četvrtak, 15.06.2006.

Zeleni cvijet

Gledam Hrvojeve oči. Kao da ih je preplavila neka prokleto-dosadna vječnost što ga je sklupčala na podu mog iznajmljenog stana. U jednoj ruci držao je popularnu žensku "Kendra" čizmicu, a u drugoj neobičan nož na kojem je ugravirano "A.G.Russell – SeaMaster". Katja je iskrvarila od tog istog noža. Bila je živa još prije pola sata kada sam nazvao policiju i hitnu pomoć. Spustio sam ruku pod njenu glavu i milovao je po licu i kosi. Pokušavala je krkljajući nešto reći ali je nisam čuo. Bio sam fokusiran na toplinu tijela koja nestaje. U čvrstom hladnom stisku njene desne ruke bio je pištolj Smith and Wesson kalibra .22.
Koncentraciju mi je poremetio zvuk dolazne poruke mobitela. Ustao sam i odšetao do Hrvojevog nepomičnog tijela i izvadio mobitel iz unutarnjeg džepa jakne. Na zaslonu ekrana je pisalo : "1 new message". Kliknuo sam na otvaranje poruke i pročitao sadržaj koji je glasio : "Ne dolazi danas, molim te. On zna za nas!"
Izbrisao sam poruku, ugasio mobitel i vratio ga natrag u njegovu jaknu. Skuhao sam veću dozu kave nego inače zbog dolaska policajaca, bolničara i forenzičara. Trebalo im je barem tri sata dok proceduralno "počiste" stan. Dao sam izjavu na policiji i "prošao" poligraf test. Pustili su me kući nakon kraće obrade.

***
Već je pala noć i odlučio sam ušetati u omiljenu birtiju tu na uglu gdje se okupljaju neshvaćeni umjetnici, kurve i mladež koja će promijeniti svijet.
Sjeo sam u zadimljeni kut i naručio bocu jeftinog crnog vina. Oko mene samo crno-bijeli svijet. U birtiju ulaze dvije djevojke. Jedna od njih mi je upala u oko zbog svog specifičnog smijeha. Poznao sam ga, ali ne znam od kuda. Pokušao sam se sjetiti.
Ona je i dalje ležerno sjedila sa prijateljicom za šankom i ispijala pivo povremeno ispuštajući taj zarazni smijeh. Boca vina bila je na pola prazna.
Pogledi su nam se sreli tek kada je njena prijateljica otišla na WC. Oprezno je spustila bocu piva na šank promatrajući me neko vrijeme. Kada se prijateljica vratila, šapnula joj je nešto na uho i obje su me čudno pogledale. Nakon toga su ustale i napustile birtiju.

***
Doma sam. Noćas mi godi biti sam. Palim računalo i automatski starta ICQ. Kraj Katjinog imena nikada više neće stajati zeleni cvijet.
U jednom trenutku sjetio sam se od kuda poznajem djevojku iz birtije. Prije godinu dana zamijetio sam je u administrativnom odjelu policijske stanice dok sam davao izjavu vezanu za ubojstvo djevojke koja je bila moja podstanarka, a pronađena je zadavljena i pokrivena lišćem u jednom od lokalnih parkova.



- 17:27 - Komentari (93) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>