Pjesma o jednoj mladosti

07.07.2008., ponedjeljak

Danas na HTV1 u 18.10: Razglednice iz Hrvatske - Umag

Ako želite vidjeti nešto malo našeg Trga - autobusnog kolodvora, nešto malo Umageža, mažoretkinje među kojima se krije i moja starija Potočnica... evo prilike danas od 18.10 do 19.30 na Prvom programu HTV-a.

Update:
Napala nas pijavica. Grmilo je i sijevalo od nekih pola 6. I taman kad se učinilo da će oko 6 i 20 proći svi ti oblaci a da se ne istresu - sa sjevera je nahrupila pijavica. Limena glazba, zbor i mažoretkinje skoro poletješe u zrak. Uslijedio je stampedo, hvatao se zaklon. U moju radnju se slile sve mažoretkinjice i tu smo čekali prestanak dažda. Za nekih 10 minuta zasjalo sunce, oblaci se razišli. Mi se vratili na trg, a na trgu skoro pa nikog. Hatevejci pokupili tehniku i popeli se na brod. Pih. A sad lijepo sja sunce, ugodno je osvježilo. Malo smo obišli štandove s antičkim jelima, od folkloraša dobili fritule i kroštule i ja se vratih u radnju. Et, baš nemamo sreće...

Brod HTV-a jutros:

HTV brod

HTV brod


Priprema mažoretkinja za nastup:

Mažoretkinje


Antička gurmanska ponuda:

Antika
- 12:09 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu