subota, 01.07.2006.

on-line dating

ISKRICE S ISKRICE

Moram priznati da sam proveo neko vrijeme na www.iskrica.com i nisam požalio. Doprinijelo je mom poznavanju ljudske prirode i Interneta, a dobro sam se i zabavio. Nisam se upustio u to s pretjeranim ili neosnovanim očekivanjima, pa se nisam ni mogao razočarati.

Lutajući prostranstvima Iskrice naletio sam na dva profila koja sam zabilježio. Prvi se odgovarajući na sva pitanja predstavio ovako:




Je li riječ o nekome popaljenom do ugroženosti, nekom toliko izravnom da je eliminirao sve nebitno ili nekome tko ironizira cijelu Iskrica-igru ili nešto četvrto? Kakav mu je pogled na duhovnost i kako se to odražava na njegove stavove? Nije me zanimalo toliko da bih se nametao da istražujem.

U drugom profilu me oduševio posljednji odgovor. Čak nije važno koliko bi ta osoba bila spremna da se tako zaista i ponaša. Već sama činjenica da joj je tako nešto palo na pamet, da je to bez okolišanja objavila, svidjela mi se toliko da sam sa žaljenjem ustanovio da se profil dezaktivirao prije nego sam se uključio na Iskricu.




<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker