07.01.2007., nedjelja

Još uvijek ništa od vjeverica...

Photobucket - Video and Image Hosting www.threadless.com

U prazničnom limbu, slučajno neslučajnim mrežnim tapkanjem natapkala sam na sajt o kohauzingu ili sukućevanju. Učinilo mi se da je sukućevanje možda odlično rješenje za osamljivanje plus druželjubivost od kojih patim (a i njih dvije od mene) podijeljenom a često i nepodijeljenom pažnjom još otkako sam nebila spermij. (Ne trebam se previše truditi da mi rečenice budu neprijateljski raspoložene prema čitanju, quod erat demonstrandum preko nekoliko puta.)

Nuklearna obitelj mi se čini pomalo nuklearno… i bombastično – premalo ljudi za podijeliti napetost zajedničkog života. Premalo punoljetnih ljudi, a ponekad i premalo maloljetnih ljudi. Previše razgovora (punoljetnih ljudi) o tjelesnim funkcijama (maloljetnih ljudi). U proširenoj obitelji koja bi uključivala nekoliko generacija ima, nažalost, previše ljudi koji su previše energije uložili (u velikom vremenskom rasponu) da bi jedni druge uvjerili kako (ovi drugi) ne kuže o čemu se tu zapravo radi. Previše brige za tuđe dobro.

Sukućevanje zapravo ne zadire ni na koji način u strukturu same obitelji, tako da je ovaj odlomak ispred zapravo skoro pa besmislen. Radi se samo o tome da nekoliko obitelji živi na istom prostoru (u istoj zgradi, odnosno seriji kuća naslonjenih jedni na druge) i dijele poneke obaveze. Aktivno susjedstvo. Nothing too special. Ništa previše dramatično.

Sukućevanje je nova, neki bi rekli, improved, verzija komune – privatnost plus zajedništvo na jednom mjestu. (Već čujem škrgutanje zubi i pjenu bjesnilicu). Okej, simpatično je ponekad reći - Jebemti jebene hipije (pa ponekog i iscipelariti). Neću reći da sam se ja uvijek suzdržavala od tog sporta, ali, kako da vam kažem… cvjetići mi rastu tamo negdje u rebarcima ili rebro krletci (ribcage - kakva dobra, dobra riječ), i žele van.

Prije dvije godine u Grožnjanu, radionicu nam je držala Karin. Karin je sivkasta Njemica, članica Kanak Attaka (aktivističke udruge za borbu protiv rasizma, za sve koji neće, nikad neće, kliknuti ovaj simpatičan link sa njihovim manifestom na nekoliko jezika). Potrebno je pomalo se pomučiti s Karin da bi iz nje počelo kapati rozo, ali meni je Karin odmah bila simpatična (kako već bude kad sivo prepozna sivo a rozo rozo), pa sam imala strpljenja. Karin se, između ostalih florescentnih dogodovština iz svog života, udala za jednog ilegalnog imigranta kojeg je prije toga vidjela parni broj puta manje od četiri kako bi isti dobio papire. Karin je to učinila zbog one roze boje iznutra, ne zbog one sive boje izvana. Problem je bio u tome što je imigrant bio neobičnih piromanskih sklonosti i zapalio je kuću u kojoj je živio. Problem je bio i u tome što je Karin, kao njegova žena, morala otplaćivati njegove dugove dugo u noć svojih tridesetih od kojih je veću polovicu provela kao freelancer.

Ali to nije bio problem, jer je Karin faca, i naravno da joj nikad nije palo na pamet da pomisli nešto tako sivo kao: tako mi i treba, kad pomažem imigrante. Karin bi to napravila opet, još sto puta. (Right, da, Karin isto ima svojih issues, jasno je svima, nije poanta u altruizmu, nego u tome da Karin nije iskoristila iskustvo svog života da postane glupa.)

Zanijela sam se, ovaj post nije o Karin, nego o sukućevanju. U svojim tridesetima, negdje kad je i upoznala palikuću, Karin je živjela sa jednim muškarcem i dvije žene, a uskoro se rodilo i dijete – Karinino social child. Jedan muškarac i jedna žena su bili u monogamnoj vezi, a Karin i druga žena su živjele s njima u zajednici. Priča nije završila osobito breskvasto šlagasto, ali zajednica se ipak održala kojih desetak godina, što je i za obične brakove visok score. Karin i njeno social child se još uvijek viđaju, idu ponekad zajedno na koncerte i tak.

Ne, ja ne želim živjeti u zajednici s jednim frajerom i dvije babe – ajmo dalje, tj. ajmo se vratiti na sukućevanje. Koncept sukućevanja sam pokušala iznijeti Eustahiju neki dan u pubu Palma (o pubu Palma čitajte sve kod Gurwoman, a za one koji neće, nikada neće klinuti ovaj link, taj pub je neodoljivo šugav i miriši kao da ste ušetali u Mućke). Eustahije je Brzić i prije nego što sam dovršila prvu rečenicu kutevi usana su mu plesali mambu: Šta, izmjenjivat ćete se u mužnji zajedničke krave?

Ali Eustahije ima tople smeđe oči i totalna je mica maca, pa sam zato nastavila. Erm… pa da, ako izabereš život na selu, ali ima takvih zajednica i u gradu, evo jedna se baš sad osniva u Londri. Eustahije je te večeri odlučio biti neposlušna mica maca i zdravorazumski je rekao: Gle, brijem da postoje načini da jeftino živiš u Londri i bez toga da besplatno bejbisitiraš tuđu djecu pod kodnim imenom kohauzing.

Ma znam, znam… ali znaš kako je to sa mnom i idejama. Ja ih ne volim bolje upoznati – kad ih bolje upoznam, seks nam postane dosadan.

- 12:41 - Komentari (15) - Isprintaj - #

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2020 (2)
Studeni 2019 (1)
Ožujak 2014 (1)
Rujan 2013 (1)
Studeni 2012 (2)
Rujan 2012 (1)
Svibanj 2012 (1)
Travanj 2012 (1)
Veljača 2012 (1)
Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (1)
Srpanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (2)
Studeni 2010 (2)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (5)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (8)

Has a white to creamy white skin and inner flesh that is similar in taste to a red globe tomato.

tea cosy 1

Begins anew with every birth. A conscious knowledge that roles could be reversed.

Počela sam pisati ovaj blog 2006., kako bih dokumentirala emigrantsko iskustvo Londona. I danas pišem osobne postove, ali mi je ispovjedna forma prestala biti zanimljiva (ako mi je ikad i bila zanimljiva). 'Privatno' mi sad prvenstveno služi kao stilsko sredstvo, da prošara i razlomi krutost (i okrutnost) iskaza koji teže poopćivosti. Pišem o onome što vidim kao problem, ponajmanje o studijima izvedbe (performance studies), koji su mi struka. Pišem još i o onome što mi je smiješno, kao, na primjer, ovo:

Photobucket