Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 25.02.2010.

TRAGOVI U KRVI

(1992.)

pogledom kroz prozor otkrivam snijeg
ispod je prašnjava zemlja, a iza oblaka oluje
a ti sad negdje ponovo pomišljaš na bijeg
kao da tražiš mjesto gdje baš ništa se ne čuje

čuo sam za novu automobilsku nesreću sinoć
još tri su duše otišle u vječna lovišta
dijete je iz gomile lima i dima dozivalo upomoć
a ti si čuvši sirene potrčala put skloništa

pokušah pomoći svojoj savjesti ali bilo je kasno
okrenuh se i ti si već uspjela pobjeći
poželjeh da me nešto pregazi i rekoh to glasno
a ljudi su mislili da se smijem tuđoj nesreći

krenuh tamo gdje sam mislio da me razumiju
ali ni barovi više nisu puni prijatelja mojih
i samo tražim da toče i ništa ne pitaju
kao da ću tako pobjeći od svih problema svojih

a pred očima mi je bila krvava cesta
tuđi tragovi u krvi i strah iz tvojih očiju
a pred očima su mi bila krvava ratišta
gdje su sad oni koji više uz mene ne piju

a sad u ovo mamurno jutro snijeg je promijenio sliku
prekrio je krv svojom nevinom bjelinom
tek neki vrisak iznutra me još tjera k tvom liku
tek na korak od osjećaja koji graniči s mučninom

još se pitam gdje si mada je svejedno
jer i ja bih sada trebao biti tamo kraj rijeke
gdje tragovi u krvi polako tonu na dno
jer poludjeli bi da se svih svojih tragova sjete

- 09:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 22.02.2010.

LICEMJERNI SVIJET

(1993.)

ne pitaj me ništa, ništa ti neću reći
već znaš i više no što bi trebala znati
put od pakla do raja u koraku možeš prijeći
al kartu sporednih puteva nitko ti neće dati

ne zanima me sve ono što pričaju o nama
svi ti ljigavci iza izlizanih maski licemjera
već sam odavno cijepljen protiv srama
izmoren i slomljen od tih silnih potjera

što se to događa s našim ludim snovima
gdje li je nestala svjetlost tvojih očiju
kako da ti dokažem da za nas mjesta ima
u svijetu u kojem licemjeri vladaju

strast bez koje ne možemo živjeti ni ti ni ja
dovela nas je do granica znanog nam svijeta
još samo malo požude i stići ćemo do beskraja
napokon na rubu ovog ispraznog planeta

ne obraćaj pažnju na licemjere koji prijete
samo bukom pokušavaju isprati svoje grijehe
prečista si za njihov svijet pa ti se svete
ne mogu podnjeti nečije iskrene osmijehe

ne traži odgovore u meni jer nećeš ih naći
još uvijek se bojim da i ti nisi špijun koji me prati
i u vlastitu sjenku sumnjam, ako ti to šta znači
jer vjera u ljude mi se obično kao kazna vrati

zaustavi suvišne riječi sa tvojih sočnih usana
ne želim se boriti protiv tog licemjernog svijeta
krenimo preko granica pa nek svemir bude u nama
njima nek ostane samo trag ovog ružnog planeta

- 09:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 18.02.2010.

SVE TUGE SVIJETA

(2006.)

sve tuge svijeta mogao bih napisati noćas
sve tuge svijeta – a nije kraj
duboko iz dubine me razdire glas
vrisak postade ono što nekada bio je sjaj

magla se odjednom obavija oko naših tijela
nesvjesni da je svojim dahom stvaramo
i nova igra bjegova u nama je počela
u vlastite zamke sami naivno padamo

slomljen slobodom vraćam se u okove
na mojoj strani svijeta lakše je biti sam
tebi prepuštam zabave i prepune stolove
jedino što je od slobode preostalo da ti dam

ne troši riječi uzalud na zaludne misli
ništa tu ne pomaže i sve se zna
previše je sivila i toj našoj priči
previše tame ja nosim sa svoga dna

odvrni nek svira najglasnije što može
ni svoje misli da ne čujem, bojim se
previše njih suludih se iznutra množe
ne, nisi ti kriva, to već dugo prati me

sve tmine svemira mogao bih upiti noćas
sve tmine svemira – a i to je premalo
ne postoji sunce koje bilo bi spas
i ono što je bilo u meni je ugaslo

hladnoća nas steže i pretvara u ledenjak
pobjegni k toplini dok još postoje mostovi
ja tu sam gdje pripadam, gdje caruje mrak
i vječno ću u toj tmini samoće ostati

- 10:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 15.02.2010.

VRUĆA DAMA IZ LEDENOG DOBA

(1993.)

vruća dama iz ledenog doba
dokazala je da godine nisu važne
to se može znati tek ako se proba
sve druge priče su lažne

sa stilom bez greške nosila je godine
kompleksi su joj bili potpuno strani
i kao da se je čuvala samo za mene
naučila me je kako se strašću hrani

činila je stvari od kojih i sada zastaje dah
ljubila kao da život joj zavisi od toga
njenih me je vrhunaca ponekad bilo strah
kao da je uzdasima dozivala boga

vodila me je kroz svoj svijet kao kroz san
kao da me je željela zauvijek imati
a već tren potom me je tjerala u dan
bojeći se da bih zaista mogao ostati

imala je nevjerojatni osjećaj za cugu
bili smo savršeni par u pijanstvu
i nikada više nisam našao drugu
koja bi mi barem malo zamijenila nju

dok hodam kroz snijeg i maglu smijem se
sjećanja na nju bar u tome se bude
njena toplina baš tada najviše grije me
kad potonule strasti na tren ponovo polude

sve njene igre bez kompleksa i srama
svi hirovi i uzdizanja u tom posebnom svijetu
a uvijek je uspijevala ostati dama
kao da su tu igru smislili samo za nju

nije skrivala godine šminkom i lažima
tek je možda u meni novu mladost tražila
gubeći se u strasti kao u snovima
koje je poput novog ruha oblačila

sada je daleko, u nekom svom novom životu
i znam da je toplo svima oko nje
jer znala je u vulkan pretvoriti svaku zimu
i tonuti u užitku rastopljene lave

a mene su prestigla moja ledena doba
bez ikakve topline koja bi me spasila i skrila
sve druge nakon nje su jeftina roba
samo ona je i kraj mene dama bila

- 10:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 11.02.2010.

SUVENIR

(2004.)

ma hajde uzmi moju dušu
orginalni domaći suvenir
rijetko nošen, još manje korišten
jeftino, povoljno, gotovo besplatno
sve u svrhu turističke promidžbe
nek se i rijetke znamenitosti vide
prošetaj me pokraj obale
samo kao dio vanpansionske ponude
potroši me u sate ponoćne
nek nas more pretvori u valove
svejedno je što osjećaš
ovo je ipak san, pa opusti se
zamisli da sam dio ljetne avanture
tko će nas pamtiti kad snjegovi dolete
shvati to kao skok s mosta
bunge jumping držeći me za ruku
ne boj se mog škripavog daha
to se samo prašina s duše izdigla
rijetko nošena, još manje korištena
originalni suvenir za male pare
savršena turistička ponuda
nek ovo bude ljeto za pamćenje
prošetaj me poput maskote
nek mi se i smiju, svejedno je
ovo je samo san pa nek te ne brine
nitko te ujutro neće za to kriviti
a onda će nas opet snjegovi prekriti

- 11:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 08.02.2010.

KAKAO I VINO

(1994.)

ne grije me vino i nije mi žao
odmaram se od pića i loših žena
sam u kutu sobe ispijam kakao
tek da se sjetim toplijih vremena

u toplini i tmini zamračenog dana
odmarajući oči od lažnog zimskog sunca
izbjegavam sjećanja puna starih rana
i slušam samo spore otkucaje srca

a nekada bih umro bez pića i žena
koje su mi lagale ili krive bile
od svih njih nije ostala ni sjena
sve su se u magli jutra izgubile

sad mi se i gade neke od tih priča
zbog kojih sam nekada noćima pio
te jeftine parade pijanstva i kiča
one što sam ih samo iz navike ljubio

zato sada živim poput nijemog filma
uz kakao koji me tako toplo grije
a možda još u meni i i vina ima
kojeg sad samoća mjesto mene pije

- 09:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 04.02.2010.

USPAVANKA ZA GORDANU R.

(1987.)

nisam pjesnik, tek vole me rime
tu karijeru ja stvoriti neću
niti ću postati veliko ime
jer ne znam opisati sreću

nemam srce da mogu te voljeti
ni para da nadoknadim sve to
ovaj život moram proživjeti
a onda ću opet postati pepeo

nisam onaj o kom sanjariš
ni princ na konju bijelu
shvatit ćeš to čim me poljubiš
nema vatre u mome tijelu

nemam dušu unutra da te stavim
ni jake ruke da te od zla branim
tu sam tek da te na tren okusim
samo se tvojom ljepotom hranim

kada umrem ni suza neće poteći
samo kiše neće dugo prestati
jedino se smrti ne može pobjeći
prah sam bio, ko prah ću i nestati

- 10:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 01.02.2010.

DOĐI BLIŽE

(1988.)

znam da ti je hladno
zar je ponos toliko važan
ništa ti neću učiniti
ne mrzim te, mrzim samo sebe
dođi bliže
dođi i privij se uz mene, bit će nam toplije
ne zanima me tvoja prošlost
da li si nevina ili trula
inonako mi ništa neće značiti tvoj dodir
makar i dotakao tvoje drhtavo tijelo
ne brini za moje uzbuđenje
ne padam na prvi dodir
znam da si sama ali ne očekuj čuda od mene
bit ću ti rame za plakanje i dodir topline
ali, samo večeras
zaboravi da sam ti išta rekao
zaboravi ponos i druge gluposti
ne zanima me tvoje tijelo
bit ću tvoja kućna luda samo ove noći
priđi i ne boj se iako govore da sam lud
ne ubijam djevojke promrzle u noći
skini se i dođi pod pokrivač, bit će ti toplije
možda ću ti biti preblizu
zaboravi slutnje i mučenja
zaboravi moral i tuđa mišljenja
ne zanima me slava ako te osvojim
ja nisam prolaznik
dođi i privij se uz mene
znam da si sama ali ja nisam lijek za zaborav
bit ću ti pokrivač i vatra
bit ću ti oltar za ispovijed
ne želim lažne izljeve ljubavi ni šapat koji poziva
drhtiš ne želeći da to vidim
zar je ponos toliko važan
ne želim te povrijediti
ne mrzim te, mrzim samo sebe
zaboravi ponos i druge gluposti
ne boj se presude ljudi, oni su loše mjerilo
znam da se bojiš samoće
pomoći ću ti da zaspiš, bit će ti lakše
ne zanima me kakva si dok ljubiš
možda te samo želim gledati dok snivaš
samo dođi i spavaj
bit ću tvoj uzavreli heroj samo za jednu noć

- 10:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme