četvrtak, 23.02.2006.

Predavanje kapetana prve klase Paje Bandovića u kasarni "Milan Šarović" u Danilovgradu za Dan Republike 1978. godine o bratstvu i jedinstvu, koje je on skraćeno, iz milja, nazivao "bratjed":

- Sad ću vas ja, bando nedotupavna, naučiti nešto o bratjedu! Ako nekome jebeš mater, ne smiješ mu jebati mater makedonsku, jer to vrijeđa njegove nacionalne osjećaje, razara bratstvo i jedinstvo i priziva bratoubilački rat! Lijepo mu kažeš "Jebem ti mater!" ko čovjek, što imaš dodavati kakvu?! Mater je mater! Što ti znaš kakva je, ima mnogo mješanih brakova. Kažeš mu, recimo, "Jebem ti mater slovensku!", a ono - otac mu Mujo, a majka Fata! I što ćeš sad, ispadneš kreten. Ili, ne smije se reći "Jebem ti mater šiptarsku!" To je nacionalistički. Šiptari su Albanci. "Jebem ti mater albansku!", tako treba!

- A ako sam ja Bosanac, pa Fakimu jebem mater bosansku, je li to i onda nacionalistički? - pita netko od zainteresiranog slušateljstva.

- Onda nije.

- Ja prikoljem svakoga tko mi kune mater! - objavi Mazlam.

- Eto vidite! - kapetan Pajo se sav zapljuje. - To su ti nazadni, neprosvijećeni, ko što su i svi dolje, Štrumfovi! Mazlam, ti si nazadan i neprosvijećen, reći ću tvom desetaru da napravi od tebe čovjeka, nek' ti jebe mater!

- Što mi tko ima jebat mater, neka sebi jebe mater, može si jebat i sestru, što me se tiče! - ne da se Mazlam.

- Tišina! Jebem vam mater svima, tišina! Jesmo li na času moralno političkog vaspitanja ili na sastanku literarne sekcije trulih liberala?! Ne smijuljite se vi tamo, Kekeci! Svima vama fali joda, primjerci alpskog kretenizma! Kao da ja ne znam što vi mislite?! Da vam nema Bosanaca, svi bi bili kreteni kao što i jeste! I što se vi smijuljite, vaterpolisti, kao da ne vidim vas Štrumpfove dolje u uglu, da si pokrijete dupeta bijelim kapicama nećete se spasiti da vas ne naprčim! Tišina ti, jebem ti mater, jebem ti sestru, tebi jebem ćaću dalmatinskoga, tovara koji te začeo, jebem vam... Dobro, sad kad ste se smirili, idemo dalje. Što se keserite, što je smiješno? Što vi mislite, idioti, da vam se majke nisu jebale, a? A kako te je rodila ako se nije jebala, a? Kaži ti! Šutiš, a? Ne znaš, pojma nemaš! Što mislite da su vas napravile, kako se ono kaže - bezgriješnim začećem, a?! Sve ostale da se jebu, samo vaša ne, a? Jebale su se, jebale, i da znate kako su skvičale pritom, onako: aaaaaa! Aaaaaa! Aaaaaa! - u žaru govora ne primijeti da je došao do ruba povišenog podija s kojeg propovijeda, sruši se s katedre, pa ponesen izlaganjem ostane ležati na leđima i trzati nožicama kao trudnica pri porodu.



<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker