Pjesma o jednoj mladosti

16.10.2008., četvrtak

Koleos

U Medeli operiraju krajnike. Operacija se može ugovoriti par dana nakon pregleda i pretraga. Pacijent ne ostaje u poliklinici ali doktor želi kontrolu slijedeća dva dana. Muški glas koji mi se javio ulijevao je povjerenje (jako vrlo jedan uuugodan glas...nut ).

Nakon razgovora s nećakinjom i mužem si vlastitim, odluka je - Klaićeva. Sviđa nam se briga liječnika koji želi dva dana kontrolirati stanje pacijenta ali prevagnula je blizina dječje bolnice. Zlu ne trebalo (p-p-p), nek u neposrednoj blizini bude državna zdravstvena ustanova. I tak. Sad treba uskladiti termine i obaviti to...

A sad slijedi recenzija. Moj muž, zaljubljenik u aute, izbombardiran informacijama o SUVovima, a u htijenju da nam pribavi jedan takav primjerak vozila, dogovorio prošlog vikenda u Renaultovom salonu probnu vožnju Koleosa. Pisana riječ i sličice su jedno, a drugo je kad ti nasjedneš u auto, zapališ ga i vozaš. Raspoloženje uoči tajinog dolaska s posuđenom igračkom bijaše svečarsko. Dočekale smo ga u dvorištu s ovacijama. Jedva se uvalio kolosalni Koleos na mjesto predviđeno za parkiranje – antena mu je skoro dotikavlala nadstrešnicu a kotači se opasno približili rubu parkirališne zone ter je prednji dio auta natkrilio susjedine kupuse. Susjedi skoro ispala donja vilica kad je vidjela srebrnjaka kako ulazi u dvorište Smiley. Da ne govorim o glavama koje su se okretale za nama po gradu i okolici. Jer, auto je tek nekih mjesec dana prisutan na našim cestama, nova i nepoznata faca koja izaziva znatiželju.

Vozili se njime uzduž i poprijeko Istre mile, po asfaltiranim cestama ali i po skoro-pa-kozjim puteljcima. Cure je oduševio stakleni krov – voziš se, a iznad tebe nebo, oblaci, sunce i grane drveća. I hrpa pretinaca, pogotovo prednji pretinac (osvijetljen i hlađen pa se u njemu lijepo vozila boca soka i održavala na pitkoj temperaturi). Meni se sviđa veličina i sigurnost koju ulijeva. I udobnost sjedala. Obiteljskom vozaču svidjela su se stražnja podizna vrata (dvostruko otvaranje, prema gore i dolje; otvaranje donjeg dijela produžuje pod, olakšava utovar teških predmeta a na njega mogu sjesti i 2 odrasle osobe).

Podaci o "našem" modelu: dizelaš, 150 KS, ručni mjenjač sa 6 brzina, prtljažnik obujma 450 l, panoramski krovni otvor, automatski dvozonski klima uređaj s podešavanjem ventilacije straga, kartica "slobodne ruke" za ulazak i pokretanje vozila (vozilo otkriva prisutnost kartice i otključava vrata, pokretanje auta pritiskom na tipku kartice bez umetanja iste u čitač), regulator-ograničivač brzine (omogućava fiksiranje brzine vožnje ili najveću brzinu), pomoć pri kretanju na uzbrdici (automatski se uključuje čim vozilo otkrije uzbrdicu), kontrola brzine pri silasku (stabilizira brzinu vozila na 7 km/h a da pri tome ne morate kočiti), središnji naslon za laktove s rupom za skije, pomoć pri parkiranju sprijeda i straga (zvučni signali upozoravaju na prepreke ispred i iza vozila).

I? Nećemo ga kupiti. Ova verzija košta oko 260,000.00 kn. Puno previše. Mužu nije dovoljno startan (meni je, al što ja znam...). Aluminijski umeci u unutrašnjosti djeluju jeftino i plastično. I još valjda mu nešto smeta, ne sjećam se. Elem, u ponedjeljak je Koleos odvezao djecu pred školu i dragog do auto-salona. Od tog dana dvorište opet izgleda nekako veće... belj

Renault Koleos

Renault Koleos

Renault Koleos

Renault Koleos

Renault Koleos

Renault Koleos

- 18:36 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu