Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Međugorski glas

03.08.2008., nedjelja

Gospina mjesečna poruka vidjelici Mirjani, 2. kolovoza 2008.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Gospino Brdo spasenja

Otkad je Mirjana počela primati Gospine poruke svakog drugog u mjesecu, ostajao sam zatečen dojmljivošću i konkretnošću Gospinih riječi, koje su za razliku od poruka koje prima Marija Pavlović Lunetti, puno izravnije, jasnije i punije. Kao da postoje dvije razine na kojima Gospa priopćuje slične ili iste poruke ili su one pak odraz duhovnosti, iskustva i osobnosti onoga koji sluša i prenosi Majčine riječi. Još me više začuđuje da se na međugorskim službenim web stranicama nikada ne pojavljuju Gospine mjesečne poruke koje daje Mirjani, izuzev svakog 18. ožujka, kada vidjelica ima godišnje ukazanje. Zbog čega je poruka od 25. u mjesecu vrjednija od one koju tjedan dana kasnije prima Mirjana, i po kojim se kriterijima odgovorni u svetištu ravnaju, još uvijek ostaje tajnom jer jasna se obavijest od nikoga ne može dobiti. Istina je da je Gospa Mariju zadužila za prenošenje poruke svijetu, ali jednako tako ista se Gospa ukazuje i Mirjani te joj govori poruke koje treba dalje prenositi. I tako se vjernici dovijaju na kojekakve načine da bi se domogli poruke. Tu i tamo se pojavi na nekome blogu, nekorigirana i nepismeno napisana. U svakom slučaju, to moram iskreno reći, poruke dane Mirjani, nekako su mi više prirasle srcu i bliže su mojim razmišljanjima.
Počnimo s posljednjom drugokolovoškom porukom. Kao ključne riječi izdvojio bih sljedeću rečenicu: „Uz vjeru, molitvu i ljubav, popnite se na Brdo spasenja“. Gospa je već jednom u nedavnoj poruci rekla da joj pružimo ruke i popnemo se skupa na Brdo ukazanja i da ćemo zajedno s njom pobijediti neprijatelja od početka. No u najnovijoj poruci to isto brdo naziva Brdom spasenja, dakle, brdom s kojeg nam teče milost, brdom na kojem će se pojaviti obećani znak, brdom s kojeg Marijina vojska, s krunicom u ruci, već danas kreće na sve strane svijeta, pronoseći i svjedočeći milost Međugorja. Ali to je i brdo s kojega će vjerni krenuti u boj s neprijateljem, to je brdašce što će zasvijetliti u srcu harmagedonskog dana. Sve sam više uvjeren da je Međugorj mjesto koje apostol Ivan spominje u Otkrivenju. Međugorje je dar po kojem ćemo i u kojem ćemo shvatiti, bez obzira na mlakost i stranputice mnogih, zašto smo narod nade, zašto smo izabrani narod u ovom milosnom vremenu.

Image and video hosting by TinyPic
Eto, misao o povezanost Harmagedona i Međugorja javila mi se u srcu prije puno godina i sve se jače i češće vraćala, ali sam je isto tako razumom odbacivao. No, onda se jednoga dana dogodila prekretnica i ja sam, igrajući se fonemima ovih dvaju toponima, došao do nevjerojatnog zaključka da se radi o podudarnosti dvaju naziva, da se iz riječi Harmagedon mogu iščitavati neka današnja zbivanja u svijetu, da se u imenu Međugorja krije tajna nepoznatog mjesta iz apostolove vizije. Nešto sam o tome i objavio, ali sama odluka da nešto napišem nije bila laka jer ono što je zapisano dulje traje i prezentirano je javnosti, a sam autor, iako to nije želi, može postati lažni prorok.
Znam da govor srca zna zavarati, znam da ono može biti opčarano zavodnikovim svjetlom, ali kad se u potpunosti preda Bezgrješnom Srcu Marijinu, ipak će razlikovati privid od istine. Ovo iskustvo za vjeru nije toliko bitno, ali je svejedno potrebno svjedočiti.
No kako bilo da bilo, Gospa nas vodi prema zbivanjima koja će se dogoditi u Međugorju i svijetu. Poručuje nam da nismo sami, da se oslobodimo malodušnosti i da se ne osjećamo nemoćno, jadno i slabo, da nismo ostavljeni i zaboravljeni, da je ona u našoj blizini, uvijek spremna pomoći, da je s nama milost i snaga Božja, da nam je njezinim dolaskom otvoren put prema vječnoj sreći. Poručuje nam da imamo povjerenje u svećenike i da će nam oni pomoći, da će nas voditi kroz poteškoće koje dolaze.
Zato se radosna srca uputimo u Međugorje, krenimo do Harmagedona, gdje se već bije očima nevidljiva bitka, napustimo dolinu poroka, popnimo se na Brdo spasenja i pomozimo Gospi. Budimo vojska Marijina!


- 20:12 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2015 (1)
Listopad 2015 (2)
Lipanj 2015 (2)
Siječanj 2015 (1)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (2)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (3)
Travanj 2014 (3)
Ožujak 2014 (4)
Veljača 2014 (2)
Siječanj 2014 (2)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (3)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (3)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (4)
Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (3)
Travanj 2013 (3)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (3)
Siječanj 2013 (3)
Prosinac 2012 (5)
Studeni 2012 (3)
Listopad 2012 (3)
Rujan 2012 (3)
Kolovoz 2012 (3)
Srpanj 2012 (3)
Lipanj 2012 (4)
Svibanj 2012 (3)
Travanj 2012 (2)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (3)
Siječanj 2012 (4)
Prosinac 2011 (6)
Studeni 2011 (4)
Listopad 2011 (3)
Rujan 2011 (4)
Kolovoz 2011 (3)
Srpanj 2011 (3)
Lipanj 2011 (5)
Svibanj 2011 (4)
Travanj 2011 (5)
Ožujak 2011 (4)
Veljača 2011 (4)
Siječanj 2011 (4)
Opis bloga
Komentari, tekstovi, pjesme, fotografije, audio i video zapisi o MeđugorjuImage and video hosting by TinyPic

Elektronička adresa:
medjugorskiglas@net.hr

Broj posjeta:
free hit counter



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Molitva Duhu Svetom

Molim ti se Duše Sveti,
nositelju svih darova,
smiluj mi se i posveti
ove riječi, ova slova.

Očuvaj me ljudske mjere
da me sumnje ne odnesu,
daj mi plamen žive vjere
da me strasti ne zanesu.

Nek mi tvoja svjetlost jaka
dadne ljubav i dobrotu,
i otkloni zastor mraka,
uroni me u Ljepotu.

Svojim sjajem zlo prokaži
sve privide i neznanja,
izbavi me svake laži,
oholosti, mudrovanja.

Istini mi duh prikloni
da mi srce ne zaluta,
probudi me i zazvoni
ako versi skrenu s puta.

Promaknu li teške riječi,
nek ih splave vode morske,
s pokajanjem sve ću reći
Srcu Gospe Međugorske.