četvrtak, 22.05.2014.

"čudnovati kljunaši", srami te se

S poplavama je isplivao i na površinu izbistrio sav 20 godišnji nerad,nemar,nebriga svega što nosi ime državni, i vrlo licemjerno hrvatski. Voda se povlači kao i obećanja nesuvisla, izgovorena bez promišljanja, a za njom ostaje smrad jeftine demagogije i još jeftinijih političkih nastojanja da se ušićari koji glasić.
Ni vertikala ni horizontala silnih državnih institucija nije se pokazala doraslima ovom zlu (bez ikakve patetike,onako ogoljeno zasrao je čovjek,
jer dva dana prije "stručnjaci" Hrvatskih voda su hodali okolo i govorili da je sve OK)
Jedina horizontala koja je nesebično branila nasipe bile su složne ruke kako lokalnog stanovništva tako i svih dragovoljaca iz cijele Hrvatske, kojima nije trebala direktiva ili okružnica s državnim pečatom, da ljudski pomognu. Verikala, bez koje ova spomenuta horizontala ne bi mogla, je veliko srce, kako reče jedan moj rođo, veliko kao globus, koja je nesebično (i još uvijek) slala i još uvijek šalje donacije iz cijele Hrvatske. I zato popizdim kad nas zovu "običnima" i "malim".
I sada deset dana nakon, kad se sve prividno smiruje(ništa se ne smiruje,jer prijete epidemije, već sad su komarci veličine dvokrilaca i čuju se detonacije),čudnovati kljunaši "najljepšeg nam grba na svijetu"vele- sad država preuzima uz dodatno pljuvanje lokalne vlasti. SRAMITE SE!
Prvi policajac (recpect jedino vojsci, policiji,HCK.HSGS) veli evo vidite sad se vreće pune na jednom mjestu (šta ih je on punio na Markovom trgu) i sve šljaka ( a ljudi u Soljanima cijeli dan jučer čekaju odobrenje za obranu).E, bajo moj da se čekalo tebe i tvoje uhljebljene jarane, i Đakovo bi plivalo!
U prvim danima nije bilo ni pijeska, ni vreća, ni lopata već ono što su ljudi sami imali po doma u cijeloj Hrvatskoj.
Dolazi delegacija 21 -" veličanstvenih" u Županju pokazati kako su solidarni s nama. Ma mič se otlen (koliko to košta, te auti, te vozači, te dnevnice, te papica) i RADITE konačno svoj posao.
Bojim se da poslije ovog užasa slijedi još gori birokratski jer pamtim "obnovu" porušenih kuća 91 (svim smo na kraju digli kredite). Što je sa stočnim fondom, što je sa uništenim usjevima,mehanizacijom (bez prizivanja panike kila kruha bit će 20 kuna)?
I opet , žrtve će bit žrtvovane, a nekom će ovo sve biti "dobar posao u Slavoniji" I kako reče Euro- onaj tko se nije naslikao nije ni pomogao.
Nama malima i običnima ne trebaju slike i naslikavanje, jer znamo na koga uvijek možemo računati - jedni na druge (HVALA, ljudi dragi)
A čudnovati kljunaši, svoje neuprljane i neradne rukice, ne mogu oprati ni u svoj ovoj mutnoj vodi, niti u svim deterđetima svijeta! (dabogda svi dobili sraćku )

- 09:14 -

Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi