OBLACI

11.10.2022.



slika: digital art MIRELA A


Iza tamnih oblaka nisam vidjela jutarnju zvijezdu, oblaci danima vise iznad panorame mog grada, skrivaju nas od drugih bića, skrivaju nas od nas samih.

Biti skriven, lijep osjećaj i dok sam udahnula oštri zrak, bjelina snijega me iznenadila, kao da je tek pao, led se raširio poput ljetnog požara, uvukao me u svoj pucketavi svijet i promatrao prelomljene linije na dlanu.

Ništa novog, budućnost prekrivena tamnim oblacima, skrivena od mene, biti skriven, (s)lijep osjećaj koji ne vodi nigdje, osim na bijelu površinu, ledom okovanu, u sebe umotanu.

Traje taj osjećaj skrivenosti sebe u sebi, nije proljeće, zima vani, zima u zadnjem kutku zbunjene pameti, a još nije usklađeno kretanje prema ovom jutru i kretanje prema meni.

Nevidljivi plašt me skriva od jutarnje zvijezde, umjetna svjetla zavaravaju lažne puteve i vode me u dubinu noći, promijenit ću kontinent, promijenit ću planet, ali ne mogu promijeniti sebe u sebi, dok nisam spremna na promjenu, još ne.

Kava je završila svoj jutarnji ritual i krenula sam, bez promjene.



napisano 04.01.2008. u 07:22h., iz 1. zbirke "Sjena duše" i objavljeno 28.10.2009. i 19.09.2011. na portalu Magicus:
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=32840

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=68525



http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/


ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (19) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.