srijeda, 30.12.2015.

pisac prostih priča


NIKAKO ZA BOŽIĆ,

ALI SVAKAKO

ZA NOVU GODINU!



Posljednjih nekoliko mjeseci zapustio sam ovaj blog. Žao mi je zbog toga, ali dan bi trebao imati 48 sati da se na sve stigne. Utrošio sam vrijeme na to da pripremim za objavljivanje dvije knjige i napišem jednu kazališnu dramu.

Jednu od tih knjiga vam ovom prilikom od sveg srca preporučujem. Preporučio bih i drugu, ali druga je za djecu. Ova je za odrasle, samo netko s dovoljnom zrelošću je može do kraja razumjeti.

Prenosim kako sam o njoj pisao na Facebooku:


Kanite nekom bliskom ili nekome prema kojem gajite posebne namjere pokloniti nešto za Novu godinu, a ne znate što? Imate još jedan dan! Još ove godine stignete u najbližoj knjižari nabaviti „Pisca prostih priča“. Nije na meni da hvalim knjigu, ali zaista je dobra. Sadržajno je nastavak dviju prethodnih zbirke priča, „Osvete“ i „Uspomene urednika erotskog magazina“.Tri stotine stranica! Milana Vlaović je napisala u recenziji: „Ono što žene mogu doznati o muškarcima u ovoj knjizi, rečeno je kroz autorove transparentne misli, dileme i odluke. Ono što muškarci mogu doznati o ženama jest sve ono što im one o sebi nikada ne bi priznale.“ Urednica Marina Vujčić se nadovezala na svom fb-zidu: „Ovo je knjiga koju će supružnici skrivati jedni od drugih – dok ne shvate da je trebaju čitati zajedno.“ Vjerujem da su obje u pravu.




<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker