petak, 15.08.2014.

DESTILIRANA VODA

DESTILIRANA VODA
Nisam izmislio vatru, nego je ona u meni probudila potrebu destiliranja nečistih voda u prirodi, jer sam zbog dugogodišnje ovisnosti od metafizike u mojoj psihologiji, dodirnuo dno neznanja iako sam mislio da radim prave stvari preko makrobiotike i duhovnosti.
Sluzava krv u organizmu je potvrdila vatru i upalni proces starenja zbog pretjerane dehidracije.
Tako sam spas potražio u infuziji destiliranom vodom, ali bez bockanja iglom nego jednostavno pijenjem i ona mi je praktički glavna hrana.
Analizirao sam sve što znanost skriva od javnosti po pitanju žive vode i sada još mogu potvrditi da apsolutno nitko u svijetu ne mora biti žrtva bolesti i slabosti imuniteta.
Želim dokazati sjaj destilirane vode kada je u organizmu umjesto krvi i to bez krvne grupe, u nultoj točki biološke libele.
Pitaju me prijatelji što će biti s medicinom, s teorijama, s vjerom u tajnu, kad dokažem logičnu živu vodu u stvarno živom i vitalnom tijelu, kome ne treba uživanje jer se njime brzo stari u strahu od prolaznosti?
Zbog čiste krvne slike jednostavno znam tko se kako ponaša u odnosu na nove definicije u slobodnom znanju inteligentnom logikom točke, zato na trenutak otkrivam po nešto iz mog iskustva i strpljiv sam ako mi netko „uzme“ znanje, jer će to biti dobro za većinu smrtnika koji vjeruju tajni zbog uživanja.
Što je znanje?
Goli život je logika sjaja kojoj teži svaka materija u pojavi i zbog vraćanju izvoru, nema vremena za gluposti uživanja mentalnom psihom.

- 09:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.