Bruno Šantek - brutek

subota, 09.06.2007.

DOĐI

(1994.)

dođi, samo budi tu i budi moja
dođi samo na tren a onda ostani
ne mora biti zauvijek niti samo za sad
nek traje dok bude valjalo
dok gomila magle je pred očima
budi svjetlo za kojim ću poći
vatra koja će me grijati
kada hladni svijet sve drugo ugasi

dođi, samo me pogledaj i bit će dobro
dodirni me, znat ćeš kad mi to treba
ostavi me na tren nasamo u mraku
pa me ponovo svojim svjetlom zagrli
poželi me kao što nikoga nisi
daj mi ono što si čuvala za mene
pusti da vjerujem u sve što kažeš
laži me barem da sam nešto posebno

dođi, pomozi mi da ispunim tvoje snove
vrijediš tog truda i vjeruj mi
nisam veliki ljubavnik, ni princ, ni čarobnjak
ali želim ti dati sve što mogu
ne traži među nama jeftine bajke
riječi i šeme nisu uopće bitne
da li te volim i da li me voliš
zar nam treba granica za naša lutanja?

dođi, ovo između nas je novi svijet
ni malen ni najveći, samo naš
ne spremaj kofere, ne čitaj karte
samo kreni, tijela će se sama pronaći
dok iz magle i mraka čuju se uzdasi
želim te zaštiti od hladnoće i bola
možda baš zato što od svega toga
noćas i meni neko sklonište treba

- 21:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme