Pjesma o jednoj mladosti

02.05.2009., subota

Kaja - 22 godine su prošle

Kaja

Prošle su 22 godine otkako je umrla moja cimerica Kaja. Katica Hrgović. Lani, dvije godine nakon mog posta o Kaji u komentarima se našao ovaj:

"Evo, nakon svih tih godina ponovno se budi uspomena na moju školsku prijateljicu Katicu. Da mi je netko rekao da ce me ovako ganuti bilo sta danas ne bih vjerovao. Izuzetna osoba, skromna i samozatajna...lijepa i pametna. I da,voljela je Ranka, Rantu beskrajno. Tuzno je zavrsilo nazalost. Ima sestru Kaja i majka je ziva. Njezin je spomenik jedan od ljepših na Antunovačkom groblju, od bijelog mramora sa otvorenom knjigom koja je ostala neprocitana. Ne znam hoce li vlasnik bloga ovo procitati ali evo, poznavao sam Kaju pa me ponovno zapeklo u srcu (damir 15.06.2008. 13:56)"

Hvala Damiru što mi se javio. Dokle god ima nas koji je se sjećamo, Kaja je među nama. Počivala u miru!
- 10:42 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu