![]() Nakon prošlonedjeljnog popravka zračnice nosne noge zahvaljujući čudesnom zanatu vulkanizerstva, odletio sam još dva šlepa u ukupnom trajanju od 30 minuta. Vuklo se Blanika i Pilatusa na Visoku. Prema mišljenju vulkanizera do bušenja zračnice (buvela) došlo je zbog istrošenosti vanjske gume. Što nije ništa čudno s obzirom da je postojeća guma oznake 504C61-2 proizvedena davne 2011. godine. Vodstvo kluba zaključuje kako je neophodno nabaviti novu gumu. Cijena na Europskom tržištu im je oko 600 €UR i tu počinju problemi. Do dolaska nove gume prekida se letenje s Moranom. Prema zadnjim informacijama isto neće biti nastavljeno ni po montaži nove gume, jer će se resursi aviona čuvati za predstojeće državno prvenstvo u jedriličarstvu. Stvari su to na koje se ne može utjecati, ali nema predaje. Možda mi se tijekom te prisilne pauze ostvari prilika za preobuku na avion s repnim kotačem? Razgovori na tu temu će se nastaviti kroz sljedeći tjedan. ![]() Za to vrijeme situacija na zapadnoj bojišnici mainlanda je ostala nepromijenjena. Nastavljeni su dalekometni raketni udari po strateškim ciljevima u dubini Ukrajinskog rasporeda i na pravcima budućeg napredovanja. Istodobno je vršena rotacija Ruskih postrojbi i tehnike na novodostignutim linijama u Donjecku. Objavljeni su podaci o dosadašnjem uništenju trećine dostavljenih sustava HIMARS (4 od 12), ali i najava dopreme 8 novih. Postignut je i dogovor o izvozu žita s kojim se Rusija obvezala na obustavu pomorskog djelovanja prema Odesi u periodu od 120 dana (4 mjeseca). Hoće li to usporiti njihovo kopneno djelovanje prema Nikolajevu i Odesi nije poznato? Međutim Rusi su dan nakon sporazuma u Hersonu prikazali novoustrojenu Odesku brigadu sastavljenu od žitelja tog primorskog kraja s jasnom porukom o nastavku borbi do konačnog odvajanja Ukrajine od Crnog mora. Treći svjetski se nastavlja. ![]() foto https://t.me/intelslava/33737 |