VRIJEME JE ...

22.05.2022.



slika: digital art


... i tako, dok sam pomilovala meka krila crnog anđela, u meni se prelomila svjetlost na tri dijela i nestala, dok iz neskladnog sklada u krugu rotiram jednu te istu misao, jedan trenutak.

S usana, suhih kao život, ne silazi riječ i ne želim više riječima, tim lijepim zavodnicama, dati ni daha života.

Nekom brzinom polako sam zakoračila u novi svijet sjena drugačiji od prethodnog, ali opet moj svijet i lijepo je opet biti na poznatom terenu uz poznate elemente rasipanja daha i zatvaranja duše do kraja zatvaranja.

Vrijeme mi je zatvoriti dušu i pustiti je da se odmori, previše je davala, umorila se.

Uzrok svemu je hladna voda kojom sam oprala lice i te osjetljive oči, dok se kroz ovaj ranoproljetni dan tiho razlijeva plazma kroz krvnu smjesu i odlazi do svog ekvinocija.

Vrijeme je za polazak.

Bit će još lijepih trenutaka.

Vrijeme je odmoru.



napisano: 24.11.2005. u 7:10h | iz moje 1. zbirke poezije
"SJENA DUŠE"
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=74837&order=desc


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.