subota, 09.02.2008.

Novogodišnja odluka

Započelo je kao novogodišnja odluka - ona ista koju svi zaborave nakon nekoliko dana/tjedana/mjeseca(?).Od svoje šesnaeste konzumiram alkohol kad sam vani s društvom. TRI su neslavna događaja u mojem sjećanju kojima je kumovao alkohol - događaji u kojima sam bila na svom vlastitom dnu. Doček Nove 2008. emocionalno me jako pogodio, a alkohol je bio jedan od sukrivaca. Ne - nisam se napila i nemam crne rupe u sjećanju - no voljela bih da ih imam. Nema smisla da prepričavam događaje jer bi možda drugima djelovali banalno - a meni užasno. Uglavnom - odlučila sam - kao novogodišnja odluka - više ne piti alkohol. Mislim da se predugo družim s Alkoholom te da je vrijeme da moj prijatelj ode. Ovo će biti prilično teško jer nisam osoba od karaktera - želim jednostavno vidjeti dokle ću moći izdržati. Odavno želim ispričati priče viđene kroz moje oči. Možda će me ovo promijeniti - jer moje društvo smatra da sam super kad popijem i kad nam je sve ružičasto i kad se svi smijemo i zabavljamo. Zanima me da li je moguće da mi izlasci budu zabavni, zdravi i odlični bez Alkohola sretan .

- 18:47 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    
Komentari On/Off

Opis bloga

Freedom's just another word for nothing left to lose...