Pjesma o jednoj mladosti

07.05.2008., srijeda

Nova blogerica

Jučer sam provela neko vrijeme u ugodnom razgovoru koji se pretvorio u blog-kavu. Riječ je o gospođi koju upoznah lani, i koja je ljubazno poklonila mojim Potočnicama svoju zbirku vrećica šećera. Prvo smo se dopisivale, onda se čule telefonski, pa upoznale uživo (ma, pričala sam vam o tome). Mjeseci prolaze, već je i moje zagrebačko gostovanje pri kraju, i uspjesmo se ponovno vidjeti. Ćaskajući tako, saznadoh da je moja sugovornica od anonimne čitateljice i komentatorice blogova "evoluirala" (to mi je ostalo od Pokemona, hihihi) u blogericu!!! Drago mi ja da sam djelomično i ja zaslužna za taj napredak. Draga dordora2, i ovom prilikom želim ti dobrodošlicu u blogosferu!
- 10:24 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu