Pjesma o jednoj mladosti

07.04.2008., ponedjeljak

Vikend bio, vikend prošao... prebrzo

U četvrtak sam popila blogersku kavicu s blogericom znanom kao Zgbaba (koja to više nije). Blogerica bivša, sadašnja il buduća, al blogerica i kava je blogerska. Kavici se pridružila i njena gospođa mama. Ter smo nas tri provele dva sata u priči i pošalici. Najstariju damu među nama ovom prilikom posebice pozdravljam kiss, budući da je poslije tvrdila da nemrem imat više od 35 godina i šlus. smijeh Da se ne bih tu sad pravila važna, neću ni reći koja mi je to blogerska kava u Zagrebu otkako sam se privremeno doselila…

U petak sam odradila i kontrolu i peto zračenje. Sve oke. Bila gotova prije podne, zahvaljujući stričeku fizičaru koji me primio odmah nakon kontrole, da ne dolazim u Kliniku dvaput. Muž je došao ujutro, obavio svoj posao u Zagrebu i u podne smo pobjegli iz velegrada. Odvukla sam ga u King Cross. Umjesto da sebi nađem novčanik, na kraju sam našla starijem djetetu čizme. Za 80 kuna. U Pitarellu. Čizme kakve bih i ja rada nosila. Al je Potočnica rekla da ih bude nosila. Mašala.

U Umag smo stigli kasno popodne. I vikend opet proletio. Mal prala veš, mal promijenila posteljinu, mal kuhala, mal pomagala svladat kemiju, mal provjeravala matematičku zadaću. Stigla i prošetati.

Umag


I dalje dizalice i teški strojevi caruju mojim selom. Nek se vidi, nek se zna…

Umag

Umag


Dvorište mi puno potočnica, ružice najavljuju cvat. I kivi mi je prolistao. Lani je bilo točno 28 plodova. Možda ove godine bude i više.

Kivi

U subotu sam morala otići u Poreč, kupiti autobusnu kartu. Ne može se telefonski rezervirati. Šteta. Al smo bar prođirali s mlađom Potočnicom. Pokušali joj naći cipelice. Bez rezultata. Sve te proljetne balerinkice su preplitke za ortopedske uloške kakve dijete nosi…

I et, ponovo sam u Zagrebu. Stigla sinoć. Opet dva krcata busa vozila putnike iz Poreča u Zagreb. Skoro sve sama studentarija. Nisam znala da toliko mladih Istrijana studira u Zagrebu. Uglavnom, malo više od četiri sata vožnje. Poreč, Pazin, Rijeka, Karlovac, Zagreb. Učka još malo pod snijegom, snijega se vidi i do Ravne Gore. Dio novog dijela autoceste pod prvim slojem asfalta. Moglo bi se još kilometara otvoriti do početka sezone. Pa će cesta biti sigurnija.
- 12:27 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu