Pjesma o jednoj mladosti

25.08.2006., petak

Grmi, sijeva, nevrijeme se sprema...

Jutros sam zatekla malu poplavu u radnji. Na sreću, prag i pod su uzdignuti par centimetara iznad razine ulice pa štete skoro da i nema. Stradale su samo kartonske kutije. Kako voda uvijek nađe put, bezobraznica je morala proći baš tamo kuda prolaze svi moji kablovi. Dobro da mi sve radi ("kucni o drvo triput tok-tok"). Sad sam lijepo isključila iz struje sve osim kompića na kojem vam ovo pišem. Imam UPS, ali čim podnesem izvješće pa-pa!wave

Ovo sam uslikala jutros. A noćas je pljuštalo, grmilo, u nekoliko navrata led padao, svašta. Ulice nisam slikala, ružne su i bljakaste od blata. Naravno, kanalizacija i šahtovi su uvijek ista priča...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 09:27 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu