TEŠKO PRANJE RUKU OD ZELENOG ORAHA!

ponedjeljak , 24.03.2014.

ambivalentan sam spram ORAHa, stoga ga ne polemiziram kao opciju,
no polemiziram vas, nebrojne komentatore nastupa 19 godišnjeg učenika M. Pehlara. Dječak je pod tremom, pod kojom se većina od vas nebi ni usudila ući u zgradu HRTa . Izbiflao je u transu unaprijed priređen tekst i to znači da se barem pripremio za nastup. Druga je stvar tko ga je poslao i kakvom je ambicijom vođen. To i tako može samo vrijeme pokazati (i to vrlo brzo). Mrvicu me strah da je to pokušaj Holy da prikaže stranku kao superprogresivnu koja mobilizira najmlađe moguće, pa tu ne bira mnogo, a ujedno i dijelom potcjenjuje ulogu zastupnika u EU parlamentu, jer tamo ipak treba zrno iskustva.

Ipak to nije razlog da malca častite svim mogućim epitetitima iz glagoljskog repertoara, ako već ne možete bez toga adresirajte to na maticu.
Razumijem ja vas, da na političare gledate kao na zmiju otrovnicu pa da i njeno mlado zatirete petom, no i mi sukreiramo društveni kontekst koji se neće očistiti dok i mi sami ne unesemo konstrukciju u njega - ako ničim drugim barem pristojnim komentarima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.