minus40kg - kalorijski restoran

* Sir, tjestenina i rikula ... 440 kcal

* Sir, tjestenina i rikula ... 440 kcal

15 dag svježeg kravljeg sira
5 dag integralne tjestenine
10 dag rikule
0,1 dl maslinovog ulja
sol, tucana crvena ljuta paprika

- skuhaj tjesteninu u slanoj vodi, ocijedi
- u tavici na ulju kratko dinstaj rikulu
- umiješaj tjesteninu i sir, začini

Ne može se odvojiti kriteriji i kvaliteta ;)

Kada moja žena radi ovako nešto, onda odvojeno ide tjestenina i sir, uz dodatak špeka, koji se proprži na običnom ulju, a rikula ide na salatu sa strane, uz dodatak maslinovog ili bučinog ulja. Porcija koju mi ona servira ima između 800 i 1000 kcal. Jasno da je njena varijanta puno ukusnija i pruža gastronomski užitak, ali ja si to sve rjeđe želim priuštiti na uštrb nekih drugih vrijednosti.

Ovo što sam ja napravio je grko i pusto, ali nutritivno gotovo savršeno, pa kako tko voli, želi ili bira iz već nekog svog razloga, meni pravo, ja vjerujem da svoje znam.


P.S.
Ne treba ni pokušavati u isti koš
strpati ono što u njega ne spada,
jer eto, nije sve isto, kamoli dobro,
ali što je dobro, to je dobro pitanje.


30.04.2017.
komentiraj (7)


<< Arhiva >>