Pjesma o jednoj mladosti

11.07.2008., petak

Idejno rješenje i katastarski plan

Uz zahtjev za korištenje javne površine u mom gradu odnedavna treba priložiti i "idejno rješenje izgleda pokretne naprave – reklamnog panoa/stalka, sa svim elementima, sa točno označenim dimenzijama i fotografijom", te "kopiju katastarskog plana ne stariju od 6 (šest) mjeseci sa označenom katastarskom česticom koju bi koristili, te ucrtanom površinom koju bi koristili sa točnim dimenzijama".

Ajd, mislim, mogu ja fotografirati stalak kojeg bih stavila van na ulicu, mogu ga i premjeriti i u Corelu nacrtati i ucrtati dimenzije. Al ići u Buje, u Ured za katastarsko geodetske poslove, i tamo ishodovati kopiju katastarskog plana i pikati črčkice po 0.7 kvadrata koliko želim koristiti na ulici... mislim... Zbunjujuće je i to što moraš upisati broj katastarske čestice (eeeeej) gdje bi se zauzela javna površina. Mislim, poslovni prostor u kojem obavljam djelatnost ima svoj broj čestice, a ulica ima sasvim drugi broj. Moj broj se da iščitati u ugovoru o najmu, a za broj čestice koji pripada ulici valja zagledati u taj jel katastarski plan. A radna ulica mi se nije mijenjala ne pol godine nego ihaaa vremena, pa tako nije mijenjala ni brojček čestice. Nije mi jasno, fakat mi nije jasno, zašto toliko kompliciraju. Do pred neki tjedan bilo je za reklamni stalak dovoljno napisati zahtjev, napisati adresu poslovnog prostora, priložiti dokaze da je plaćena najamnina i komunalne usluge i to je bilo to.

Da se s brojevima katastarskih čestica, odn. katastarskim planovima barata za postavljanje reklamne table na lokalnim, županijskim i državnim cestama, to znam. Al za ovakvo što... Ma, naći ću ja negdje kopiju katastarskog plana ovog dijela grada, ucrtat ću im mikroskopski točkicu za stalak, platit ću im al...
- 18:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu