četvrtak, 26.11.2009.

uobičajeno buđenje



- Glava?
- Lagano bolucka.
- Hoćeš se razbuktati i gnjaviti me cijeli dan?
- Ne. Čim se razbudim, sasvim će se razbistriti.
- Sinusi?
- Začepljeni! Treba nas ispuhati.
- Zubi!
- Svi na broju, koliko nas je ostalo.
- Vrat?
- Ukočen. Treba razgibati.
- Grlo?
- Suho.
- Lijevo rame?
- Ograničeno pokretno.
- Desno rame?
- Odlično!
- Lijeva šaka?
- Boli. Vraški boli.
- Desna šaka?
- Sasvim u redu.
- Lijeva šako, zašto boliš kad inače bolite, vi šake, zajedno i podjednako?
- Pojma nemam.
- Zglob desne šake?
- Boli uobičajeno.
- Zglob lijeve šake?
- Uobičajeno.
- Zamislite, čitao sam da zglobovi mogu boljeti kao posljedica šupljikavih pluća!
- Ma nije moguće?!
- Kad vam kažem... Idemo dalje, kad sam već spominjao – pluća!
- Ovdje!
- Srce?
- Kuca!
- Probadanje u desnoj podrebrici, na tebe sam zamalo zaboravio kad se ne javljaš.
- Danas me nema.
- Leđa?
- Donji dio ukočen kao da je cigla ondje.
- Kurac?
- Tko me zove? Tko me zove?
- Nitko te ne zove! Jesi tu?
- Nešto malo...
- Crijeva?
- Spremna za pražnjenje.
- Koljena?
- Lijevo kleca.
- Gležnjevi?
- Isti bol kao i u zglobovima. Nije valjda i to od pluća?
- Moglo bi biti, ako je to s plućima točno...
- Lijevo stopalo?
- Boli svaka koščica.
- Desno?
- Ko novo!
- To volim - da se imam na što osloniti... Svima zajedno: dobro jutro!
- Dobro jutro! Dobro jutro!
- Dobro je, znači da smo živi. Orni za novi dan, spremni za nove pustolovine?
- Orni! Orni! Spremni! Spremni!
- Idemo!







<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker