ponedjeljak, 04.05.2015.

nezaboravna tucanja

– revitalizirani post od 22.5.2008.



Nisam od onih koji sanjaju samo o tome kako bi prašili žene u stražnjice, ali moram priznati da mi je kadikad padala na pamet ta pomisao, čisto da probam, malo radi promjene, a i zato jer mi se činilo da bi to moglo biti zanimljivo.

Imao sam jednom slatku djevojku koja je imala posebno dobro, čvrsto i prćasto dupence. Pokušavao sam izdaleka natuknuti mogućnost te mogućnost, navesti je na tu zamisao, a kada to nije palilo i izravno sam cvilio da mi da probati, ali je ona bila odlučna da to mogu zauvijek zaboraviti.

No jednom sam saznao da joj se omaklo, da je skrenula u kvar. Silno sam se razljutio i rekoh: "Gotovo je među nama!" Tu ona stane kukati i cviliti, kršiti ruke i čupati kose, obećavati sve i svašta, ali ja sam bio odlučan – ne mogu preko toga preći. Neka se kupi iz mog života da je nikada više ne vidim! Na to mi ona podmetne dupence pod nos i kaže: "Evo, zgriješila sam, kazni me…"

Bio sam ljut, pa pomislim "Što da ne? Ostavit ću je nakon toga!" No kakav već jesam, potrudio sam se da to ispadne što bolje, da je prethodno toliko nasaftam da se šupčić sam razjapio. Ispalo je sjajno! Naravski, nakon toga, kako je ostaviti? Nije isto ostaviti nekoga na koga si ljut ili nekoga koga si upravo slasno sprašio u dupe.

Kad joj se drugi put omaklo, nismo dugo pregovarali. Samo sam joj pokazao da se nalakti na stol i time je epizoda bila riješena.

Onda smo napravili dogovor. Ako joj se dogodi da se prcne sa strane, dokle god pazi na kriterije, mora mi sama reći. A nakon toga će dobiti straga. Ako saznam da se srozala ispod razumnih kriterija ili da mi nije rekla, to ću smatrati prevarom i to neću oprostiti.

Dogovor je savršeno funkcionirao. Osim što je u neko doba učestalo. Pa sam počeo sumnjati da joj se osladilo i da namjerno popušta iskušenjima, prilikama i povodljivim trenucima da bi bila kažnjena. No onda se i meni zalomilo, pa me ulovila, i odmah je našla čime bi ona mogla kazniti mene da se naplati.

Rastali smo se nakon nekoliko godina zbog sasvim drugih razloga i zapravo mi je baš žao jer je naša seksualna veza savršeno funkcionirala.

Sve sam ovo zapisao pod utjecajem literature. Kad je već Dostojevski objavio poduži tekst pod naslovom "Zločin i kazna", zašto ne bih mogao i ja napisati jedan pod istim naslovom?



<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker