Pjesma o jednoj mladosti

18.03.2008., utorak

Križić-kružić



Stigoh. Kroz snijeg i maglu u Sloveniji. U mokri Zagreb. Obavila prvi pregled. Upisana u evidenciju. Crtali križić-kružić po meni. Stavili me na pokretni stol, ciljali po meni nekim valjda laserskim zrakama, namještali me, na kraju mi flomasterom označili područje zračenja. Ne smijem te crteže prati ničim drugim osim vode, i umjesto trljanja - smijem se brisati samo tapkanjem ručnikom.

Sad sam na čekanju. Moraju moje podatke, koordinate i mjere, unijeti u program za zračenje. Dobit ću karticu koju ubacujem u otvor kabine za zračenje, ta kartica nosi sve podatke vezane uz moju malenkost. Da se to isprogramira, treba im nekoliko dana. Vjerojatno će me drugi tjedan pozvati na prvo zračenje. Pih. A ja bila spremna odmah danas, najkasnije sutra. Sad, što je - tu je. Ostajem u Zagrebu. Serbus!
- 20:11 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu