Bruno Šantek - brutek

nedjelja, 20.05.2007.

ČIST

(1999.)

sve se je srušilo u tišinu
bez ijednog praska nadolazećih oluja
bez ijednog srama bivših grijeha
samo smo potonuli u tminu
bez riječi koje je trebalo reći
kao još jedna nedovršena simfonija
i nema načina da se spasim
naleti vjetra sve su češći
i magle se više ni preko dana ne povlače
hladnoća se je zavukla duboko
mnogo dublje no što možeš osjetiti
savijene grane pucaju od težine snijega
i moje ruke lagano se lome
moje riječi više ni mene ne zavaravaju
niti ikoga drugog ima da ga lažem
nije teško živjeti čisto na mom mjestu
i blato dna presušilo je na mojim stopalima
ni zli ljudi više me ne traže
nikoga tko bi me mogao uvrijediti
ničega što bi me ponizilo
nikoga da me zavede
sve je potonulo u dubinu
ispod snijega, ispod zemlje
ispod kože oklopa moga
bez ijedne zrake sunca
bez uzdaha tvoga nakon poljupca
samo mjehurići putuju u visinu
oprani od svih mojih bjesnila
ne, nije teško biti čist na mom mjestu

- 10:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme