Ljubavna

15 studeni 2014

Nas dvoje. Tvoja oštra brada što mi iritira pomalo kožu uz nježan poljubac. Prestajem razmišljati. Sve je prirodno i jednostavno. Ti si mi prvi, onako, taman. Želim ti nešto reći, ali ti mi zatvaraš usne usnama. Mala, tako slatka borba za zrak. Sjećam se samo nekih segmenata.

"Jutro je, purpurno... Svjetlost prolazi kroz rolete praveci disperziju raznih likova na podu.. ti ležis u krevetu, sklupčana plahtom koju smo noćas gužvali.. Ja, sjedim u kutu na nekim starim prostirkama.. gledam te.. praviš se da spavaš.. gledam te.. . lijepa si.. mila.. stvarna.. Glava mi je na rukama... Gledam te.. Jutro je naše.. Budno.. lijepo.. a mi.. Mi još spavamo jedno u drugom.... i gledamo se stvarni...."

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.