da te mogu prepoznati, šapni mi to ime u sljedećem životu...

06.08.2016.




naravno, voljela sam više puta u životu, put prema sreći nije nimalo jednostavan ni lagan, ali sve su to bile tek ljubavi ... ova zadnja ljubav koja mi se dogodila 15.8.2004., došla je iz davnih vremena prasjećanja...

predskazano mi je 3.11.1992., Alen Jakovina (sve pogođeno, pisala sam o tome na svom blogu), ali to nije bila ona strastvena mladalačka ljubav, već nešto sasvim drugo...to, što mi se dogodilo tog 15.8.2004. bilo je - prepoznavanje te duše koja me prati stoljećima, stalno je bila u sjeni i tek mi se sad objavila, tek je sad sa mnom...stalno je bio uz mene, ali nikad nismo bili skupa, jer je ta duša plaha, osjetljiva, delikatna, fina, ranjiva i čeka da bude odabrana, a odabran je tek u ovom životu, tog 15.8.2004.

rekla sam mu, tj. šapnula sam mu jednu večer, kad smo pričali o tome (vjeruje u reinkarnaciju, karmu itd.), rekla sam mu: "tko ode prvi, neka zapamti ovo tajno ime sada - ti znaš to ime, a šapni mi ga u sljedećem životu kad me sretneš, da te mogu prepoznati i da ne moram tražiti dalje kao što je to bilo u ovoj inkarnaciji"

naime, te 2004. kad god sam pomislila, da to nije ta duša za mene, u srcu me nešto strahovito stegnulo, prijateljica mi je govorila da je baš on za mene, kad sam htjela par puta odustati i otići, u grudima je tako stezalo, kao da ću dobiti infarkt, čak i sama pomisao na to - stvarala je tu neobjašnjivu nepodnošljivu bol...

sada znam .... to je moja srodna duša... a opet ćemo se pronaći, negdje daleko u drugom životu, bez obzira tko od nas prvi ode...







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.