljak, 05.05.2008.

Ptice pjevajući umiru

Budim se...otvaram oči. Oko mene je mrkli mrak. Čuje se šum vlaka u daljini, glas njegove trube para noć. Slavuj cvrči preko puta ceste, u mraku, u šumarku. Zvuči sablasno. Pred oči mi naviru slike bakine kuhinje u mraku. Kako li se samo osjećala sama, u toj ogromnoj kući stisnuta na krevetu u maloj kuhinji. Mislima lutam hodnikom do wc-a i vidim je na vješalici ili zamišljam kako polako sitnim koracima s noge na nogu hoda prema kuhinji dok ju obavija mrak... Ljudi kažu da moraš dodirnuti mrtvog i da se ga onda nećeš bojati - meni moja baka postaje moj strah. Ustajem iz kreveta dok mi srce snažno lupa u grudima. Oko mene je tišina. Glasom razuma pokušavam odagnati strašne misli dok hodam prema toaletu. Palim svjetlo - svjetlo me zasljepljuje. Virim kroz stisnute oči, poluteturajući obavljam nuždu i sa istim onim strahom vraćam se u krevet. Svijetloplava svijetlost s plinske peći tek neznatno osvjetljava sobu punu sjena. Lježem u krevet, a zvuk slavuja razljeva se kroz noć. Bojim se i ne držim oči širom otvorene...

- 22:21 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
Komentari On/Off

Opis bloga

Freedom's just another word for nothing left to lose...