petak, 15.02.2008.

Pročitala sam nekoliko različitih mišljenja o Valentinovu. Od osoba koje,za moj ukus, previše filozofiraju, do mišljenja osoba - blogera na čije sam blogove naletjela.
Slažem se - Valentinovo jest postao komercijalan praznik
- Pokloni za Valentinovo jestu bljak i pekmezasti i jadni

Meni Valentinovo nije izuzetno poseban dan, ali nije da se osjećam užasno taj dan - radujem mu se koliko i Božiću. To je dan koji provedem sa svojim Dragim i osjećam se malo drugačije na Valentinovo - ja sam ipak romantičarka. Razumijem one koji su solo i koji se tog dana zbog cijelokupne pompe osjećaju još jadnije i potištenije jer su sami, ali zbog tog cijelokupnog osjećaja ni ja ne mogu u potpunosti uživati u Valentinovu. Imam veliku sreću što imam svog Dragog, ali se sjetim i onih koji nemaju toliko sreće u ljubavi. Žao mi je, ja ne mogu promijeniti svijet niti mogu učiniti da svi budu sretni. Na žalost. Svog Dragog nedam.

U subotu idem na koncert Olivera. Poklon za Valentinovo.

Već 2 mjeseca i 15 dana nisam u dodiru sa alkoholom. Ne nedostaje mi ništa. Sretna sam, idem u teretanu, pijem puno vitamimskih napitaka i pokušavam živjeti zdravo. U subotu će alkohola biti u potocima, ali ne kod mene.

Razmišljam pomalo o svemu - osobito o svojoj novogodišnjoj odluci. Nisam još definirali koliko dana, tjedana ili koliko mjeseci želim ne piti alkohol - mislim da do iduće Nove. Cilj mi je ne okusit alkohol barem godinu dana. Ne vjerujem da očekujem nemoguće, ali mislim da će biti teško - ne, oduprijeti se alkoholu, nego biti u samoj toj situaciji kao "ona koja kvari zabavu - jer ne pije".

- 12:47 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    
Komentari On/Off

Opis bloga

Freedom's just another word for nothing left to lose...