Opis bloga

Kratka priča, poezija

Upozorenje



Tekstovi i slikovni materijal (ukoliko drugačije nije navedeno!) hucovo su vlasništvo i kao takvi zasićeni su copyrightom


 photo nocni_poslovi_zps5z0jpb36.jpg

Čitatelji o blogu

Kak ti pišeš, jebote te led! Ne prostačim, ali sad moram još. Kak ti pišeš, do u tri pičke uske, do u pet žena oko sedam sati do deset dana. Dosadno je. Jest.
- Livia Less Nata

Tvoji su postovi dobri, i više od toga, no ova tvoja desna rubrika Čitatelji o blogu pobija i poništava baš sve što pišeš. Kad bi to bio neki dekonstrukcijski performans, to bi bilo okej, no nekako mislim da nije; siguran sam, nažalost, da nije.
- Mariano Aureliano

Literalno nisam dorasla dostojnom opisu tvoje poezije i proze. Poput djeteta koje drugi put vidi čokoladu ( a okus prvog puta mu je ostao u najboljem sjećanju) gutala sam do sitnih sati slova koja si prosuo ovim prostorom. Izazivaš emocije. Smijala sam se, čudila a i osjetila trnce strasti i uzbuđenja. Nema ravnodušnosti. Oduševljena sam i nježno ću printati. Mnoge korice na policama knjižnica ostale su zavidne i crveneći se zaklopile se po stranicama. Majstorski. Nadam se ukoričenju u tvrde. Ovaj stil to zaslužuje.(jeka 17.06.2018. 08:46)
- jeka

Podsjetio si me na Miloša, jednako kao i njega, tebe ne treba pokušati razumjeti, treba te samo čitati. Svako tvoje djelo je malo čudo pisanja, uvijek me uznemiri, natjera da zadrhtim, da se čudim, da mi zastaje dah Stvarno volim tvoje pisanje
- Lisbeth

Nakon ovoga bi sjeo đojnt. Jemepas ako ne bi. Fuf.
- Alžbeta Bathory

di si huc, kralju asocijalnih blogera. nije ti neki masterpis, ali i dalje kulja taj opojni vonj undergrounda!
- blogdogg

Izvanserijski pjesnik, prozaik, slikar, pamfletistički cinik, erudit, što još da dodam da bih opisao tvoj blistavi blog u zapećku blogosvemira?!
- svenadamevin

sjajno. razigrano, s onu stranu iščekivanja. čišćenje od dosadnih unutrašnjih nametnika. prozračno i bistro. pridobio si mi jutro. živio!
- predvorje tišine

u jeboteee! jes da je bolesno, ali je napisano odlično! Odlično!
- lisbeth

Mozak ti je ko ventilator :)
- samotvoja

Kad narastem i ja ću jednom naučiti ovako pisati, i crtati, i slat ću svoje radove na natječaje...i svašta...
I otići ću jednom i na to more...
- v

samo ti roštaj! :)
- danijela1

čuvaj pomno te trenutke, ti dragocjeni čovječe.
- modestiblejz

zastrašujuća slika!
- jelenaslak

huc, rodi mi dijete
- bolesna u mozak

idealan za perverzni režanj mog kaotičnog mozga - danijela1

Zajebantski i nadrealno jezivo. Ti si stvarno dobar. Kako da te ja ne znam?
- swenadamevin

vidiš, Sven, ima jedan koji po zajebima podšivenim bešćutnom, neljudskom zlobom šije ne samo mene, nego i tebe ;)
- pero u šaci

...dok ti napišeš novu bljuc-huc priču i sve lijepo posereš, adimasto
- danijela1

jednom sam na nekom blogu o samopomoći pročitala tvoj komentar: "Dajmo im da drkaju!"
- Danica Cvorovic

Ovo je trunku... disturbed
- Igness

jeftini pamfleti uvijek govore o autoru. nikada o temi o kojoj pišu.
- bocacciozg

odličan tekst, koji funkcionira na više razina, čestitke! još bolje ilustracije-prigodne,kičaste i divno razotkrivaju suštinu 'mrtve, da ubijenija ne može bit' prirode.
- Wall

...ne gine ti novinarska karijera... imaš smisao za razvijanje radnje i fenomenalan izričaj... ...ali...?? ...tko kaže da ti nisi već novinar... pozdrav i osmijeh ti ostavljam... :)
- Palomina

Huc, u čemu je problem?
- Nemanja

čim sam pročitala prve dvije rečenice svidjelo mi se. ali kada sam došla do kraja jedini komentar koji ti mogu ostaviti je: jebeno. prejebeno.
- beatrice

huc, podsjećaš me na polumrtvog žohara koji još miče nožicama
- gardo

e jbga, čitam i mislim, ti to o meni, a ono samo krleža xD
- NF

kad ćeš napisat priču o benzinskim postajama i o noći?
- marchelina

Stepenicama tvog razmišljanja obični plebejac se nije u stanju penjati!
- Danica Cvorovic

doooobro...čak i lijepo. mekano. neobično za huca.
- Marchelina

wow. kao iskrcavanje na normandiju.
- Marchelina

Kontakt:

meister.huc@gmail.com

06.04.2018., petak

Za šaku spermića




Osjetio sam da me netko cima za rame.
- Hej, di si? O čemu sanjaš – začuo sam ženski glas.
- Ha?
- Ajmo, brzo o čemu sanjaš – insistirao je glas.
Otvorio sam oči. Maja mi je pod nos gurnula diktafon.
- Koji vrag?
- No, idemo, pričaj!
- U redu, evo:


Gledao sam kako mi ga zdušno siše, ta mala, tek pristigla brucošica iz selendre gdje je i Bog rekao laku noć. Gledao i mislio, jebo te, studentica mi pljuga! Imala je lijepe debele usne baš za fafanje. Svršio sam, grunuo bez upozorenja, direkt u njezino grlo, vodeći računa samo o vlastitom užitku. Na moje zaprepaštenje ona je spremno gutnula sjeme. Potom smo sjeli i zapalili đoju. Smračila se. - Što je - upitao sam. - Ovo je prvi put da sam prevarila dečka, rekla je. – Gle lutko, nemoj da se ždereš, to je sasvim OK. Mali je kreten. Prije neki dan se toliko ušlagirao da je umalo riknuo, sat vremena si ga vraćala u život, sama si mi to rekla. No nije željela riječi utjehe. Željela je patiti zbog osvete i dakako, uživati u njoj. Počeo sam je obljubljivati, sisati bradavice, milovati s unutrašnje strane bedara. Malo sam prođarao klit. Sokovi su briznuli. Natakao sam je na moj prekaljeni umjetnički kurac i karao dok joj nisam iz glave izbio narkomanskog slabića, dok na svijetu nije ostalo ništa osim žestoke jebačine i tjelesnog užitka. Svršila je žestoko, ali ja još nisam bio gotov. Postavio sam ju četveronoške. – Sada ću te vulgarizirati analno – rekao sam. Nije se pobunila. Štoviše, rukama je susretljivo razmaknula guzove da lakše uđem. Hračnuo sam na kitu, dobro podmazao, a zatim pažljivo uklizao. Postepeno sam pojačavao ritam. Jebemti, jebem jebenu studenticu u jebeno dupe, jebeni tango u Parizu, urlao sam pun sebe u sebi. Potražila je podsobom moja jaja, zgrbila ih, stisnula-otpustila. Pa opet...stisnula-otpustila... Ona me muze, pomislio sam. Seoske navike. Svejedno. Svršio sam. Brizgao kao gejzir toplu spermu u njezinu utrobu. Na nju je također prešao val svršavanja. Eh, razvratna čeljad! Ponovo smo zapalili đoju. - Ovo je kuća užitka u gradu zabave i seksa, a ja sam tvoja mala droljica, pedofilčino jedna - rekla je samozadovoljno. Nasmijao sam se. Otkrivala je svoju spolnost. Uskoro će postati svjesna snage seksa, moći svoje pičkice... Pogledala je na sat i shvatila da kasni na sat Filozofije. Odbacila je pokrivač, poskočila s ležaja i žurno počela skupljati razbacanu odjeću s poda. Dok se odijevala zamijetio sam da ona, s tom svojom kratkom kovrčavom kosom, s tim svojim uskim strukom, tankim i dugačkim trupom bez sisa, guzičicom ala Donatelov brončani David, izgleda kao adolescent prije no djevojka. Želim li ja to, kao neka iskusna i izraubama starogrčka vojničina, biti u stvari proteže kakvom muškiću? jebati zgodnog dečka u dupence? pitanje se samonametnulo. Međutim, žensko tijelo dječaka koje je završilo u mom krevetu, završilo je tu pukim slučajem. Nisam ga tražio na ulicama grada. No sve je bilo moguće, baš sve...


- Eto, to ti to – završio sam.
- Uuuuuuuu čovječe, sva sam se ovlažila - rekla je Maja - popipaj!
Uzela mi je ruku i prinijela je na mokru picu.
- Sviđa li ti se to?
- Aha.

Opkoračila me, gurnula moj već ustobočeni jutarnji kur u sebe, stisla butine i – IHAAAAAaa! Jahala me je frenetično. Njen pelvis je kružio, poskakivao, trzao se kao lud. Osjetio sam stisak i otpuštanje vaginalnih mišića. Good-good-good! Bližila se vrhuncu i kontrakcije su postajale sve snažnije. Uhvatio me strah od penis captivus, kite u klopci, te neugodne situacije koja će potom uslijediti. (– Halo Hitna, imamo ovdje situaciju!) No Maja je bila na dobrom putu da postigne grčevit i buran orgazam i ja sam to poštovao jer sa ženama nikada ne znaš svršavaju li uistinu ili fingiraju orgazam, što iz pristojnosti, što iz želje da čim prije dokrajče stvar i pojedu par slasnih kolačića. Njena obujmljujuća, kružnih kontrakcija puna vagina jednostavno nije muljala!
Prepustio se sudbini, ma kako završilo.

***

- Bija si sjajan mačore – rekla je Maja pripalivši cigaretu. Uvukla je dim.
- Samo sam ležao – odvratio sam.
- Skužaj ća san te zbudila. Ma činin to već nekoliko godin.
- Činiš točno što?
- Budim jude izsna, reči ćemo iz dubokog sna, iz REM faze. To ti je ono kada se očne jabučice trzaju ka da su poludile. Znan, dođe ka teroristički upad usan, ali nemoreš drugačije, judi ne pamte snove. Moraš ih zaskočit...
- Pa i nije ti neki hobi, draga...
- A ni hobi. Pišen knjigu o hipnopagogičkim slikama, radnog naslova Artemidorova bilježnica 2. Tvoju ću priču naslovit Za šaku spermića. Ha-ha-ha!

Ustali smo. Ispekao sam jaja sa šunkom, a potom je Maja odjurila napraviti intervju s Aba Buba Fukajom za neki web portal.

Fukaju pamtim još iz doba socijalističke Jugoslavije. Ratko Ljubić Fukaja rođen je u Ljubuškom davne 1944. godine. Još kao student, točnije, 4. veljače 1962. godine, negdje između 14-15 sati, baš kada je započinjalo Novo doba Vodenjaka, u studentskoj sobi doma na Savi Ratko je osjetio duhovni zov, napustio studij prava i zaputio se u južnu Indiju. U toku 60 dana obišao je energetska mjesta visoke svijesti: Dolinu piramida, Puttaparthy, Tiruvannamalai - Arunachala, Auroville i na kraju završio u malom seocetu Banga-Baura, gdje je pod vodstvom Swamija Rumbate Shri Akakaja Gatamurta Sidarte – koje su svi zvali Rabinsky - dovršio proces samospoznaje te u svoje kršćansko nasljeđe (kozmičkog Krista!) uspješno ukomponirao znanja i umijeća drevnog Istoka. 1973.godine vratio se u Zagreb te osnovao Marakarajanu, komunu za ljubavno-erotsku poduku i spoznaju Boga seksualnim putem. S obzirom da su Bealesi, nekoliko godina ranije trasirali put istočnjačke filozofije i budizma na Zapad Fukaji je posao cvjetao. A onda je propala Juga, nekoliko godina bjesnio je rat, Hrvatska se osamostalila, proveden je proces provedbe društvenog vlasništva u privatno, na vlasti su se smjenjivali Kurta i Murta, pola države je - što posredno što neposredno- živjelo od politike, psi su lajali, karavane prolazile, a Fukaja je – nomen est omen – neumorno fukao! I dok su tajkuni odbačeni od politike preko noći propali, Fukaja je preživio bespoštednu kapitalističku utakmicu, pojavu trećerazrednih kultova i sekti, samoproglašene seksualne iscjelitelje, seks edukatore, seksualne jogine, nedozrele tantričke budiste, superseksualiste, infraseksualiste, ekspanziju salona za tajlandsku masažu te u konačnici revival crkve i trijumf represivnog ćudoređa. Štoviše, uspio je proširiti biznis u nekoliko srednjoeuropskih prijestolnica gdje je, naravno, također vršio svetu dužnost profukavanja.

Nekom prilikom – mislim da su to bili Dani Indije - upoznao sam članicu Fukajine sljedbe, visoko rangiranu sestru Rahelu, Židovku iz Izraela. Naelektrizirane guste crne kose, bakrenoputa, velikih crnih očiju, pozamašnih grudi, s dubokim glasom delfskih proročica bila je egzotično zavodljiva. Te večeri upotrijebio sam čitavo svoje umijeće zavođenja ne bi li dopro do nje, barem sa svojih 18,5 cm, međutim sestra Rahela – ta frigidna svećenica ljubavi - ostala je imuna na moj šarm. Otišao sam toliko daleko da sam priznao kako u svojoj familiji imam Židova. Baruh im je prezime, Baruh kao Spinoza, kao prosvijetljeni. To joj je na trenutak podiglo budnost. – Ti si Židov – upitala je. – Nažalost ne – odvratio sam. Ponovo je utonula u dosadu. Ispričao sam se i pošao na WC. Ondje sam, vršeći veliku nuždu, pogledao Fukajin promotivni video na YouTubeu.

«… if you are very sweet your sex is very sweet, and the partners over the time will be more and more free... you will have more and more higher vibration... positivethoughtspositivefeelings, pozitive will intentions...», poručivao je Fukaja veselim glasom svojim učenicama.

Pri povratku pokušao sam Rahelu pridobiti varijacijom na temu, no ona je ostala vjerna svom guruu iako nisam siguran da je to izričito tražio od nje.

***

Maja se javila nakon tjedan dana.
- Jel te prosvijetlio Fukaj-kan – upitao sam posprdno.
- Ti si ljubomoran – nasmijala se.
- Samo utoliko što mu prolaze te pizdarije, a meni ne – brzo sam uzvratio.
- Došla bi u te večeras. Iman bocu Dom Perignona iz 2000-te – rekla je pomirljivo.
- Sjajno, dođi, rado ću te prosvijetliti. No bez jutarnjih prepada jer ću te izbaciti iz kuće. Meni je dobar, čvrst i dosanjan san veoma važan.
- Ne brigaj majstore. Neću te zaskočit, hi-hi-hi...

Dokoturala na rolama držeći na povodcu svog pahuljastog maltezera Čupka. Pijuckali smo stari šampanjac i čavrljali. Maja mi je pričala o Fukaji, njegovim komunama, čitavom tom sranju i ja sam još jednom morao izreći:
- ... jebote, kako mu to prolazi, kako to prolazi onom luđaku dr. Anti Pavloviću, kako to prolazi Braci sa Srebrnjaka, a nije čak niti originalan*, kako to prolazi vidovitom Milanu, kako prolazi ponoćnim gatarama, proricateljima sudbine iz kristalne kugle, kako je to prošlo doktoru Dabiću, C. Mansonu, kako to uopće prolazi bilo kome?
- Ne znan – rekla je Maja.
- Ja sam luzer – ustvrdio sam ogorčeno nadvladan posvemašnjom glupošću.
- Nisi mačak, ti si vrhunski jebač!
- Možda bih se trebao odreći pisanja i slikanja i postati žigolo?
- Svakako bi treba promislit o toj opciji. Mogu te zamisliti ka Perfect master of sex!
- Da, baš, jebač baba iz osiguravajućeg društva...

Zagrlio sam je – silno mi je trebao taj zagrljaj - te nježno poljubio. Vodili smo ljubav tanrički - very sweet – kao što to čini Sting ili Fukaja. Suze su mi nadošle na oči od ganuća. Od jada sam se zaljubljivao, bilo je evidentno. No sviđao mi se osjećaj zaljubljenosti. Mogao sam razumjeti sve one lako zaljubljive što lete od cvijeta do cvijeta. To je neka vrst droge. Znanstvenici su dokazali da je to neka vrst droge.
Proželi smo se, sparili, svijet je uzdrhtao. Stropoštali smo se na ležaj. Maja ja položila glavu na moja prsa. Zaspali smo. Usnuli.

U snu se sve ispreplelo:

... hodao sam na prstima kroz labirnt u Knososu strahujući od Minotaura sve dok napokon nisam našao masivna bijela vrata. Otvorio sam ih i zakoračio u luksuznu hotelsku sobu.
- Dobro došli – reče batler u fraku servilno se naklonivši.
- Još bolje vas našao – odvratih odahnuvši.
Za stolom su tri negdašnje holivudske zvijezde – Liza Minelli, Kim Novak i Goldie Hawn - igrale Bridge. Njihova lica bila su unakažena prvenstveno željom za vječnom mladošću, a potom estetskom kirurgijom. Groteskni dojam bio je pojačan kilom pudera, prenaglašenom šminkom, kričavom bojom kose i ekstravagantnim postapokaliptičkim haljinama. Tek tada sam spazio da u ruci stišćem književnu nagradu Fric. Odložio sam ju na ormarić do vrata. Dlan mi je bio znojan.
Liza se pridigla sa stolca, uprla kažiprstom u mene i polupijanim hrapavim glasom prošuškala:
- Gošššpon, šve šžnamo o vama!
- Da – okrenula se Kim– baš sve! Dokaži! dokaži da si tako dobar!
- Uistinu, dokaži – podržala ju je Goldie.
- Ja sad idem – rekao je Batler i šmugnuo iz sobe.
Tri su ocvale dame ustale, zapjevale i zaplesale

I wanna be loved by you, just you/ And nobody else but you...

pri čemu su svako malo podizale suknju i pokazivale mi svoja sijeda međunožja.
Lude kuje pune su šuta doktora Feelgooda**, pomislio sam.
- Ajde, pokaži im što sam te naučio – do mene je dopro Fukajin glas. Stajao je postrance i smješkao se. Oči su mu sjale luđačkim sjajem.
- Ajde, sad ili nikada – dražio me.
Srce mi je tuklo kao ludo. U redu, učinit ću to jer u svojim tekstovima moram pokazati slobodoumnost i društvenu odgovornost, seks u trećoj dobi nije i ne smije biti tabu tema! Dohvatio sam Kim i strasno je kušnuo. Pažljivo sam ju polegao na krevet s baldahinom.
For the good times, za onda dobra, dobra stara vremena - rekao sam.
- Help me make it trough the night - rekla je ona. – Znaš, jednom sam poševila Krisa Kristoffersona – dodala je.
- Zaboravi sad na Krisa...
Spustio sam se dolje i zabio njušku u njenu ogromnu vulvu. Kim je zaječila. Zarekao sam se, dotjerat ću je do vrhunca, makar mi to bilo zadnje što ću učiniti! Odlučno sam zabijao jezik u njenu picu. Klit joj se digao kao mali penis, pa sam ga krenuo grickati i cuclati. Zagušljivi miris ishlapljele Chanel petice miješao se s mirisom i okusom srednjovjekovne kuhinje. Bilo je užasno, no svatko nosi teret koji može ponijeti. Sve za umjetnost, umjetnost nije za sve! Liza i Goldie su me bodrile pljeskajući kao dva tuljana. Odjednom sam začuo prijeteći glas iz nebesa: SEKS JE PREVIŠE MOĆNA SILA DA BI SE OVAKO ZAJEBAVAO S NJOM! U blizini je tresnuo grom. Osjetio sam kako mi maltezer šnjofa jaja. Boratov glas je rekao: – Hej, what are you doing? Podigao sam pogled. Osuđujućim pogledom streljala me vlastita majka.
Spasonosan Majin glas probijao se kroz noćnu moru:

- Mačak, budi se! Tako slasno mljackaš, o čemu sanjaš...


----------------------------

* liječenje pogledom zapravo izmišljotina Brune Gröninga, njemačkog iscjelitelja narodnih masa iz pedesetih godina prošlog stoljeća
** miks amfetamina, životinjskih hormona, koštane srži, enzima, ljudske placente, pain killera, steroida i multivitamina...



- 10:10 - Vox popljuvi (2) - Printaj me nježno - #

<< Arhiva >>