LABYRINTHOS

20.05.2023.



slika: internet



...i dok je dan polako odvlačio noć u svilenu tamu svemira, u piktogramu lutanja mojih misli zadržala sam se na tijeku vremena, zadržala sam pogled na tvojim sklopljenim očima, disao si mirno, na tvom licu se ogleda čitav svijet mojih želja.

U igri kišnih kapi i ove tišine koja se proteže prema prozoru zlatni prah života spava na tvojim trepavicama, a najljepše doba dana je kad otvaraš prekrasne plave oči i pozdravljaš život.

U zrcalu promatram konture lica, iz sebe lomim komad leda i pišem neki stih, samo za tebe, a već sam dobila odgovore na tisuće pitanja.

Iz labirinta šumovitih glasnika duše dobila sam jasan odgovor: "postoji samo jedno putovanje – odlazak u svoju unutrašnjost" (kako je lijepo pisao Rilke) i uvijek putujem tim labirintom podzemnih hodnika, istražujem čudne reljefe na zidovima, šetam stazama vlažnim i mekim od sjevernog neba i dok ti mirno spavaš, moj labirint se sve više proteže u svilenu tamu svemira.

Na oltaru noći polažem delikatnu ranjivost, u pijesak stavljam zlatni prah života i čitam tvoj otisak na mojoj duši. i pred tim žigom postojanja umotala sam se u bijelu koprenu koja mi je noćas opet došla u san.

Bijelo...nečija duša će opet na svoj put, davno zacrtan i mapiran i dok sam na oltaru noći polagala svoj san, moj San je još mirno spavao, dah je presjekao titraj srca, a ovo prekrasno olujno jutro me dozvalo i odvelo da ti se opet vratim.



napisano 2010., a objavljeno 06.08.2011. u 00:01h na portalu Magicus, iz moje 1. zbirke poezije "SJENA DUŠE":
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/labyrinthos-labirint


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN 978-953-7673-60-4 kod NSK RH

@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.



https://www.plavi-kod.com/jadrankavarga/jadrankavarga/novi.php

napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.