Pjesma o jednoj mladosti

12.12.2008., petak

Godišnji

Danas je konačno prestala kiša i preokrenulo je na buru. I to na kratko. Prognoza je još uvijek loša, bit će opet dažda, i curenja vode po stanu. Ne curi, doduše, u potocima ali su vlažna tri zida...

Ne nalazim zadovoljstvo u odlasku na posao. Pa sam na godišnjem, od večeras. Baterije mi već tiltaju, kombinacija PC+T-com sve je sporija Smiley , imala sam ovaj tjedan par stresnih doživljaja,
Pod stresom
napetost onda prenesem doma i stradaju nevini. Još ću odraditi par zadataka koji mi donose i užitak i novce i odoh na snijeg. Promijeniti klimu, podignuti imunitet, uživati u društvu najmilijih i prijatelja.

Godišnji započinjem s palačinkama s Nutellom. Image Hosted by ImageShack.us Petak je.
- 18:28 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu