SUTON I ZORA

24.05.2023.


slika: digital art


Kad Suton želi sresti Zoru, ljudi potrošenog pamćenja ne znaju pokazati put.

Pitala sam danas ljude na trgu ptica, gdje se ljube Suton i Zora?

U ritmu neizrečenih pitanja odlelujala sam dalje.

… Davna vremenska prašina bila mi je vodilja, dok sam za njom hodala između tezgi gdje se nudilo svašta: umovi, mržnja, voće, ‘ljubav’, tuga, paprika, sreća, paradajz, radost, grožđe, zavist, strah, lubenice, sram, neugoda, nelagoda, poniženje, ponos.

Iz zlatne tišine, iz te nijeme buke, ugledah dvoje traženih, Sutona i Zoru, ugledah ih u mojim mislima i poželjeh staviti pred svoja vrata znak dubine da ljudi prepoznaju kome dolaze.

Ništa se nije dogodilo, inspiracija se zavukla u kut, šuti i gleda me čudnim očima, pokazala mi je zrcalo.

Opet sam iz srca odlomila najoštriji komad leda i u pijesku počela pisati tvoje ime, tama će se polako penjati uz zid do mog balkona, kao zmija skliznuti u sobu i zauzeti svoje mjesto pored inspiracije.

Bojim se da ću se probuditi jednog jutra, sjetiti se sna u bijelom i u novinama pročitati tvoje ime, to će biti trenutak kad će Suton poljubiti Zoru, sjediniti se s njom i odnijeti tvoju dušu.

Iza mirnog čela nemirne misli, jer "najtamnije i najbolnije je pred svitanje" kako je rekao Soltec.


objavljeno: 18.5.2010. na portalu Magicus:
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/suton-i-zora-2

24.01.2012. u 10:51h objavljeno na portalu Magicus
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/suton-i-zora-3


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN 978-953-7673-60-4 kod NSK



https://www.plavi-kod.com/jadrankavarga/jadrankavarga/novi.php

napiši nešto, ako želiš: (15) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.