SRED PIČAKA BAJUNETA (I dio)

subota , 30.11.2013.

Vani kiši, no to nije razlog da ne uživate u posljednjem danu slobode
u kojem god se mjestu nalazili
u državi koja se zove Hrvatska.

Od sutra kako god da se odvije ovaj referendum koji se nikada nije smio dogoditi, ništa više neće biti isto. Bez obzira na apokaliptično ujedinjenje navijača Dinama i Hajduka, bez obzira na oklopljene policajce na ulicama koji podsjećaju na združene odrede krajem 90ih, bez obzira na ulice čiji zidovi i pločnici nose grafite s porukama mržnje, bez obzira na sve - uspjet' ćemo se podijeliti.

Bila mi je čast živjeti s vama u zemlji prepunoj problema, s nefunkcionalnim vladama, krajnje diskutabilnim gospodarskim prilikama, korupcijom uz koju ja nikada nisam uspio progurati ni "s" od strategije, pa makar ni u ideji - svejedno postojala je ta tiha građanska većina u koju sam polagao nadu, kao što sjeme polažeš u plodno tlo moleći nebo za kišu.

Od sutra konačno skidamo maske stavljajući nove maske. Međutim, od sutra nemamo isprike "zbog loših vlada, političara, Mamića, Vidoševića i ostalih ića" od sutra je jasno da smo mi takvi.

Ovo nije moj najbolji post, al' nije ni posljednji.

Oznake: Referendum

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.