SAČUVALA SAM SE

17.03.2022.



(slika: digital artist Unic Fantasy Juan Jimenez)


Sačuvala sam izvor
gdje je taj cvijet,
kao sjena duše živio,
sanjao i životu se klanjao.

Sa kamenih obala
ne dolaze zvuci,
tek poneka jeka
kao da mene čeka,
da bih se opet sakrila
ispod trave
i slušala one pjesme
koje samo čarobnjaci prave.

Sačuvala sam se
od čiste praznine
koju ljudi dobacuju
gladnim zvijerima
pa se iz arene života ne vraćaju
bez obilnosti zadovoljstva
tuđom bijedom.

Sačuvala sam se od čovjeka
koji samo na bogatstvo čeka,
a u daljini se kiti sunčani dan
s odbljeskom neba
i rekla bih to je sve što mi treba,
da se ponovo zagrle jasmin i ruža
koja svoj miomiris
u daljine pruža.


napisano: 13.06.2015. u 15.30h, a iz 8. zbirke poezije "MOJ TAJNI SVIJET"


http://www.digitalne-knjige.com/varga8.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN brojevi su: 978-953-8054-81-5
Format: Exe (izvršna datoteka) ISBN 978-953-8054-82-2
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (19) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.