ODLAZAK

29.06.2022.



slika: internet


napisano: 14.04.2022. u 19:00h, pjesmica je iz moje 21. zbirke poezije
"SVJETLO MOG ŽIVOTA - Mami i Tati"


http://www.digitalne-knjige.com/varga21.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-354-205-8
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ZALUTALA

27.06.2022.



slika: internet


posjetila sam

sobu tuge

gdje su noći

tako duge

i tek ponekad

mislima samo zalutam

u te oronule prostore

mojih uspomena



napisano: 23.12.2020. u 11:35h, pjesmica je iz moje 21. zbirke poezije
"SVJETLO MOG ŽIVOTA - Mami i Tati"


http://www.digitalne-knjige.com/varga21.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-354-205-8
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (15) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






PROLAZ

25.06.2022.



slika: internet


skriven je to svijet

gdje moja duša zalazi

i kroz velove života

tiho prolazi

nečujno i nijemo

kao ljetni vjetar

kad zaiskri

na srebrnim listovima

mladih breza



napisano: 15.06.2018. u 10:41h, pjesmica je iz moje 21. zbirke poezije
"SVJETLO MOG ŽIVOTA - Mami i Tati"


http://www.digitalne-knjige.com/varga21.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-354-205-8
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (16) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






"SVJETLO MOG ŽIVOTA (Mami i Tati)" - moja nova 21. zbirka poezije

21.06.2022.

Danas, 21.6. je mojoj mami Slavici imendan, sv. Alojzije Gonzaga, Vjekoslav, Slavko, Slavica ... na taj poseban dan je objavljena moja 21. zbirka poezije "SVJETLO MOG ŽIVOTA - (Mami i Tati)", jer je uvijek na njen imendan bilo posebno.

Sinoć sam dobila crvenu ružu na dar od moje drage prijateljice Sandre Petrž, književnice kojoj je isto tako jučer stigla tiskana knjiga, ali o tome u posebnom postu.

Crvena ruža i bijeli ljiljani - cvijeće moje najbolje prijateljice, moje Slavice, moje mame!




slika: Shadow





ISBN kod NSK RH 978-953-354-205-8
http://www.digitalne-knjige.com/varga21.php


...dok je svijet potopljen u duši, ostajem zatvorenih očiju...nakon njihovog odlaska u Nebo, tako je…

moja mama … najbolja prijateljica, rođena je 15.10.1921., imendan joj je 21.6. ...ovo je moja 21. knjiga posvećena samo njoj i Tati, a oni su prošli kroz vrata tišine i čekaju…



"Nova knjiga na portalu http://digitalne-knjige.com/


"Svjetlo mog života" Jadranke Varga


Digitalnu knjigu "Svjetlo mog života" Jadranke Varga predstavit ćemo vam uz pomoć manjeg dijela predgovora knjige:


RIJEČ AUTORICE


Dragi moji čitatelji, imala sam jednu jedinu i prijateljicu: neponovljivu, posebnu, od Boga mi danu i oduzetu. Nikad je nisam prežalila niti ne mogu. Moje prijateljice su joj se povjeravale, dolazile kod nje, a ono što su njoj rekle, ja nikad nisam saznala i ona je ostala ZAUVIJEK za mene - jedna i jedina - moja najbolja prijateljica bez obzira što mi je bila i - mama. Prije svega, bila je najbolja prijateljica. Evo, oči mi se i sada pune suzama, dok ovo pišem.

Postoji i danas veza sa njom, pitam se je li to neka veza koja se proteže iz ovog našeg stvarnog svijeta u onaj njihov duhovni svijet kojeg zovu - Ona strana - ne znam, ali znam jedno: osjećam da je stalno uz mene.

Ova 21. zbirka poezije "Svjetlo mog života" nastajala je od 15.06.2009. do 05.05.2022. u razdoblju pisanja pjesama posvećenih mojoj mami Slavici, mojoj najboljoj prijateljici i Tati, a to traje do danas. Ova knjiga je posebna cjelina i tematski je neovisna od 1. zbirke poezije "Sjena duše", 2. zbirke "Predvorje bijele tišine" i 3. davno napisane, a tek prije par godina objavljene zbirke poezije iz moje mladosti "Gola žena" kao i ostalih zbirki: "Plesač na žici", "Na trgu ptica", "Duša anđela", ''Izbrisano lice", "Moj tajni svijet", "Kamen nije sam", "Oči pune zvijezda", "Tajna bijelih snova", "Glasnici", "Isus, ta vječna zvijezda sjajna", "Ruža mog srca", "Skriveno u momentu smiraja", "Noć duše", "Bijeli put", zbirka priča "Marioneta iz prošlih vremena", "Zašto bijeli lijiljani sanjaju?" i zbirke fantasy priča "Priče iz noćnih tišina".

Moju 21. knjigu pišem za sebe, u tišini. Ima pjesama sa rimom, a i pjesama bez rime. U tišini pišem bez ikakvih utjecaja, osim onih mojih najdubljih, unutarnjih, riječi same izlaze, sve drugo je nevažno. Važno je ono ispravno, a to su duša i njeni putokazi i tako su nastale sve moje knjige.

U svim mojim knjigama su periodi zapisivanja mojih razmišljanja izraženih ponekad klasičnom poetskom prozom ili pjesmama u rimi, ali i u kratkoj formi pjesničkih minijatura kao i poezija pisana na raznim slikama, a to su sve stihovi o raznim životnim temama.

Ova knjiga obuhvaća poeziju koja je posvećena isključivo mojoj mami Slavici i mom Tati.

Ova knjiga je bez recenzije, jer nitko ne može napisati recenziju onog što osjećam kad se sjećam mojih dragih roditelja.

Jadranka Varga, pjesnikinja,
Zagreb, 05.05.2022.






Onako usput ćemo spomenuti da je i ta knjiga dostupna i u Epub i PDF formatu (formati namijenjeni čitanju knjiga na tabletima i mobitelima).

Tu knjigu, baš kao i sve naše ostale dosad objavljene digitalne knjige, moći ćete preuzeti s našeg portala tako da svojim mišem kliknete na link:



http://www.digitalne-knjige.com/varga21.php


te pažljivo slijedite daljnje upute o uvjetima preuzimanja digitalnih knjiga.



Posebno ćemo spomenuti i činjenicu da su sve digitalne knjige objavljene na našem portalu uključene u sustav ISBN (International Standard Book Number ili međunarodni standardni knjižni broj).

Time se te knjige i pravno izjednačuju s tiskanim knjigama što je posebno važno za sve autore knjiga objavljenih na našem portalu, jer se time i digitalne knjige objavljene u našoj nakladi, odnosno na portalu
http://digitalne-knjige.com/ priznaju kao objavljena djela.

Nadamo se da ćete posjetiti stranice našeg portala te da ćete biti zadovoljni kvalitetom i atraktivnošću materijala, koji vam nudimo.

Srdačan pozdrav

Uredništvo portala
http://digitalne-knjige.com/







OTIŠLA JE
napisano: 18.11.2021. u 15:54h

Presušio je život,
otjecala je voda,
zatvorio se dan,
nastupila je noć,
tama je obuzela sve
i sada više
nema – nje.

Pjevaju se pjesme tužne,
nižu se i stihovi sjetni
kako zaboraviti
dane ružne
kad mnogi ni danas
nisu sretni?

Otišla je,
u daljini se gube
tihi koraci njeni,
a znam da se više
nikada neće
osmjehnuti meni.

Otišla je,
a pjesme tužne
i dalje netko pjeva,
dok je iz života mog
presječena jedina
nit njena.

Otišla je,
a sve kao da je isto
u toj daljini života
kad mi samo ostaju
topli vjetar, južno nebo
i njenih očiju ljepota.




https://blog.dnevnik.hr/moj-plavi-svijet/2022/04/1631970544/knjige-koje-sam-pripremila-za-tisak-i-eknjigu-ili-samo-za-tiskanu-knjigu-uz-pisanje-recenzija.html

napiši nešto, ako želiš: (18) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






U NOĆI LJETNOG SOLSTICIJA

20.06.2022.



slika: digital art


U ovoj noći
ljetnog solsticija
kad je tanka linija
između jave i sna,
kad se mladost rukuje
sa zrelom dobi,
kad je sve tako polarizirano,
ispod lipe stojim u sjeni
i promatram noć,
promatram tamnoplavi
baršun neba,
koprenaste oblake,
leptire koji se skupljaju
oko noćne svjetiljke
i čujem zvuk vjetra.



slika: digital art


San polako
uzima moju ruku
i odvodi me
svojim skrovitim stazama,
glazba mi dodiruje stopala
i ne želim se probuditi,
tražim se
u ovoj tišini pred san,
a tvoja ruka me dodiruje
kao sigurno sidro
u ovoj stvarnosti.

U ovoj noći
ljetnog solsticija
kad je tanka linija
između jave i sna,
plamen svijeće
pokazuje tvoju sjenu
koja mirno diše kraj mene…
...lijepa je stvarnost.



napisano 20.06.2008. u 19:28h | pod naslovom „MOJA LUTANJA VI“ na portalu iskrica-weblog, iz 1. zbirke
"SJENA DUŠE"
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=248470

3.10.2011. objavljeno na portalu Magicus
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php/https:/www.youtube.com/tekst.php?id=69383

22.8.2012. objavljeno na blogu
https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2012/08/1630969352/u-noci.html



http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (38) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ZA KRAJ, SAMO ŠUTI!

19.06.2022.



slika: digital art


“nikome ni reč
kad potonem u bol
kad volio sam te,
a nisam bio tvoj”

Dž. Lončarević "Nikome ni reč"


Za kraj, samo šuti,
jer moje srce sluti
ono što se ne govori
prije ponoći
kad tama caruje
i ne može me pronaći.

Za kraj, samo šuti,
jer ne kuca to srce
zbog nikog u životu
i te lažne sreće
što obasjava lice.

Život je ostavio žig svoj
na cijelom postojanju mom,
ali nikad ne dobih
poljubac tvoj
ni otisak ne ostavih
na srcu tvom.

Za kraj, samo šuti,
jer mene više nema,
zalutala sam
u neka druga proljeća,
iako me ni tamo
ne čeka sreća.

Za kraj, samo šuti,
spuštam ruke na struk tvoj
to je samo sjećanje
kad si bio samo moj
u dugim noćnim snovima
i nekim mojim
čudnim maštanjima.



napisano: 07.11.2021. u 19:50h iz moje 20. zbirke poezije
"ZAŠTO BIJELI LJILJANI SANJAJU?"


http://www.digitalne-knjige.com/varga20.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-359-538-7
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






IN MEMORIAM...

15.06.2022.



slika: digital artist


Iz sna o stvarnosti izronilo je blijedo lice mog portreta s ožiljcima ugriza zmije tvojih usana i kaže mi zelena zmija da me voli, a vidjeh da su joj plućna krila slaba i uz svaki krik nenamirene duše zbog nje još uvijek bijele ptice lete ispod spuštenih trepavica.

Bijelo nosi smrt, sanjati bijelo znači smrt, iza Mjeseca oblika davno potopljene amfore popit ću ujutro svoju kavu gorku kao ovaj život.

Želim da mi kažeš: "uzmi me za ruku i potoni sa mnom" ... želim... osjećam nježne breze koje luduju za jesenjim vjetrom i ovim toplim lipanjskim suncem i sjećam se prigušenog svjetla svijeće koje baca odsjaj na naša tijela dok vodimo ljubav u kadi punoj vode i pjene našeg prebrojavanja i čupanja iz nekih pseudo odnosa gdje smo se utapali kao utopljenici bez slamke.

Još uvijek sanjam o prvoj ljubavi, a iz one razbijene amfore za tebe teče crno vino moje ljubavi i želim te više od života kojeg poklanjam mliječnom svjetlu, a ono se probija kroz moje osjetljive – oči duše.



napisano 30.05.2005. u 7:06h, na portalu Iskrica weblog pod naslovom "TITANIC", a iz 1. zbirke "Sjena duše"
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=55282

i 25.6.2009. i 17.2.2011. objavljeno na portalu Magicus
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/titanic

https://www.magicus.info/ostalo/poezija/titanic-2



http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-28-9
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (25) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






13.6.2022. SVETI ANTE

13.06.2022.



slika: Shadow



Danas je sv. Ante, 13.6., bila sam kao i svake godine kod crkve sv. Ante na Svetom Duhu...puno ljudi kao i uvijek, ali nisam propustila današnji dan.



Sveti Ante, nađi sve izgubljene duše i sve izgubljeno, ti si zaštitnik moje obitelji, a tvoje cvijeće su bijeli ljiljani koje je mama uvijek imala u svom vrtu ispred naše male kuće u Trnju.





Zašto bijeli ljiljani sanjaju?

Je li to ipak san u polusnu
ili sam se tek probudila u tvojoj duši,
mekanoj kao bijelo krilo anđela
pa se više ne osjećam toliko usamljeno
i odvojeno od svijeta snova
i lelujajućih zavjesa onog mjesta
gdje se saginju bijeli cvjetovi ljiljana
koji još uvijek sanjaju.


odlomak iz moje pjesme "ZAŠTO BIJELI LJILJANI SANJAJU?" napisane 19.02.2021. u 14:20h iz 20. istoimene zbirke poezije


http://www.digitalne-knjige.com/varga20.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-359-538-7
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (9) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NOVA ZVIJEZDA JE OTKRIVENA

06.06.2022.



slika: digital art



Opet je nova zvijezda otkrivena
u svilenoj tami beskrajnog Svemira,
mnogima će tek postati jedinstvena
kao nova glazba što počinje da svira.

Iz najvećih tamnih dubina i daljine
ne čuje se ni Božje disanje,
ali nova zvijezda otkriva svoje tajne
i upetljava se u moje večerašnje pisanje.

Nova zvijezda veća je od Sunca našeg
koje nas tako toplo s visina grije
i neće stići za života vašeg
obasjati ono što nikako ne smije.

Naše nebo štiti Sunce Boga jedinog
koji nas tako sve drži na svom dlanu
pa se srce raznježiti mora
i veseliti se svakom novom danu.

Nek' nova zvijezda ostane tamo gdje je
rođena bila, otkrivena i nek' svjetlost lije
na druga bića i na druge galaksije
čiji Bog još veću tajnu krije.

Nepoznata zvijezda nepoznatog Boga
zauzima daleko mjesto u dubini Svemira
i mnogima će tek postati jedinstvena
kao nova glazba što počinje da svira.

Volim ovu moju planetu plavu
koja mi toliko radosti daje
i svakim jutrom podignem glavu
na pozdrav Suncu što svjetlosno traje.



napisano: 22.7.2010. u 20.30h na portalu Magicus, a iz 1. zbirke
"PLESAČ NA ŽICI"
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/nova-zvijezda-je-otkrivena

https://www.magicus.info/ostalo/poezija/nova-zvijezda-je-otkrivena-2


http://www.digitalne-knjige.com/varga4.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-53-1
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (23) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






MIRIS LIPA

04.06.2022.



slika: digital art


U ovom jutru, ove nedjelje tužne kao sam život što je tužan ne dopiru mirisi lipa.

Dobila sam čašu vremena, ispijam je polako i žedno, ali polako i dok nam između nas oduzimaju nas, naše srce bi sklopilo oči na trenutak, da se odmori.

Opet su mi pitanja teška kao ovaj globus koji se tako neumorno vrti sam oko sebe da je već i mene umorio.

Volim kad tvoj dlan zaluta kroz moju kosu i opet uzimaš moju ruku kao mladu pticu odnoseći je prema svojim usnama, ostavljaš trag prelazeći preko praga površnog dodira i zaranjaš dublje od bilo kakvih slatkih riječi, a tek kasnije dolaze mi slike nekih događaja i one prve dvije riječi izrečene u zanosu zanosa.

Sudbina zna jako dobro koga je spojila, a koga je razdvojila.

Nakon ove noći miris lipa više nije tako intenzivan, najjače su mirisale jučer i protekla dva dana, jer kao da su znale da im je to zadnji miris kojeg mi daruju, znale su i pjevale su mirisima opojnosti, zaludjele su mi život tim mirisom kao predivna glazba i izvele su me do nas dvoje.

U dnu čaše ostali su naši izdisaji, zapisani su i ne sjećam ih se više, ali ću zato doplivati do neke obale i pitam se, hoću li umrijeti na mekanom pijesku nanesena poput zalutale naplavljene grane drveta koja se slučajno našla baš na tom mjestu?



napisano 04.07.2004. u 20:43h | na portalu Iskrica weblog,
i
z 1. zbirke "SJENA DUŠE"
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=27341

i 10.06.2009. objavljeno na portalu Magicus
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=23546

i ovdje objavljeno 28.11.2009
https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2009/11/1626990284/miris-lipa-2452008.html

i 10.06.2011. objavljeno na portalu Magicus
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=63963


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (40) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






U SVIM MOJIM PJESMAMA

02.06.2022.



slika: digital art



ispisala sam
puno stranica
mog poetskog života,
rekla sam sve ono
što ne mislim
i ono što osjećam,
uz puno riječi
koje su padale
po svim mojim
izdanim knjigama
kao slapovi kiše
po prozorima

sada je nešto drugačije,
sada je ono što traje
i ono što mi život daje,
sada je ono
što mi se događa
i kao da se život
sa mnom pogađa,
nestajem u kratkoći
poetskog izričaja
ne zaboravljajući nikada,
da sam u svim pjesmama
to bila ... ja



napisano: 13.03.2019. u 17.30h, iz 15. zbirke "SKRIVENO U MOMENTU SMIRAJA"


http://www.digitalne-knjige.com/varga15.php
http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-48599-2-6
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (27) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






TAMNA STRANA SRCA

01.06.2022.



slika: digital art



Voljela sam te
tamnom stranom srca,
zazivala sam te
drugim glasom
od glasa anđela
kojeg si znao,
dirala sam tvoju dušu
nijemom željom
da se stopim
u neki dio povratka
na put bijelih snova
gdje tonem i dalje i dalje,
gdje me i dalje nema.

Ostalo mi je tek
nebesko ništavilo
koje ubija cvijet duše
što se kao sjena sjene sakrio
oko izvora života
i završava priču jedne Duše
koja će se ponovo roditi
i u bijelom miru ponovo krenuti
na svoj davno određen put.

Napisano ostaje za spomen,
drugi svijet nije za ove riječi,
a kad potonem u bol
i kad te zazovem
bijelom tišinom,
zastani kraj pustog groblja
i vidi jednu sjenu
koja čeka sumrak
pa da se stopi s njim
i nestane zauvijek.




napisano: 27.07.2013. u 14.45h, iz moje 5. zbirke poezije
"NA TRGU PTICA"
http://www.digitalne-knjige.com/varga5.php

i 12.02.2014. objavljeno na portalu "Avlija"
http://www.avlija.me/poezija/jadranka-varga-tamna-strana-srca

i 13.03.2014. objavljeno na portalu Očaravanje:
https://www.ocaravanje.com/tamna-strana-srca/

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2013/12/1631724515/tamna-strana-srca.2.html

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-83-8
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (31) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.